Calea ferată 901 București-Pitești-Craiova

Started by shift2rail, January 25, 2022, 03:43:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

survola

Bine că nu au ieșit iar ,,prietenii" noștri din peninsulă.

mariusssss


Una pe săptămână. A treia regională a CFR SA cu licitația de electrificare a căii ferate anulată

De Adrian Bărbulescu
8 Decembrie 2023

După Brașov și Iași, acum a venit rândul Regionalei Craiova a CNCF CFR SA să anuleze licitația de electrificare a căii ferate pe care o lansase.

La începutul lunii trecute, în sistemul electronic de achiziții publice a fost publicat anunțul de licitație cu titlul "Electrificarea a 8 secții de circulație ale sistemului feroviar din România – SRCF Craiova, elaborare Studiu de Fezabilitate – 2 loturi". Valoarea totală estimată era de 19.255.300 de lei, echivalentul a aproape patru milioane de euro.

Loturile vizate erau următoarele:

București (Chitila)-Titu-Pitești-Slatina-Craiova km 95+000/250+052 între stațiile Titu-Craiova (202 km)
Valoarea estimată fără TVA:10.683.450 de lei

Râmnicu Vâlcea-Podu Olt km 292+015/367+577 între stațiile Râmnicu Vâlcea-Turnu Roșu (74 km)
Valoarea estimată fără TVA: 8.571.850 de lei.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost data de 7 decembrie 2023, ora 15:00.

Însă, potrivit anunțului din SEAP, procedura a fost anulată, deoarece nu au fost depuse oferte pentru niciunul dintre cele două loturi.


Cetatean

Nu ai cum sa depui o oferta in termen asa scurt. Plus firme care sa indeplineasca conditiile cerute,cred ca le numeri pe degetele de la o mana...

mariusssss

Linia de tren București – Pitești: CFR Infrastructură a semnat contractul pentru reparații rapide cu Yapi (Turcia). Contracte PNRR de 17 miliarde lei pentru lucrări pe 970 de kilometri de cale ferată

Mădălina Podaru  DEC. 19, 2023  2 comentarii


CFR Infrastructură a semnat contractul pentru reparații rapide pe linia de tren București – Pitești, ultimul contract din PNRR la calea ferată. Astfel, CFR Infrastructură a finalizat atribuirea tuturor contractelor pentru modernizare și electrificare pe Magistralele M 100 și M 300, respectiv toate cele 134 de contracte pentru lucrări quick wins/reparații rapide sau reînnoiri. Directorul general CFR Infrastructură, Ion Simu, a transmis că în total au fost semnate 142 de contracte cu o valoare de 17,5 miliarde lei pentru lucrări pe 970 km.

Contractul pentru linia București – Pitești a fost semnat cu Yapi Merkezei pentru aproape 600 de milioane lei.

,,Astăzi, la sediul SRCF București, au fost semnat contractele, în valoare totală de 583,87 MILIOANE lei, fără TVA, pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI, ultimele două loturi din programul de REÎNNOIRE pentru viteza maximă de 120 km/h, finanțat prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR). Cele două contracte au fost semnate între Sucursala Regională CF București și compania Yapi Merkezi ve Sanayi A.S (Turcia) pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI, ultimele 2 loturi, în lungime totală de 196,7 km, aferente acestui tronson:

Lotul 1: Chitila – Ciocănești (firul II) și Ciocănești – Titu (firul I si II), de la km 10+600 la km 49+780 (linii curente și directe din statiile Săbăreni, Ciocănești și Ghergani)

 Lotul 2: Titu – Călinești – Golesti (firul I și II), de la km 49+980 la km 95+000 (linii curente si directe din statiile Fusea, Mătăsaru, Găești, Leordeni și Călinești).

