Aeroportul International Oradea [OMR]

Started by Alexandru., May 25, 2014, 09:34:06 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Todd is Back

Nici Aeroportul International Oradea nu se lasa mai prejos si aproba indicatorii tehnico-economici pentru completarea unor lucrari de infrastructura, avind ca surse financiare, fonduri Europene atrase, in valoare de 27 Mil Euro.

Proiectul prevede printre altele, lungirea pistei la 2500, balizaj si ILS performant, largirea platformei cu 32.000 metrii patrati.

  https://www.g4media.ro/fonduri-europene-pentru-aeroportul-oradea-bolojan-avem-o-suma-care-din-pacate-nu-a-fost-accesata-in-ultimii-patru-ani.html

U_I_JOHNY

#226
Romania's Oradea Airport to have a cargo terminal by 2023

https://www.romania-insider.com/cargo-terminal-oradea-airport-2023

Zborurile internationale au fost reluate pe Aeroportul din Oradea.

Destinatii externe> Bologna, Londra, Milano si Dusseldorf



marinul

A fost lansată licitația pentru Terminalul Cargo de la Aeroportul Oradea

Joi, 22 iulie, a fost lansată procedura de licitație deschisă pentru realizarea terminalului cargo de la Aerorportul Oradea.

Potrivit caietului de sarcini, obiectivul de investiții TERMINAL CARGO va include următoarele: clădiri (hangar, depozit; vor ocupa maxim 60% din suprafața totală a terenului), platformă de acces, rulare și garare a aeronavelor, acces auto, platformă de garare aferentă terminalului și gard de împrejumire a obiectivului de investiții.

Investitorul va mai realiza, pe propria cheltuială, o cale de rulare a aeronavelor la sol, menită să asigure legătura dintre pista de decolare/aterizare a aeronavelor din incinta Aeroportului Oradea și platforma de garare a aeronavelor aferentă terminalului cargo.

Condițiile minime obligatorii prevăzute în caietul de sarcini pentru operatorii economici interesați prevăd ca suma minimă investită să fie 25 euro/mp (raportat suprafața totală), iar gradul de ocupare a terenului cu platforme de garare și construcții cu acoperiș să fie cuprins între 40 și 60%.

Perioada de depunere a ofertelor este cuprinsă între 23 iulie și 12 august. Anunțul cu privire la organizarea procedurii de licitație deschisă pentru constituirea unui drept de superficie asupra terenului poate fi consultat pe site-ul instittuției, www.cjbihor.ro, în secțiunea Informații publice/ Anunțuri.

Vă reamintim că în ședința ordinară din 30 iulie, Consiliul Județean Bihor a aprobat, în vederea realizării acestui proiect, un acord de parteneriat între Consiliul Județean Bihor, Primărua Municipiului Oradea, Agenția de Dezvoltare Locală Oradea (ADLO) și Aeroportul Oradea.

Consiliul Județean Bihor va pune la dispoziția unui partener privat terenul de 14,38 hectare pentru construirea terminalului și va organiza procedura de licitație, în timp ce Primăria Oradea va acorda facilități fiscale pentru stimularea investițiilor. Aeroportul Oradea își asumă să racordeze amplasamentul printr-o cale de rulare la pista de aterizare și decolare, iar ADLO va oferi acces la drumurile publice și ultilitățile Parcului Industrial Eurobusiness II.

,,După perioada de depunere a documentației, urmează etapa de evaluare a ofertelor, astfel încât la finalul lunii septembrie să avem un câștigător. Terminalul cargo va fi construit pe un teren de 14 ha, situat între Aeroportul Oradea și Parcul Industrial II. Investitorul care va fi selectat va realiza căi de rulare a aeronavelor ce vor aduce mărfurile, platforme pentru parcarea și descărcarea avioanelor, spații de depozitare și alte dotări specifice. Până în 2023 terminalul ar trebui să devină operational", a precizat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor





Powered by API/PUM imgur uploader

CJ Bihor

hefaistos

Sunt siderat. Incerc sa-mi revin.
Inainte era Intreprinderea Judeteana de Transport, care facea curse cu autobuzul. Acum va face transporturi cu avionul.
Si pentru ca unul nu e de ajuns, o sa aiba chiar doua avioane!

