Magistrale feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by nenea_hartia, July 01, 2014, 01:36:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

Cred ca documentatia de licitatie pentru SF clarifica discutia anterioara referitoare la un posibil nou pod peste Arges:  ;)


TibiV

Este genial al doilea paragraf: "Există două poduri de cale ferată"....

NU există nici unul.
Ăla vechi s-a prăbușit, ăla nou este neterminat şi stă să se prăbușească...

Şi vorbim de prima cale ferată din Regatul României... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

^^
Pai nici Regatul Romaniei nu mai exista :)
Oricum dupa ce am citit si raspunsul asta m-am cam lamurit ca estimarile legate de costurile cu repunerea in functiune a liniei chiar erau exagerate. Eu asta inteleg, ca se poate repara si refolosi podul existent ( asta e cu probleme dar exista) si mai e si cate ceva deja construit prin zona.

GDPR

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Cat+dureaza+o+calatorie+cu+trenul+de+la+Gara+de+Nord+la+Aeroport

In a nutshell, toate maretele planuri ale Ministerului de a crea o legatura CF cu aeroportul Otopeni se rezuma la refacerea podului de la Mogosoaia. Nu tu extindere linie pana in aeroport, gara subterana sau macar un upgrade la P.O. Otopeni. E ca in bancul cu rabinul, capra, vaca si oile.

dan tm

Cum adica ala vechi sta sa se prabuseasca?

pe alt forum sint poze cu el.

http://www.forumtrenuri.com/t90p325-902-bucuresti-progresu-giurgiu-nord-giurgiu
-----------

Oare cit de greu ar fi sa faca niste adaptari la linia existenta astfel incit sa poata merge trenuri, fara sa mai vorbeasca de metrou?

Asa ar fi legatura si pentru Ploiesti la racordarea Buciumeni deoarece ma indoiesc ca ar construi cineva un racord la Armasesti.

TibiV

Uită-te la pila de pe mal...

Şi poza este de peste 10 ani, că apare în ea şi vechiul pod, care în vara asta face 11 ani de la prăbușire... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Sa mai si radem putin. :D

CFR a atribuit licitatia "Lucrari de reparatii terasamente, poduri si podete (inclusiv eliminare puncte periculoase)- Consolidare terasament zona km 311+300-km 311+350 linia CF 100 Videle-Orsova (expertizare+proiectare+executie)" catre VEST CONSTRUCT.

Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
[...]
Numarul de oferte primite    2
Numarul de oferte admisibile    2
[...]
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1400000.00     Moneda: RON    Fara TVA

Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1399999.00     Moneda: RON    Fara TVA


Oare cat au oferit cei care au pierdut? :lol:

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Radem....dar sunt 1,4 mil ron pt 50 m de CF.

Cei care au pierdut au avut oferta admisibila! Probabil erau identice, iar firma se numea Vest Construct 2.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR


taifun7993

Buna seara, forumistilor
Vin cu propunerea de reabilitare a trei tronsoane de cale ferata  strategice pentru Romania
Primul tronson important Bucuresti Videle Craiova Prunisor
Al doilea tronson important Ploiesti Buzau Focsani Bacau Suceava
Al treilea tronson Bucuresti Giurgiu prin Gradistea

Bucuresti Prunisor
Pret total tronsoane 4 milioane de euro X 300 km = 1.200.000.000 euro

Ploiesti Buzau Focsani Bacau Suceava
4 milioane de euro X 390 km = 1.560.000.000 euro

Bucuresti Giurgiu
4 milioane de euro X 71 km = 284.000.000 euro

Total = 3.044.000.000 3 tronsoane strategice 

Fonduri europene 2016-2020

Infrastructura Mare  Axa 1 : 3.404.255.320 Euro

Bani Ramasi = 3.404.255.320 - 3.044.000.000 =  360.255.320 euro bani ramasi

Crearea de noi locuri de munca

Astept pareri si sugestii

Noapte Buna

disney

Ofertele pentru "Reactualizare Studiu de Fezabilitate pentru electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj-Oradea-Episcopia Bihor":

Valoarea estimata: 8.353.832 lei fara TVA

1) SC ABED NEGO COM SRL
4.456.575 lei fara TVA

2) Asocierea ACCIONA Ingenieria SA - BAICONS Impex SRL
4.558.201 lei fara TVA

3) Asocierea SYSTRA SA - SC IRIMAT Cons SRL
4.688.400 lei fara TVA

4) EGIS ROMANIA SA
5.418.640 lei fara TVA

5) SC CONSIS PROIECT SRL
6.582.000 lei fara TVA

TibiV

http://www.cfrcalatori.ro/24758

Quote
Tarife de la 23,07/călătorie cu Trenurile Soarelui/ Bucureşti – Constanţa, cu biletul de weekend
01-07-2016
CFR Călători recomandă tuturor celor care merg la Mare cu trenul la final de săptămână, Biletul de weekend. Pentru fiecare sfârşit de săptămână Biletul de weekend oferă posibilitatea de a călători cu reduceri de până la 35% pe orice rută tur-retur, cu orice tren, în funcţie de numărul weekend-urilor alese dintr-o lună (2, 3 sau 4).

De exemplu, cu Biletul de weekend preţurile* aferente unei călătorii din cele patru weekenduri (dus-întors) sunt:

La Trenul Tineretului
București – Constanţa: 23,07 lei / sens / călătorie în loc de 33,40 lei cât ar fi tariful standard la tren Regio

Piteşti – Constanţa: 30,29 lei în loc de 44,50 tariful standard la tren Regio

La Trenurile Soarelui

București Nord – Constanţa: 40,36 lei (pentru cele cu rang de trenuri InterRegio) în loc de 60 lei cât sunt tarifele standard

Ploieşti Vest – Constanţa: 44,78 lei, în loc de 66,80 lei

Braşov sau Caracal spre Constanţa: 53,30 lei, în loc de 79,90 lei

Craiova sau Iaşi spre Constanţa: 60,84 lei, în loc de 91,50 lei la tariful standard

*Toate prețurile menţionate includ şi tariful de rezervare loc, în valoare de 3,90 lei.

Achiziţionarea Biletului de weekend se poate face numai de la casele de bilete din gări şi agenţii de voiaj CFR. Mai multe detalii despre Biletul de weekend sunt pe site -ul nostru: www.cfrcalatori.ro/6139 .

                                                                           ***
Programul estival de transport feroviar Trenurile Soarelui 2016 este valabil până la data de 13 septembrie și cuprinde peste 40 de trenuri spre și dinspre litoral și Delta Dunării.[/url]
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

taifun7993

Salutare Forumistilor

Am o intrebare ce se mai stie de proiectul centurii feroviare a capitalei .
Se face ceva in modernizarea caii ferate ?
Sunt 70 de km la un cost de 4 milioane de euro /km,  rezulta suma de 280 de milioane de euro atragere de fonduri europene si crearea de noi locuri de munca si timp castigat in trafic.

In loc sa bagam banii in modernizarea centurii de sud a capitalei mai bine modrnizam calea ferata.

Astept parerile voastre

O saptamana usoara in continuare