În cadrul celor două contracte, cu o durată de 36 de luni fiecare contract, se vor executa lucrări de reînnoire pe o lungime de 196,7 km CF, pe intervalul CF CHITILA – GOLEȘTI, prin înlocuirea la rând a următoarelor componente ale suprastructurii căii: sină – traverse (196,7 km), 149 de aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziție, traverse normale si speciale din lemn (pentru aparate de cale, poduri/podețe), contrașine pod/podețe, platelaj metalic, ambutisat și neambutisat pentru podețe, traverse de beton complet echipate, dale elastice la 23 de treceri la nivel, material mărunt, piatră spartă, inclusiv lucrări pentru realizarea căii fără joante.

Tot în cadrul programului de REÎNNOIRE pe linia CF București – Pitești sunt deja în execuție lucrările de înlocuire la rând a suprastructurii căii pe intervalul Călinești – Golești – Pitești (21 km), de la km 95+000 la km 107+575, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești, contract în valoare de 82,13 MILIOANE lei, fără TVA, încheiat, în luna martie 2023, între SRCF Craiova și Asocierea Strabag – Metabet CF SA", a transmis CFR.

tom_sawyer

CFR SA informează că se deschide primul șantier pentru lucrări de reînnoire a căii ferate pe intervalul Călinești - Golești - Pitești, lucrări în valoare de 82,13 milioane lei, fără TVA, finanțate din fonduri nerambursabile PNRR.

Pe raza Sucursalei Regionale CF Craiova se desfășoară în perioada 8 februarie 2024 - 27 martie 2024 prima etapă a programului de reînnoire a căii ferate pe intervalul Călinești - Golești - Pitești (21 km), cu lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii între stațiile Călinești - Golești (firul II) și pe două linii din stația CF Golești, între km 95+000-99+300.

Astfel, până pe data de 27 martie 2024, între stațiile Călinești și Golești (firul II) și pe două linii din stația CF Golești, constructorul deschide, în zona km 95+000 - 99+300, primul șantier de lucrări pentru înlocuirea la rând a tuturor componentelor suprastructurii căii - șină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn, traverse de beton complet echipate, material mărunt, piatră spartă etc. - cu materiale noi achiziționate de constructor.

În perioada desfășurării lucrărilor între stațiile Călinești - Golești (firul II) și pe cele două linii din stația CF Golești trenurile vor circula doar pe firul I între stațiile Călinești și Golești și pe celelalte linii din stația Golești, cu restricție de viteză, pentru protecția muncitorilor, în zona șantierelor.

Programul de reînnoire a suprastructurii căii pe linia CF București - Pitești (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte semnate anul trecut de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (un lot) și București (două loturi), cu finanțare asigurată prin PNRR în valoare de 666 milioane lei, fără TVA, și are drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, creșterea gradului de siguranță și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h, pe o lungime cât mai mare a traseului.

hotnews.ro

mariusssss

#65
Calea ferată București – Pitești: Imagini de pe primul șantier pentru lucrări de reînnoire

CFR Infrastructură a postat miercuri imagini de pe primul șantier pentru lucrări de reînnoire a căii ferate București - Pitești, deschis anul acesta. Mai exact, este vorba de lucrările derulate de Strabag pe intervalul CĂLINEȘTI - GOLEȘTI - PITEȘTI, în valoare de 82,13 milioane de lei, fără TVA, finanțate din fonduri nerambursabile PNRR.

Anemona Andone - mie, 14 feb. 2024, 13:22

Până pe 27 martie 2024, pe raza Sucursalei Regionale CF Craiova, se desfășoară lucrările de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii între stațiile Călinești – Golești (FIRUL II) și pe două linii din stația CF Golești, între km 95+000-99+300, lucrări incluse în prima etapă a programului de REÎNNOIRE a căii ferate pe intervalul CĂLINEȘTI – GOLEȘTI – PITEȘTI (21 km).
Constructorul execută în zona km 95+000 – 99+300 lucrări la suprastructura căii ferate prin înlocuirea la rând a tuturor componentelor aferente – sină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn, traverse de beton complet echipate, material mărunt, piatră spartă etc. – cu MATERIALE NOI achiziționate de antreprenor.