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-24961195-primul-judet-care-face-companie-aeriana-proprie-bolojan-dorim-achizitionam-aeronavele-aceasta-toamna-sau-cel-tarziu-luna-ianuarie.htm
Articolul e mai lung. dar esenta o regasiti mai jos
QuotePreşedintele Consiliului Judeţean Bihor, Ilie Bolojan, şi primarul Municipiului Oradea, Florin Birta, au anunţat, joi, înfiinţarea unei companii aeriene locale, pentru a asigura o mai bună conectare a oraşului cu restul ţării, dar şi cu Europa. Din martie 2022, compania îşi propune să opereze curse regulate către Bucureşti şi va cumpăra 2 aeronave, cel târziu în luna ianuarie.

,,Obiectivul nostru este ca în luna septembrie să avem această companie şi să ne putem face rezervările pentru primăvara anului viitor. Dorim să achiziţionăm aeronavele în această toamnă sau cel târziu în luna ianuarie a anului viitor. Prin urmare, vom face tot ce ţine de noi ca de anul viitor, din luna martie, când intră noul orar de zbor, noua companie să opereze de pe Aeroportul Oradea către aceste destinaţii", a precizat Ilie Bolojan, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, în conferinţa de presă.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

cristi767

https://economedia.ro/contractul-de-32-de-milioane-euro-pentru-construirea-terminalul-cargo-al-aeroportului-oradea-s-a-semnat-astazi-cu-firma-ctpark-eficienta-locala-contract-semnat-la-putin-peste-o-luna-de-la-lansarea.html

Contractul de 32 de milioane euro pentru construirea Terminalul Cargo al Aeroportului Oradea s-a semnat astăzi, cu firma CTPARK. Eficienţă locală: Contract semnat la puţin peste o lună de la lansarea licitaţiei

QuoteInvestiția va fi derulată în trei faze:

    prima fază a proiectului, în sumă de 10,9 milioane euro și care reprezintă 34% din totalul investiției propuse, va începe în trimestrul IV al anului 2021 și se va derula pe parcursul anului 2022;
    a doua fază a proiectului, în sumă de 11,8 milioane euro și care, împreună cu prima fază, reprezintă 71% din totalul investiției, se va desfășura pe parcursul anului 2023;
    a treia fază a proiectului, în sumă de 9,4 milioane euro și care, împreună cu faza unu și doi, reprezintă 100% din investiție, se va desfășura pe parcursul anului 2023.

,,Ne bucurăm că am reușit să adăugăm Oradea pe harta investițiilor CTP. Ne vom strădui să nu înșelăm așteptările comunității locale din Oradea. Vom realiza o construcție premium, durabilă și sustenabilă, care să creeze plusvaloare pentru toți cei implicați", a precizat Ana Dumitrache, CEO CTP România.

b1

Bolojan: Pista Aeroportului Oradea va fi extinsă la 2.500 de metri lungime, pentru a permite operarea aeronavelor de capacitate mai mare, Airbus 320 sau Boeing 737/ Lucrările finanțate din fonduri europene costă circa 80 de milioane de lei, durata de execuție este de 13 luni

Pista Aeroportului Internațional Oradea va fi extinsă cu 400 de metri, până la lungimea de 2.500 de metri și, totodată, va fi extinsă platforma de îmbarcare/debarcare, investiții care vor permite operarea simultană a aeronavelor mai mari de tip Cod ,,C" și ocazional de cod ,,D" Airbus 320/321 și Boeing 737. Aeroportul Oradea, din subordinea Consiliului Județean Bihor, a lansat licitația pentru extinderea pistei cu 400 de metri, costul estimat este de aproximativ 80 de milioane lei, fonduri europene, iar durata lucrărilor este de 13 luni.

