News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Cum ajung din A în B?

Started by dr4qul4, August 11, 2014, 01:57:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

@voicul: ce bine era daca de acu 10 ani de zile (chiar mai bine), de cand s-a lansat A3 pe aceasta zona, si se stia ca autostrada spre moldova se desprinde la Moara Vlasiei (ca de aia e pe 3 benzi pana acolo si Orban a dat ordin sa se faca de la inceput asa), s-ar mai fi facut macar 1,2,3 tronsoane spre Moldova. In 10 ani se puteau reface vreo 2 studii de fezabilitate, si sa dea faliment vreo 2 constructori si tot era gata. Si asa, ar fi salvat cateva zeci de vieti de pe DN 2 din zona Buzau Bucuresti si milioane de minute pierdute in trafic. E chiar inexplicabil si trist cum nu s-a miscat nimic acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cosminn

#1096
Quote from: voicul on December 18, 2018, 10:33:46 AM
Drumul e pustiu si gol intre A3 - Mizil - confirmat de cineva care a mers sambata pe acest traseu.

Merg aproape săptămânal pe această rută. Este și nu este așa. Mergi prin o grămadă de sate și noaptea chiar trebuie să mergi încet. De la Mizil spre Buzău drumul este în general aglomerat. Dacă ai noroc să nimerești coloană de tiruri în față e cam periculos cu depășitul că în general e coloană și pe contra-sens și te poți vedea nevoit să mergi cu 70 până spre Bz.

Pentru mine e OK drumul ăsta că mai am treabă și pe traseu. Am făcut și 1:20 până la Bz dar am făcut și 2 ore.

slartibartfast

#1097
@voicul

Asta era valabil și înainte de deschiderea A3 București-DNCB: Waze estima DN2 puțin mai rapid ca A3-Mizil-DN1B, dar în realitate ora de sosire creștea treptat dacă o luai pe DN2 și scădea dacă o luai pe A3, deci era cam același lucru. Acum diferența doar a devenit mai semnificativă și mai evidentă.

Nu sunt chiar multe sate, și mare parte din drum este drept ca săgeata. Sunt câteva curbe strânse la Gherghița până în preajma podului peste Prahova dar apoi de la Fulga la Mizil sunt 12 km de drum drept fără vreo localitate, apoi de la Mizil la Buzău iarăși drum drept și doar 3 localități micuțe pe 34 km (nu e cine știe ce densitate). Singura chestie care poate să te dea peste cap e bariera de la Mizil, unde dacă o prinzi jos poți sta după 3-4 trenuri. Dar nici pe ea n-am mai prins-o lăsată demult. Și la sfârșit, chiar lângă Buzău, mai ai o bucată de DN2 pe 1.5+1.5, ca să vezi de ce ai scăpat.

Mi-a fost și mie teamă să merg noaptea pe acolo la început, dar acum parcă mai tare mi-e frică de DN2, unde nu vezi unde ți se termină jumătatea de bandă. Pe drumurile alea județene libere, noaptea nu-ți sclipesc faruri în ochi și poți și tu să mergi cu luminile de drum.

soka89

#1098
Vreau sa va spun ce diferenta ca volum de trafic poate fi intr-o perioada relativ scurta:6 noiembrie-20 decembrie.Alegem traseul Viena A4 pe M1 catre Budapesta,M0 si apoi M5,o luam catre vama pe M43 apoi continuam pe A1 pana la Margina de unde coboram si o luam pe DN 68A pana la Deva.Pe 6 noiembrie,cu un Volkswagen Sharan am facut in 4 ore jumate cei 600 de km distanta,drum liber fara animozitati la vama,fara accidente . Pe 20 decembrie am plecat la ora 16.00(ora Romaniei) din Viena si am ajuns noaptea la ora 3.00 in Deva..multi nervi,multa oboseala,multe accidente.Cu toate camioanele trase pe dreapta,4 benzi mari si late pe centura Budapestei si tu sa mergi in STAU?Iar la vama,persistenta vamesilor unguri de a lua la puricat toate bagajele oamenilor scotea din sarite si cel mai calm participant la trafic..in loc sa se vrea fluidizarea trecerii la frontiera,chit ca erau 6 puncte deschise,fara o mica atentie vamesilor si catorva sfinti coborati nu inaintai in coloana..,ce de injuraturi,ce de claxoane,ce mai afectiune reciproca intre natii!A fost de ajuns o scanteie,o injuratura in ungureste si sa vezi atunci efect de turma..mai mare mandria!Oricum,tot ce mai ramane sfant dupa sarbatorile astea sunt doar doua lucruri:Inalt PreaSfintitul Patriarh Daniel si Spaga..

voicul

Sugestia e ca la intoarcere (daca o faci acum dupa sarbatori) sa arunci un ochi si pe vama Nadlac 1. S-ar putea sa fie mai rentabil ca timp sa ocolesti pe acolo.
La fel s-ar putea sa fie mai scurt sa iesi pe la Pecica de pe A1.