IMPLICAȚII ÎN CIRCULAȚIA TRENURILOR DE CĂLĂTORI

În perioada desfășurării lucrărilor între stațiile CĂLINEȘTI și GOLEȘTI (FIRUL II) și pe cele două linii din STAȚIA CF GOLEȘTI, trenurile vor circula doar pe FIRUL I între stațiile CĂLINEȘTI și GOLEȘTI și pe celelalte linii din stația GOLEȘTI, cu restricție de viteză, pentru protecția muncitorilor, în zona șantierelor.
,,Adresăm scuzele necesare călătorilor pentru disconfortul creat și pentru minutele de întârziere înregistrate din cauza retrasării circulației doar pe un singur fir și îi asigurăm că lucrările de REÎNNOIRE a suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI (217,7 km) vor contribui la îmbunătățirea condițiilor de transport, prin reducerea duratei de călătorie, și la creșterea gradului de siguranță feroviară", au mai spus cei de la CFR Infrastructură.
Potrivit lor, programul REÎNNOIRE a suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte, cu o valoare totală de 666 milioane de lei, fără TVA, semnate anul trecut de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (1 LOT) și București (2 LOTURI).

Pe intervalul Călinești – Golești – Pitești (21 km), contractul în valoare de 82,13 MILIOANE lei, fără TVA, a fost semnat în luna martie 2023, între SRCF Craiova și Asocierea Strabag – Metabet CF SA.

Finanțarea lucrărilor este asigurată din fonduri nerambursbile prin programul PNRR, lucrări care au are drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, creșterea gradului de siguranță și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h, pe o lungime cât mai mare a traseului.

https://www.economica.net/calea-ferata-bucuresti-pitesti-imagini-de-pe-primul-santier-pentru-lucrari-de-reinnoire_725045.html

oc7avian

Să punem și link dacă tot se vorbește de imagini  :D

mariusssss

O lună de întârzieri pe ruta feroviară Bucureşti Nord – Piteşti. CFR face lucrări de infrastructură

ADIANA BRĂILEANU
12/04/2024

CFR Călători face modificări în circulația trenurilor de călători în perioada 15 aprilie‑14 iunie și 16 aprilie‑14 iunie. Compania face lucrări de infrastructură pe tronsonul Pitești – Golești, iar asta va afecta mersul trenurilor.

Administratorul căii ferate anunță că durata de parcurs va crește cu 10 până la 35 de minute, iar din stația Pitești trenurile vor pleca mai devreme cu 10 – 40 de minute, astfel:

În perioada 15 aprilie – 14 iunie:

trenul R 9021 Bucureşti Nord – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13021 pe ruta București Nord (pl.ora 06:35) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 09:25);
trenul R 9201 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13001 pe ruta București Nord (pl. ora 07:30) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 09:42);
trenul R 9205 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13245 pe ruta București Nord (pl. ora 11:04) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 13:19);
trenul R 9207 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13247 pe ruta București Nord (pl. ora 12:30) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 14:40);
trenul R 9253 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13053 pe ruta București Nord (pl. ora 13:44) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 15:47);
trenul R 9211 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13911 pe ruta București Nord (pl. ora 16:26) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 18:35);
trenul R 9257 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13257 pe ruta București Nord (pl. ora 17:31) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 19:39);
trenul R 9213 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13913 pe ruta București Nord (pl. ora 18:28) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 20:14);
trenul R 9215 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13215 pe ruta București Nord (pl. ora 19:21) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 21:32);
trenul R 9217 București Nord – Pitești va circula cu orar modicat ca tren R 13217 pe ruta București Nord (pl. ora 20:28) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 22:44);
trenul R 9023 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13023 pe ruta București Basarab (pl. ora 07:53) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 10.48).
trenul R 9025 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13925 pe ruta București Basarab (pl. ora 15:10) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 18:08):
trenul R 9027 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13027 pe ruta București Basarab (pl. ora 20:20) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 23:10):
trenul R 9208 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13009 pe ruta Pitești (pl. ora 12:21) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 14:40):
trenul R 9210 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13211 pe ruta Pitești (pl. ora 13:26) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 15:41);
trenul R 9212 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13043 pe ruta Pitești (pl. ora 15:32) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 17:50);
trenul R 9214 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13425 pe ruta Pitești (pl. ora 16:38) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 18:41);
trenul R 9258 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13959 pe ruta Pitești (pl. ora 19:25) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 21:30);
trenul R 9028 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13099 pe ruta Pitești (pl. ora 19:45) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 22:34).
trenul R 9026 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13025 pe ruta Pitești (pl. ora 16:08) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos. ora 19:05);
trenul R 13952 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren 13051 pe ruta Pitești (pl. ora 09:50) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos. ora 11:39);
trenurile R 9206 și R 9256 Pitești – București Nord vor fi anulate.
trenurile R 9203 și R 9209 București Nord – Pitești vor fi anulate.
În perioada 16 aprilie – 14 iunie:

trenul R 9251 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13251 pe ruta București Nord (pl. ora 05:53) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos.ora 07:54);
trenul R 9200 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13121 pe ruta Pitești (pl. ora 04:35) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 06:45);
trenul R 9202 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13923 pe ruta Pitești (pl. ora 05:36) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 07:36);
trenul R 9024 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13905 pe ruta Pitești (pl. ora 06:14) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos.ora 09:07);
trenul R 9204 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13041 pe ruta Pitești (pl. ora 08:11) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 10:06);
trenul R 9022 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13221 pe ruta Pitești (pl. ora 03:10) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos.ora 06:00).
În perioada 01–14 iunie 2024, trenul R 9254 va circula cu orar modificat ca tren 13051 pe ruta Pitești cu plecare la ora 09:50 – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord și sosire la ora 11:39.

În perioada 1–14 iunie 2024, trenurile R 9255 şi R 9252 pe ruta București Nord – Pitești si retur vor fi anulate.

https://buletin.de/bucuresti/o-luna-de-intarzieri-pe-ruta-feroviara-bucuresti-nord-pitesti-cfr-face-lucrari-de-infrastructura/

mariusssss

România pierde 100 de milioane de Euro, finanțarea gratuită din PNRR pentru 12 trenuri cu hidrogen: ARF a anulat licitația de 320 milioane Euro din lipsă de oferte

Mădălina Podaru


Ministerul Transporturilor, prin Autoritatea pentru Reformă Feroviară a ratat și a treia licitație pentru 12 trenuri cu hidrogen pentru că nu a primit nicio ofertă de la producători. Marți, 28 mai 2024 a fost termenul-limită pentru depunerea ofertelor la contractul cuprins între 1,6 și 2,5 miliarde lei pentru 12 trenuri cu hidrogen, contract finanțat prin PNRR cu peste 100 de milioane de Euro. Licitația anterioară (a doua) fusese anulată pentru că oferta Alstom-Linde Gaz a fost declarată neconformă. Spre deosebire de proiectele rutiere finanțate din PNRR (pe împrumuturi pe perioadă mare și cu dobândă redusă), proiectele feroviare sunt granturi (bani gratis)

Primul termen pentru depunerea ofertelor fusese stabilit pentru 26 ianuarie, dar amânat de mai multe ori (...).

https://economedia.ro/romania-pierde-100-de-milioane-de-euro-finantarea-gratuita-din-pnrr-pentru-12-trenuri-cu-hidrogen-arf-a-anulat-licitatia-de-16-miliarde-lei-din-lipsa-de-oferte.html

AdiM

Important e ca deja se repara linia.  :zen: 
Macar ne-am ales cu asta, mult mai important.



AdiM


Teoretic trebuie să fie gata porțiunea dintre Pitești - Ramura Golești până vineri (14 iunie), ca să circule trenurile normal, nu deviat la Bradu de Sus.
Din ce se vede, posibil să mai întârzie un pic. Devierea a început de la jumătatea lunii aprilie.

mariusssss

#71
Perioada in care circulația este deviată s-a prelungit până pe 15 iulie. Rămâne de văzut ce va fi începând din 16 iulie, teoretic trenurile cele mai rapide vor parcurge distanța Pitești-București într-o oră și 35 de minute, față de două ore în prezent. În plus, nu se știe (sau nu am aflat eu) când anume vor începe lucrările între Golești și București.