,,Elaborarea Proiectului tehnic, asistența tehnică a proiectantului și execuție lucrări pentru: 1.Extinderea pistei de decolare aterizare ce va facilita operarea fără restricţii din punct de vedere al lungimii de referinţă pentru toate aeronavele de categorie ,,C" de tip Boeing 737 seriile 300....900 şi Airbus 320/321. Extinderea pistei de decolare aterizare se va realiza cu structura rigidă, dimensionată pentru o capacitate portantă echivalentă de minim PCN 60R/D/W/T. Se vor întreprinde lucrări de consolidare a terasamentelor din banda pistei extinse, precum şi a zonei de siguranţă RESA de pe capatul 01.

Extinderea platformei de debarcare îmbarcare va facilita suplimentarea numărului de locuri pentru staţionarea aeronavelor de categorie ,,C" (de tipul B737 şi A320/321, aeronave ce se regăsesc în flotele majorităţii companiilor aeriene), ceea ce înseamnă că vor putea fi operate simultan mai multe aeronave, în special în intervalele orelor de varf. Extinderea platformei de debarcare îmbarcare se va realiza cu structura rigidă, dimensionată pentru o capacitate portantă echivalentă de minim PCN 60R/D/W/T", se arată în anunțul publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

Site-ul Aeroportului Oradea menționează că platforma de îmbarcare / staționare are 6 locuri de staționare pentru aeronave din care doar două sunt pentru aeronave de capacitate mai mare Airbus A 320 și Boeing 737.

Contractul ar trebui semnat până la toamnă pentru ca din primăvară să înceapă lucrările, finanțarea europeană impunând termenul-limită decembrie 2023 pentru decontarea investiției. De asemenea, este avută în vedere și creșterea prețurilor la materiale de construcții, un risc major pentru derularea licitațiilor, a explicat președintele CJ Bihor, Ilie Bolojan.

,,Sunt prevăzute două investiții:
– extinderea, spre Nojorid, a pistei aeroportului cu 400 de metri. Pista extinsă va avea o lungime de 2500 de metri și va putea prelua aeronave de capacitate mai mare;
– un sistem de radiocomunicație care va permite aterizarea, în orice condiții, a aeronavelor și dinspre Nojorid. Având în vedere că ne propunem să creștem numărul de curse de pe aeroport, această dotare va permite limitarea poluării fonice în zona limitrofă aeroportului, dinspre Oradea. Valoarea estimată a proiectul este de 81,5 milioane lei, iar durata de implementare este de 13 luni de la semnarea contractului. Ofertele firmelor interesate vor putea fi depuse până în data de 13 mai 2022. Proiectul este finanțat din fonduri europene.

Un risc major pentru toate proiectele de investiții pe care le derulăm în această perioadă este creșterea prețurilor la materialele de construcție. Asta înseamnă contracte întârziate și costuri suplimentare. Vom face tot posibilul ca pentru toate proiectele câștigate din fonduri europene să nu pierdem banii și să finalizăm în bună regulă lucrările", potrivit lui Bolojan.

Traficul aerian va fi suspendat la Aeroportul Oradea în perioada 2-15 mai, pentru că de luna viitoare încep lucrările pentru construirea Terminalului Cargo, restricția de zbor fiind necesară pentru racordarea pistei aeroportului cu noua cale de rulare destinată accesului aeronavelor la noua platformă a Terminalului de mărfuri, parte a proiectului CTPark Oradea Terminal. Pentru pasagerii care au în această perioadă bilete de călătorie, operatorii aerieni vor trimite opțiuni de rerutare, anunță într-un comunicat de presă Aeroportul Internațional Oradea.

,,În luna aprilie demarează lucrările la terminalul cargo al Aeroportului Oradea. Conform graficului de execuție, în perioada 2-15 mai se va realiza racordul dintre pista aeroportului și noua cale de rulare destinată accesului aeronavelor la platforma terminalului, parte a proiectului CTPark Oradea Cargo Terminal. În vederea acestor lucrări, în această perioadă, timp de două săptămâni, traficul aerian de pe Aeroportul Oradea va fi suspendat", arată reprezentanții aeroportului.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

silaghi.paul

https://www.ebihoreanul.ro/stiri/cursa-contracronometru-zborurile-pe-aeroportul-oradea-suspendate-pentru-lucrarile-terminalului-cargo-170890.html

QuoteToate cursele interne și externe de pe Aeroportul Internațional Oradea au fost suspendate luni, 2 mai, până duminică, 15 mai, inclusiv, din cauza unor lucrări cu caracter de premieră națională ce au drept scop conectarea de pistă a căii de rulare ce va duce spre Terminalul Cargo.