Si daca as pleca in week-end-ul 4 - 5 m-as uita chiar sa o iau prin Timisoara - Cenad (e mai lung cu 17 km si doar 22 de minute mai mult).

tamas_lorand

Timisoara-Cenad nu as recomanda in perioadele de "migratie". Vara aceasta in 30 iulie am stat la coada aprox 1h30min. Mai degraba as incerca trecerea pe la Turnu/Battonya.

slartibartfast

Confirm, am trecut în august anul ăsta în perioada de maximă vânzoleală și înainte și înapoi. Pe politiadefrontiera.ro era estimată așteptarea la Nădlac I și II la 2h+ și am trecut pe la Turnu în 10 minute.

AlexJ


       Salut!Imi poate spune cineva care traseu e mai ok ca timp si calitate drum, Craiova-Calafat/Vidin sau Craoiova-Vanju mare/Balta Verde pentru a ajunge in Serbia?

frunzaverde

#1103
^

Depinde unde vrei sa ajungi in Serbia! Daca vrei la Zajecar, diferentele ar trebui sa fie minore, si iesi semnificativ mai ieftin pe la PF2 (Balta Verde) - prin Bulgaria trebuie sa platesti vinieta pentru cei cativa zeci de km, plus taxa de trecere pod.

Prin Romania, vezi harta noastra - din raportari pare ca conditiile de circulatie sunt decente (pare ca-i aproape integral DJ). De la PF2 la Zajecar drumul ([35]) e mediocru dpdv al asfaltului, dar este construit ca semi-autostrada (half profile). Are geometrie foarte buna, nu trece prin localitati, si toate intersectiile majore se fac prin noduri denivelate.

Prin Bulgaria, pana la granita vezi harta noastra. De la granita pana la granita cu Serbia spre Zajecar drumul (II-14) este foarte prost. Exista inclusiv portiuni care s-au surpat complet, in apropiere de Kula, circulatia se face pe varianta ocolitoare, drumul fiind inchis din 2015 (reparatia a inceput in vara lui 2018, va fi gata candva anul asta). In Serbia se continua prost pana la Zajecar.

Dar, din nou, depinde unde vrei sa ajungi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

voicul

#1104
Quote from: ladposta on March 28, 2019, 12:38:51 PM
Daca este un topic unde se discuta aceste subiecte se poate muta discutia (va rog sa imi transmiteti unde e locul acestor discutii).

Foarte ciudat sa te gandesti sa vii pe A1 la Cluj. Dupa mine (adica eu) nu as alege traseul, dar daca ar fi sa aleg acest traseu, m-as gandi la intoarcere, in ideea in care (poate) s-a terminat LD4 si 3 si atunci ai mai avea un castig de timp.

ladposta

mersi @voicul. Faza e ca m-am saturat sa vin pe 4 in Ungaria (Budapesta-Bors) si pe E60 (Bors-Cluj-Napoca) in Romania. De cativa ani vin pe M3, M35, Carei, Zalau, Cluj. Anul trecut mi s-a acrit pe Carei-Zalau si ma gandeam anul asta sa incerc o alta ruta. Acu cativa ani buni am trecut pe la Petea si mi-a parut OK, dar trebuie sa recunosc ca nu stiu care e calitatea, aglomeratia si comfortul drumului Cluj-Zalau-Satu-Mare-Petea in momentul de fata.

Asa ca am zis ca daca am posibilitatea sa intru pe autostrada in tara, voi da o incercare. Deschiderea a 2 loturi pe A10 si posibila deschidere a LD3 pana la sf lui iulie ma face sa cred ca poate merita incercat. Mentionez ca stau doar 3 saptamani, asa ca nu cred ca are vreo importanta daca ma duc la venire sau la intoarcere.

Dupa cate am vazut diferentele pe Google Maps intre 'M1-M5-A1-E673-A1-E81-A10-A3-E60', 'M1-M3-49-19A-E81-A3-E60' si 'M1-M3-Nyirbator-Vallaj-1F-E81-A3-E60' nu sunt foarte mari (poate la sf. de iulie vor fi mai serioase).

esendy

^ si iasi - budapesta va fi aproape la fel timpul pe a10 a1 ca si pe ruta prin SM

alexandru_m

@ladposta:

In Ungaria au mai dat drumul intre timp la un tronson destul de lung pe M35. Practic de la Budapesta pana la Bors mai traversezi o singura localitate (Berettyoujfalu). E mai lung decat national 4 pe la Szolnok, dar mai rapid cu turismul...

ladposta

@alexandru_m Multumesc. Stiu de aceea portiune, dar din pacate inca nu este alternativa pentru E60 in Romania :-( Asta ma doare cel mai tare.

voicul

#1109
Conteaza intradevar ce vrei.
Pe A1 cu 130 (chiar 140), nu o sa fie diferenta asa mare de timp si vezi altceva. Sugestia este sa te uiti in vama la Nadlac: poate e mai rapid prin Nadlac 1 si nu 2 care este pe autostrada.

Credeam ca vii in august cand la final ar cam fi o sansa si de LD4.

Mie nu mi s-a parut asa rau E60, dar am mers de 2 ori pe el de la Oradea la Cluj. Stiu ca sunt si zone de 2+1 pe acolo si l-as considera ca adaptare la Romania.  :)

Dar te-as intreba: de ce vii cu masina atata drum? Ai vreo 3800km drumul asta.
Ai avion direct 2.30h (nu 20h ca si cu masina) si sigur poti inchiria masina din Cluj, ca sa nu zic ca in Cluj ai Pony (car-sharing - daca nu o sa ai nevoie de masina prea mult)