News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[BH] Inel Rutier Metropolitan Oradea

Started by razvan96, December 17, 2021, 11:43:10 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ijwtsh

#150
Azi la 19 teoretic trebuia sa se deschida centura Osorhei. S-a deschis? Nu vad nimic nicaieri, si presupun ca deja ar fi aparut macar o postare pe retelele de socializare.

Update: am verificat si la stiri, si pe paginile de Facebook ale domnlui Bolojan si Birta, in schimb n-am verificat Waze-ul. Se pare ca s-a deschis:


C0ndu

S-ar găsi pe undeva planuri de situaţie la scară mare pentru inelul metropolitan Oradea?

dr4qul4

Bolojan a facut atatea drumuri noi incat a ajuns normalitatea.
Nici nu se sinchiseste sa posteze imediat pe fb fiecare realizare.
Altii s-ar fi inghesuit sa taie panglica.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ijwtsh

Ei, hai ca a postat pana la urma, a avut doar ceva intarziere. Probabil echipa de PR nu era chiar pregatita sambata seara sa lucreze. :D

De mentionat ca se mai deschid 3 centuri in toamna asta!

marinul

#154
Am ridicat si eu azi drona. Probabil va fi cea mai aglomerata centura nou deschisa din judetul Bihor
centura de 6 km cu 5 sensuri giratorii, stiu la cele din capete urmeaza pasaje in viitorul apropriat, probabil pana atunci aici vor fi blocaje la anumite ore. Ce m-a impresionat e ca Webuild lucra duminica la cf  :)

















Powered by API/PUM imgur uploader


Gata si videoclipul

 

lucianluci96

3 trasee propuse pentru inelul metropolitan de nord

https://www.cjbihor.ro/3-trasee-propuse-pentru-inelul-metropolitan-de-nord/



Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, a prezentat astăzi, 29 august, în cadrul ședinței ordinare, propunerile de trasee pentru inelul metropolitan de nord, un nou proiect de infrastructură menit să îmbunătățească conectivitatea rutieră a zonei de nord a Oradiei. Toate cele trei trasee propuse se conectează la nord cu Centura Biharia, aflată în execuție.

Primul traseu (T1) are o lungime de 17,1 km și pornește din zona cartierului Tineretului din Oradea, traversează râul Crișul Repede în dreptul Uzinei de Apă din zonă. Traseul urcă dealul Podgoria, ocolește localitățile Săldăbagiu de Munte și Paleu, iar la capăt se conectează cu Centura Biharia, prin drumul de legătură dintre Paleu și centură, aflat în lucru.

Avantajul acestui traseu este că asigură continuitatea Centurii Oradea, contribuind la o mai bună conectivitate rutieră în zonă. Printre dezavantaje se numără faptul că traseul intersectează o zonă inundabilă, ceea ce impune construirea unui viaduct de peste 800 de metri lungime, lucru ce ar crește atât costurile, cât și complexitatea lucrărilor. Un alt dezavantaj este dificultatea obținerii avizelor, din cauza trecerii prin zona de protecție a uzinei de apă și a barajului existent pe râul Crișul Repede.

Traseul 2 (T2) are două opțiuni de plecare: T2A (16,4 km) și T2B (14,9 km). T2A începe de la ieșirea din Oradea, înainte de localitatea Oșorhei, unde se va amenaja un nou sens giratoriu, iar de acolo drumul ocolește zona locuită din Oșorhei și se apropie de localitatea Fughiu.

T2B pornește din sensul giratoriu existent la intersecția cu drumul de Fughiu și Centura Oșorhei, ocolind localitatea Fughiu. Traseul traversează râul Crișul Repede în amonte de baraj și necesită construirea a două poduri, peste Crișul Repede și un canal adiacent, urcând apoi dealul Podgoria printr-o zonă nelocuită și ocolind localitățile Săldăbagiu de Munte și Paleu. Această variantă se conectează direct cu Centura Oșorhei și Inelul metropolitan de sud.

Al treilea traseu (T3) are o lungime de 17,6 km și diferă de T2 prin conectarea sa directă cu DN1. Acesta ocolește complet localitatea Fughiu și începe din zona benzinăriei Lukoil de la ieșirea din Oșorhei, în direcția Aleșd.

. Proiectul este supus consultării publice până la data de 12 septembrie 2024, ora 16:00. Persoanele interesate sunt invitate să trimită observații și propuneri la adresa de e-mail registratura@cjbihor.ro, cu subiectul ,,Propuneri inelul metropolitan de nord", sau direct la sediul Consiliului Județean Bihor.

După încheierea perioadei de consultare publică, vor fi efectuate analize multicriteriale pentru cele trei trasee propuse. În funcție de costuri, complexitatea tehnică, impactul asupra mediului și cel social, va fi determinat traseul optim.

,,Aceste trasee pot suferi modificări după primirea tuturor observațiilor și în funcție de soluțiile tehnice. Drumul va fi proiectat conform standardelor unui drum național și ar trebui ca la finalul anului să avem un traseu stabilit și costuri estimative. Acest inel închide rețeaua de drumuri din zona metropolitană: Centura Oradea, inelul metropolitan de sud și noile centuri construite de Consiliul Județean Bihor. În felul acesta, conectivitatea zonei de nord a Oradiei și mobilitatea din această zonă vor fi mult îmbunătățite", a precizat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor.

lucianluci96

#156

TibiV

"Proaspete", tot de la Kreative Wheels RO:

- Update-Viaduct Cordău-Viaduct Betfia-Lotul 1 și 2 al Inelului Metropolitan Oradea-19.09.2024

- Centura Sânmartin-19.09.2024
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

roberthpop

#158
Se stie ceva de Inelul de Nord?
Roberth Pop

TibiV

#159
Mama proștilor este mereu gravidă... :)