Pistă spartă

După ce vinerea trecută constructorii angajați de compania CTPark Cargo Terminal Oradea au finalizat organizarea de șantier și au început lucrările pentru construirea terminalului de mărfuri în perimetrul Parcului Industrial din strada Ogorului, luni au intrat în perimetrul Aeroportului, unde lucrează la fundația căii de rulare ce va lega pista de viitoarea platformă de garare a terminalului.

,,Se lucrează la spargerea marginii estice a pistei și săparea fundației viitoarei căi de rulare, iar pentru că în zona de siguranță, de 75 metri dreapta și stânga de axul pistei este interzis să existe gropi sau movile de pământ, am fost obligați să închidem pista", a declarat directorul Aeroportului, Răzvan Horga.



Prelungire balizaj și devierea ILS

Acesta a explicat BIHOREANULUI că lucrarea este una complexă, pentru că odată cu realizarea căii de rulare ce va lega pista de platforma Terminalului Cargo, aptă să proceseze concomitent patru aeronave de tip C (cum ar fi Boeing 737 și Airbus 320), aceasta trebuie racordată la instalația de balizaj luminos, fapt ce presupune – așadar – și o intervenție de carotare a pistei.

De asemenea, a spus directorul Aeroportului, în condițiile în care calea de rulare a cărei construire a început luni trece peste cablurile sistemului ILS de radionavigație pentru asistarea la aterizare a avioanelor, acestea vor trebui secționate controlat și repoziționate printr-un nou cămin de tragere.

,,Cât timp se desfășoară lucrări în zona de securitate a pistei, iar aceasta este fără balizaj și Aeroportul fără ILS, pista a trebuit închisă. Se lucrează însă de dimineața până seara, iar la nevoie se va lucra și noaptea", a conchis directorul Aeroportului, Răzvan Horga.


tom_sawyer

#232
[CN1040357] Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul "Creșterea gradului de siguranță și securitate la Aeroportul Oradea"

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 37.460.504,14  si 43.346.445,29 lei

Descrierea achizitiei publice:
Elaborarea Proiectului tehnic, asistența tehnică a proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul ,,Creșterea gradului de siguranță și securitate la Aeroportul Oradea".
1. Construire gard perimetral și implementarea sistemelor de supraveghere tip gard inteligent - Gard perimetral – 9.282 ml - Sistem de protecție perimetrală (sistem detecție, TVCI, software, securitate, comunicație, electroalimentare) – 1 bucată
2. Construire Post de control acces pentru controlul persoanelor, vehiculelor și mijloacelor aeroportuare care acced în ZSAR (zona de securitate cu acces restricționat) și ZOA (zona de operațiuni aeriene) - Post control acces pentru controlul persoanelor, vehiculelor și mijloacelor aeroportuare care acced în ZSAR (zona de securitate cu acces restricționat) și ZOA (zona de operațiuni aeriene) – 117 mp
3. Amenajare drum perimetral în incinta aeroportului care să asigure siguranța și securitatea traficului aerian; -Drum perimetral în incinta aeroportului – 38.183,38 mp
4. Construire remiza PSI și dispecerat paza pentru gararea și întreținerea a 2 autospeciale de intervenție în caz de incendiu și 1 autosanitară necesare pentru creșterea siguranței și securității operațiunilor aeriene și deservire la sol a aeronavelor și pasagerilor, precum și asigurarea spațiului necesar operării pentru dispeceratul de pază și control a zonei de securitate -Remisa PSI (și dispecerat pază) – 950,72 mp
5. Construire garaj pentru gararea și întreținerea mijloacelor aeroportuare necesare pentru creșterea siguranței și securității operațiunilor aeriene și deservire la sol a aeronavelor și pasagerilor -Garaj pentru gararea și întreținerea mijloacelor aeroportuare – 288,890 mp.


