[BH] Inel Rutier Metropolitan Oradea

Started by razvan96, December 17, 2021, 11:43:10 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

CJ Bihor a lansat licitatia [CN1037637] - Proiectare si Executie ,,Drum de legătură între municipiul Oradea și comuna Sanmartin"

Valoare estimata: 154.516.001,34 RON

Durata: 14 luni

Termen de depunere: 17.02.2022

Si o harta a proiectului, de pe pagina CJ.




Powered by API/PUM imgur uploader

lucianluci96

Oare nu ar fi mai bine sa fie un topic cu toate centurile din Zona Metropolitana Oradea ? (Sanmartin,Santandrei,Nojorid,Osorhei si Biharia)

lucianluci96

4 oferte pentru Centura Sânmartin

https://www.cjbihor.ro/4-oferte-pentru-centura-sanmartin/

Astăzi, 17 februarie, la ora 15:00, a fost termenul limită pentru depunerea ofertelor pentru proiectarea și execuția proiectului ,,Drum de legătură între Municipiul Oradea și comuna Sânmartin".

În urma anunțului postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), au depus oferte patru asocieri de firme:

(1) Asociere: ASFAMIXT (Leader), DACIA FABER S.R.L., OPR ASFALT
(2) Asociere: DRUM ASFALT (Leader), ILGAZ INSAAT TICARET ANONIM SIRKETI
(3) Asociere: DUMEXIM (Leader), HYDROSTROY AD, VDH AD (VODSTROI 98 AD)
(4) Asociere: CONSTRUCTII ERBASU (Leader), DRUMURI ORASENESTI S.A., PROCONS GROUP, VÁHOSTAV – SK.

Șoseaua va avea o lungime de 5,7 kilometri, la care se adaugă bretelele rutiere de legătură de peste 2 kilometri. Lățimea drumului va fi de 10 metri, cu două benzi de circulație, câte una pe sens. De-a lungul acestuia este prevăzută o pistă de biciclete cu o lățime de 3 metri.

Traseul va porni din strada Iancu de Hunedoara din Oradea și va ocoli atât localitatea Sânmartin, cât și stațiunile Băile 1 Mai și Băile Felix. Sunt prevăzute 3 poduri, 2 pasaje supraterane, un viaduct și trei intersecții giratorii. Suplimentar, pentru a asigura conectarea dintre DN76 și noua șosea de centură, este prevăzut și un drum de legătură de aproximativ 900 de metri lungime, în dreptul girației de la intrarea în localitatea Sânmartin, în cartierul numit popular ,,Cartierul ANL".

Valoarea estimată a proiectului este cuprinsă între 154.516.001,34 și 169.967.601,47 lei. Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020.

Durata de realizare a centurii este de 17 luni, din care 3 luni proiectare și 14 luni execuție.


silaghi.paul

https://www.ebihoreanul.ro/stiri/cine-va-construi-centura-sanmartin-o-investitie-de-30-milioane-de-euro-171265.html

QuoteA fost aleasă asocierea care va construi centura Sânmartin, care va porni din Oradea şi va ocoli atât localitatea Sânmartin, cât şi staţiunile Băile 1 Mai şi Băile Felix. Investiţia se ridică la circa 30 milioane de euro fără TVA.

Consiliul Judeţean Bihor a anunţat, miercuri, că licitaţia pentru proiectarea şi execuţia şoselei este o asociere de firme formată din Construcţii Erbaşu (liderul asocierii), Drumuri Orăşeneşti, Procons Group şi Váhostav (Slovacia).

"Vom aştepta să treacă perioada prevăzută pentru contestaţii, dar sperăm să nu avem. Ne propunem ca la începutul lunii iunie să semnăm contractul pentru proiectare şi execuţie. Estimez că în 2-3 luni se poate finaliza proiectul tehnic. În paralel se vor realiza şi procedurile de expropriere, în aşa fel încât în luna august să începem lucrările", a precizat Ilie Bolojan, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, potrivit informării CJ.

Şoseaua va avea o lungime de 5,7 kilometri, la care se adaugă bretelele rutiere de legătură de peste 2 kilometri. Lăţimea drumului va fi de 10 metri, cu două benzi de circulaţie, câte una pe sens. De-a lungul acestuia este prevăzută o pistă de biciclete cu o lăţime de 3 metri.

