Magistrale feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by nenea_hartia, July 01, 2014, 01:36:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

GDPR


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2839-20-aprilie-2016-reactualizarea-studiului-de-fezabilitate-pentru-electrificarea-si-reabilitarea-liniei-de-cale-ferata-cluj-oradea-episcopia-bihor
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ

Reactualizarea Studiu de Fezabilitate pentru electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor
Bucureşti, 20 aprilie 2016

Marţi, 19 aprilie 2016, la sediul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, a avut loc deschiderea ofertelor pentru lucrarea Reactualizarea Studiu de Fezabilitate pentru electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor.

Proiectul de electrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor este cuprins în strategia Ministerului Transporturilor şi în Master Planul General de Transport. Reactualizarea studiului de fezabilitate este necesară pentru evaluarea caracteristicilor tehnice şi operaţionale ale liniei existente, analiza mediului socio-economic, instituţional şi juridic şi pentru realizarea scenariilor de dezvoltare.

La licitaţia deschisă au depus documentaţie următoarele 5 asocieri/firme româneşti şi străine:

-        Egis Romania S.A.,
-        Asocierea SYSTRA S.A. – S.C. IRIMAT CONS S.R.L.,
-        Asocierea S.C. ACCIONA Ingenieria S.A. – S.C. BAICONS IMPEX S.R.L
-        S.C. ABED NEGO COM S.R.L.
-        S.C. CONSIS PROIECT S.R.L.

Obiectivul general al proiectului constă în electrificarea şi modernizarea liniilor de cale ferată existente pentru circulaţia cu viteza maximă de 120 km/oră pentru trenurile de călători şi 80 km/h pentru trenurile de marfă, preluarea parţială a traficului dinspre/spre vestul Europei şi realizarea conexiunii cu tronsoanele Coridorului IV pan european de pe teritoriul României.

Sursa de finanţare va fi asigurată din fonduri comunitare, valoarea totală estimată a contractului este de 8.353.831 lei (fără TVA), iar durata de valabilitate va fi de 9 de luni de la data atribuirii.

În perioada următoare, comisia de evaluare va analiza documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Deocamdata nu avem un topic separat, asa ca trec aici informatiile.

Astazi a fost lansata licitatia pentru "Studiu de Fezabilitate pentru Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera".
Valoare estimata: 19,267,200.00 RON fara TVA
Deschidere oferte: 09.06.2016
Termen predare SF final: 17 luni
Finantare: Cofinantare POIM 2014 - 2020




alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Nu stiu daca a mai postat cineva asta, si e mai degraba lipsa unui plan de conectare decenta a OTP la CF, dar reduce macar timpul de mers cu trenul

http://m.hotnews.ro/stire/20948925

QuoteMinistrul Transporturilor: Vom avea legatura feroviara, in acest an, intre Gara de Nord si Otopeni si metrou din 2021


Sent from my iPhone using Tapatalk

NGC


alecu26

Cristi, am vazut si eu declaratia lui Costescu. E super ideea, sa speram ca se si implementeaza. Când am vazut insa ca e de la el....deja petru mine si-a pierdut 50% din valoare si din sanse.

Lobby-ul pentru metrou e foarte puternic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#234
Da, halta pe camp, ce sa zic! Mai sunt multe genii carpatine ca desteptul asta?

L.E. Ca sa ne intelegem, conditiile oferite la P.O. Otopeni sunt de mare lux: https://goo.gl/maps/uppzXEaNywS2

NGC

Quote from: NGC20 on April 22, 2016, 08:02:30 AM
Astazi a fost lansata licitatia pentru "Studiu de Fezabilitate pentru Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera".

Am adaugat in mesajul anterior imaginea cu detalii.

TibiV

Bine ai făcut.
Şi bine că măcar se analizează dublarea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Nu cred ca vor fi probleme si se va face dublarea. Este pe TEN-T Core. ;)

TibiV

EU ştiu asta...
Dar EI se pare că nu.
De pe vremea premierului C.O.Tăriceanu au fost tot felul de HG-uri.
Doar despre readucerea la parametrii de proiectare.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

De astazi este "oficial"...
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2845-25-aprilie-2016-licitatie-studiu-sf-bucuresti-nord-giurgiu-nord-frontiera
Quote
Bucureşti, 25 aprilie 2016

                        COMUNICAT DE PRESĂ

Compania Natională de Cai Ferate "CFR" SA organizează licitaţie deschisă pentru întocmirea Studiului de Fezabilitate necesar modernizării tronsonului Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră.
   Valoarea totală estimată a contractului este de 19.267.200 RON fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 -2020.

Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord - Frontieră la standarde europene are drept scop:
-   redeschiderea circulației trenurilor pe rețeaua București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Frontieră (via Grădiștea);
-   îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar;
-   reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson;
-   îmbunatăţirea confortului în timpul călătoriei;
-   creşterea traficului de marfă de tranzit;
-   asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu; Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş;
-   reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi impactul negativ asupra mediului.

Durata de valabilitate a contractului este de 18 luni de la atribuire, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 9.06.2016, ora 10.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 12.00, la sediul CNCF CFR SA Bucureşti.

Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. 167704.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)