[BH] Inel Rutier Metropolitan Oradea

Started by razvan96, December 17, 2021, 11:43:10 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ovicor

Pe harta proiectelor, limita dintre loturi, la sud de Felix, e notata ca autostrada!

lucianluci96

#166

shift2rail

Nu va exista un nod, in Felix, intre acest inel zis metropolitan si dn 79 Oradea-Deva?

roberthpop

Chiar e ciudat ca nu s-a gandit nod acolo.Te poti folosi insa de sensul giratoriu DN76-Centura Sanmartin-DC 64 ( mergand pe la Prezident) si apoi sensul giratoriu de la intersectia DC64 cu Inelul Metropolitan,Lot 1.Asta mie mi se pare o rezolvare trasă de păr!!!
Poate pe viitor!
Roberth Pop

shift2rail

Mda, deci inelul e inutil ptr cei care merg in/vin din directiile Arad (dn 76) sau Cluj (dn1) : acestia vor greva in continuare centura Oradea.

Un inel de uz strict local.

voicul

Nu stiu la ce filmare v-ati uitat si nu stiu de ce nu luati in considerare giratoriul-ul de la 7.47 de intrebati lucrurile de mai sus.
https://prnt.sc/6k70QD0paGPQ
Ajuta si https://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=15&lat=46.9784&lng=21.9759


roberthpop

Daca n-ar fi fost problemele din justitie era gata acum sau aproape.Dar e bine si asa, la primavara se circula.Va fi grozav ca,venind dinspre Arad spre Cluj, se evita Nojoridul, Oradea si Osorheiul.
Bravo Bihor!!!
Roberth Pop

ijwtsh

Cluj - Arad nu e de preferat pe A1? Pe Google Maps imi zice 4h21 pe la Oradea si 3h48 pe la Sebes. Tot nu cred ca va merita pe la Oradea (desi nu stiu cat timp va fi salvat in final, dupa ce se deschide acest drum).

Liviu M

(Minim) 50 km economisiți mi se par argument suficient pentru varianta prin Oradea.

nicolaem

distanta se masoara in timp si siguranta in trafic, nu in km ca la fizica.

pasadia

Totusi, si acest inel metropolitan, ca si centurile deschise de curand (Santandrei, Osorhei, Sanmartin, Nojorid) sau viitoare (Biharia) sunt in primul rand pentru traficul local, de scurta durata. De asta sunt si cu o banda pe sens, cu destule de multe giratorii ce asigura accesul spre diferite zone. Pentru ca acest trafic are nevoie de optiuni, de trasee noi, de ocolire a zonelor deja locuite, si pentru ca centurile permit dezvoltari viitoare (din pacate sub forma de sprawl slab densificat).
Traficul de tranzit va avea parte de A3, A11, centura Oradea, DX16. Acela este pentru trafic de lunga distanta sau pentru trafic de marfa. 

Si nu, Timisoara - Cluj nu VA FI mai scurt pe la Oradea. Pentru ca va ocoli pe la Zalau. Si e ok asa.

ijwtsh

Drunul de la Oradea la Cluj e obositor. Depasiri periculoase in Bihor, apoi serpentine, iar in judetul Cluj stai in fundul unui tir sau incerci sa depasesti si ajungi la spital. Si daca nu depasesti si mergi sigur, o sa faci o gramada, te enervezi si te obosesti. A1 e varianta mult mai ok. Prea putin combustibil salvezi pentru cate plusuri sunt pe autostrada.

Liviu M

Depinde cât de des faci 50 km in plus. 100, dacă e dus/întors. Și era vorba de Cluj - Arad, nu Cluj - Timișoara.

voicul


CJ Bihor - Primul strat de asfalt între Oșorhei și Cheriu, pe inelul metropolitan