Traseul va porni din strada Iancu de Hunedoara din Oradea şi va ocoli atât localitatea Sânmartin, cât şi staţiunile Băile 1 Mai şi Băile Felix. Sunt prevăzute 3 poduri, două pasaje supraterane, un viaduct şi trei intersecţii giratorii.

Suplimentar, pentru a asigura conectarea dintre DN76 şi noua şosea de centură, este prevăzut şi un drum de legătură de aproximativ 900 de metri lungime, în dreptul giraţiei de la intrarea în localitatea Sânmartin, în cartierul numit popular "Cartierul ANL".

Investiția se ridică la 148.940.166,91 lei fără TVA.

Durata de realizare a centurii este de 17 luni, din care 3 luni proiectare şi 14 luni execuţie. Finanţarea va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) 2014 - 2020.

silaghi.paul

S-a semnat contractul cu Erbasu

https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/s-a-semnat-contractul-pentru-centura-sanmartin-cand-ar-trebui-sa-fie-finalizate-lucrarile-4005454/

QuoteContractul a fost semnat vineri, 3 iunie, la sediul CJ Bihor. La parafarea contractului au asistat președintele CJ Bihor Ilie Bolojan, directorul Erbașu Transilvania Călin Roman, directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj Eugen Cecan, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor Mircea Mălan și șefa Biroului Drumuri Județene din Direcția Tehnică a Consiliului Județean Bihor Sanda Bogdan.

,,Proiectantul ar trebui să finalizeze proiectul tehnic în două luni, iar în luna august a acestui an ar urma să înceapă lucrările. Mulțumesc Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Primăriei Sânmartin pentru parteneriat ", a precizat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor.

Prezent la Oradea, Directorul General al CNAIR, Cristian Pistol, a subliniat că își dorește ca și celelalte protocoale semnate cu autoritățile locale să aducă rezultate la fel de bune.

,,Este un exemplu de succes pentru demersurile pe care CNAIR le face împreună cu autoritățile locale. Avem 41 protocoale semnate până acum cu autorități din mai multe județe și sper că toate vor avea succes. Contractul semnat astăzi, la Oradea, demonstrează că autoritățile centrale și cele locale pot colabora cu succes", a declarat Pistol.

Varianta Ocolitoare, în lungime de 5,7 km și cu o valoare de 148,9 milioane de lei fără TVA, va fi proiectată și construită de Asocierea Construcții Erbașu Drumuri Orăşeneşti – Procons Group- VÁHOSTAV-SK.

Șoseaua va avea o lungime de 5,7 kilometri, la care se adaugă bretelele rutiere de legătură de peste 2 kilometri. Lățimea drumului va fi de 10 metri, cu două benzi de circulație, câte una pe sens. De-a lungul acestuia este prevăzută o pistă de biciclete cu o lățime de 3 metri.

Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020.


RobertH

Singurul lucru care nu-l inteleg la centura asta e de ce nu au facut si o conexiune intre giratoriul dintre Baile felix si Haieu.

Deja e un drum pe acolo de pamant si se vede ca oamenii folosesc sa traverseze.

marinul


marinul

stire din 06.09.2022

Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, a avut luni, 5 septembrie, o întâlnire cu reprezentanții firmei care a câștigat licitația pentru proiectarea și execuția Centurii Sânmartin.

Compania Erbașu a finalizat și a predat proiectul tehnic, documentație care stă la baza obținerii autorizației de construire. În cursul acestei luni, proiectul va fi trimis spre avizare în comisiile de siguranță rutieră și tehnico-economică ale Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). În ședința ordinară a Consiliului Județean Bihor din luna septembrie va fi supus votului proiectul de hotărâre privind exproprierea suprafețelor de teren necesare investiției.

Autorizația de construire ar urma să fie eliberată de Ministerul Transporturilor până la finalul lunii septembrie. 

Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, a precizat: ,,Ne propunem să începem lucrările, pe toată lungimea centurii ocolitoare, în primele zile ale lunii octombrie. Constructorii au la dispoziție 12 luni pentru finalizarea lucrărilor. Pe traseul centurii sunt două pasaje: un pasaj de 430 de metri lungime la intersecția cu centura Oradea și un pasaj în lungime de 720 de metri la intersecția cu drumul spre băile 1 Mai și calea ferată. Pentru finalizarea întregului proiect la termen este nevoie de o mobilizare serioasă din partea constructorilor, având în vedere etapele tehnologice ce trebuie respectate la acest tip de lucrări. Dacă nu vor apărea probleme deosebite, din toamna anului viitor circulația rutieră la ieșirea din Oradea, spre Beiuș și Deva, se va face fluent".

Vă reamintim că licitația pentru proiectarea și execuția Centurii Sânmartin a fost câștigată de asocierea formată din CONSTRUCTII ERBASU (Leader), DRUMURI ORASENESTI S.A., PROCONS GROUP, VÁHOSTAV – SK. Conform ofertei depuse, valoarea proiectului este de 148.940.166,91 lei, fără TVA. Contractul a fost semnat în luna iunie.

Șoseaua va avea o lungime de 5,7 kilometri, la care se adaugă bretelele rutiere de legătură de peste 2 kilometri. Lățimea drumului va fi de 10 metri, cu două benzi de circulație, câte una pe sens. De-a lungul acestuia este prevăzută o pistă de biciclete cu o lățime de 3 metri.

Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020.

CJ Bihor

desi nu au ac inca, credeam ca o sa vad ceva miscare in teren. deocamdata nimic doar niste tarusi













(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


marinul

Da, acolo au taiat vegetatia dar intre timp a crescut alta si abia se mai observa culoarul ala. e in prima poza de mai sus zona respectiva. se vede mai bine in filmarea cu traseul centurii





Powered by API/PUM imgur uploader


ijwtsh

Ilie Bolojan pe Facebook

QuoteSE LUCREAZĂ LA CENTURA SÂNMARTIN
Azi au început lucrările de construcție la drumul ce leagă municipiul Oradea de comuna Sânmartin.
Noul drum începe cu un pasaj suprateran, din centura Oradea, din locul actualei girații de lângă hotelul Tranzit. Girația se va desființa după realizarea pasajului. În felul acesta se vor elimina blocajele pe centură.
Noul drum, cu o bandă pe sens, traversează apoi drumul de acces în Băile 1 Mai cu un pasaj suprateran. Ocolește apoi, spre Haieu, pâlcul de pădure din fața spitalului de recuperare din Băile Felix și se termină, cu o girație, în drumul național DN 76, în zona accesului spre Cordău.
Ocolind localitățile Sânmartin și Băile Felix, noul drum va prelua o parte din traficul de pe actualul drum, fluidizând circulația.
Bretelele spre Haieu și spre girația dinspre blocurile ANL vor permite colectarea traficului auto din aceste zone.
Drumul are o lungime de aproape 6 km, la care se adaugă cele două bretele.
Conform contractului încheiat cu firma Erbașu, lucrările vor fi terminate în 12 luni. În aceste condiții, finanțarea va fi asigurată din fonduri europene.
Proiectul este rezultatul unui parteneriat între Consiliul Județean Bihor și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România - CNAIR.
Conducerea și echipa tehnică a CNAIR au contribuit la autorizarea și finanțarea proiectului. Pentru derularea acestui proiect am beneficiat și de colaborarea primăriilor din Oradea și din Sânmartin.
Fără echipa tehnică și cea de la achiziții din Consiliul Județean Bihor nu am fi putut ajunge în acest stadiu.
Le mulțumesc tuturor pentru ajutor!
Acest proiect face parte din rețeaua de centuri  metropolitane. La finalul lucrărilor vom avea mai puține accidente, vom sta mai puțin în trafic la ieșirea din Oradea, poluarea se va reduce și în fiecare comună de lângă Oradea vor fi noi culoare de dezvoltare.
Respect pentru bihoreni!
















Powered by API/PUM imgur uploader

marinul

Si o filmare de sus dupa prima zi de lucru  :)


medicul de garda

E uimitor cat de mult ii place lui Bolojan sa faca drumuri noi prin zonele construite din localitati. Descarcarea aia in DN76 la capatul sudic al proiectului chiar nu se putea face prin spatele acelor pensiuni, fara a folosi drumul lor de servitute?  >:(
Trust me, I'm an east-european doctor!

survola

V-am zis, nu mai poți face un drum nou că dai într-o mare afacere.