AdiM

Nu. Ala e doar mersul care a fost inainte de deviere si atat. Nu sunt timpi noi calculati pentru lucrarea asta.
Iar 1h35m nu fac trenurile alea decat pe site, aproape niciodata pe teren. Motivele le-am mai spus pe acest forum si nu tin de infrastructura, ci de conditiile de trafic si starea automotoarelor Desiro. Adica ori se gareaza trenurile tarziu, ori se defecteaza in mers, ori circula sub VS, ori nu e dat sa circule pe firul din stanga intre Ciocanesti si Titu, etc.
Momentan nu pot garanta ca e gata aici si pana saptamana viitoare. Asta daca nu se da drumul cu linia noua nesudata, fara ultimul tip de burare sau dalele de TN-uri inlocuite (cu tot cu sina veche si traverse), etc.
Doar alaltaieri dimineata toate astea nu erau realizate. Au facut estimari nerealiste pentru ritmul de lucru.
Nu stiu ce ritm de lucru vor avea in ultima saptamana, nu pare ca au facut minuni nici in statia Golesti pentru ce au estimat din februarie, dar ma astept ca din nou sa mai ceara o prelungire.

mariusssss

CFR Călători renunță la biletele cu anticipație pe ruta București-Pitești-Craiova
Autor Cireașa Doru
15 Iulie 2024

CFR Călători aruncă din nou cu piatra în direcția CFR SA, gestionarul căii ferate. Operatorul național spune că nu mai poate respecta orarele din cauza nedefinitivării lucrărilor pe ruta Pitești – Golești.

CFR Călători spune că orarele pe ruta București – Pitești – Craiova nu mai pot fi respectate și că circulația trenurilor pe ruta București – Pitești rămâne modificată timp de încă o lună începând de luni, după emiterea unei telegrame, la data de 15 iulie 2024, de către administratorul infrastructurii feroviare – CNCF CFR SA.

Din această cauză, circulația se realizează pe rute deviate, ceea ce conduce la majorarea substanțială a timpilor de parcurs.

În perioada următoare este posibil ca CFR Călători să ia în calcul anularea vânzării cu anticipație la aceste trenuri, neexistând nicio predictibilitate din cauza prelungirii repetate a lucrărilor la linia de cale ferată dintre Golești și Pitești.

De asemenea, sunt posibile și alte modificari în graficul trenurilor de pe această rută, care vor fi comunicate imediat ce vom fi avizați de către CNCF CFR SA.

CFR Călători cere scuze pasagerilor atât pentru afectarea traficului de călători prin modificarea condițiilor de circulație efectuate de către CNCF CFR SA, cât și pentru faptul că nu a fost avizată de această prelungire astfel încât publicul călător să fie informat din timp.

Potrivit CFR SA constructorul a solicitat o nouă amânare de o lună, căci din cauza temperaturilor foarte ridicate muncitorii au fost nevoiți să lucreze în special în timpul nopții.

mariusssss

CFR Călători modifică circulația unor trenuri, modificări cauzate de lucrări la infrastructură.

Sorin Secli, 18 septembrie 2024

Pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară dintre stațiile Pitești și Golești, solicitate și realizate de către CNCF CFR SA – administratorul căii ferate, vor interveni următoarele modificări în circulația trenurilor:

În perioada 25.09 – 25.11.2024, se va asigura trasbordarea pasagerilor cu autobuze între stațiile Golești – Pitești și retur pentru trenurile care circulă pe ruta București Nord/București Basarab – Golești – Pitești și retur (...).

Articolul complet:
https://www.brasov.net/cfr-anuleaza-un-tren-ce-face-legatura-intre-brasov-si-cluj-napoca-pentru-lucrari-la-infrastructura/