1. Ofertant unic : CONSTRUCTII ERBASU

2. Asociere : DRUM ASFALT (Leader), CIVITAS SYSTEMS S.R.L., S.C. EXDEPRO S.R.L.

3. Asociere : SANDORLUKACS CONSTRUCT (Leader), COLOSSEUM PRINT, UNITH2B

4. Asociere : IGNA CONSTRUCT S.R.L. (Leader), DRUMURI ORASENESTI S.A., ARTATELIERS PROJECT




[CN1041261] Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Oradea"

Valoarea totala estimata: 81.469.513 lei

Descrierea achizitiei publice:

A. Elaborarea Proiectului tehnic, asistența tehnică a proiectantului și execuție lucrări pentru:
1.Extinderea pistei de decolare aterizare ce va facilita operarea fără restricţii din punct de vedere al lungimii de referinţă pentru toate aeronavele de categorie ,,C" de tip Boeing 737 seriile 300....900 şi Airbus 320/321. Extinderea pistei de decolare aterizare se va realiza cu structura rigidă, dimensionată pentru o capacitate portantă echivalentă de minim PCN 60R/D/W/T.
Se vor întreprinde lucrări de consolidare a terasamentelor din banda pistei extinse, precum şi a zonei de siguranţă RESA de pe capatul 01. Vor fi prevăzute echipamente de radionavigaţie de categoria a II-a şi pe direcţia 01, marcaje noi, sistemele de balizaj suprafata de miscare existente se vor reloca, moderniza si adapta la categoria de operare Cat.II, suplimentarea sursei de energie electrică prin amplificarea cu un nou post de transformare 20/0,4kV 2x250kVA complet echipat, echipamentele de radionavigaţie şi senzori meteo vor fi relocate pe un nou amplasament alături de amplasarea de noi echipamente, precum şi reţeaua de canalizare pentru colectarea apei pluviale va fi extinsă.

2.Extinderea platformei de debarcare îmbarcare va facilita suplimentarea numărului de locuri pentru staţionarea aeronavelor de categorie ,,C" (de tipul B737 şi A320/321, aeronave ce se regăsesc în flotele majorităţii companiilor aeriene), ceea ce înseamnă că vor putea fi operate simultan mai multe aeronave, în special în intervalele orelor de varf.
Extinderea platformei de debarcare îmbarcare se va realiza cu structura rigidă, dimensionată pentru o capacitate portantă echivalentă de minim PCN 60R/D/W/T. Sistemul de balizaj marginal existent se va reloca, moderniza şi adapta la noile cerinţe.
Acesta se va suplimenta cu un sistem de balizaj axial cale de rulare platformă.
Extinderea platformei va presupune şi instalarea de prize electrice pentru încărcat aeronave, extinderea sistemului de iluminat, precum şi redimensionarea reţelei de canalizare pentru colectarea apelor pluviale.

B. Elaborarea Proiectului tehnic si asistența tehnică a proiectantului
1.Împrejmuire incintă cu gard inteligent şi drum perimetral de securitate - odată cu extinderea pistei de decolare aterizare, limita de proprietate a aeroportului se va modifica, rezultând necesitatea demolarii gardului existent pe partea de sud, pe o lungime de cca. 540m şi de reconstruire a unui gard nou pe o lungime de cca. 2560 m.


1. Ofertant unic : CONSTRUCTII ERBASU

2. Asociere : SSAB-AG (Leader), HABAU

3. Asociere : PRECON TRANSILVANIA S.R.L. (Leader), LEMACONS, CITADINA 98

tom_sawyer

#233
^
[CN1040357] Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul "Creșterea gradului de siguranță și securitate la Aeroportul Oradea"

Atribuită către: 2. Asociere : DRUM ASFALT (Leader), CIVITAS SYSTEMS S.R.L., S.C. EXDEPRO S.R.L.
http://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100323635


[CN1041261] Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Oradea"

"S-a semnat contractul de proiectare și execuție în vederea extinderii pistei aeroportului din Oradea. Firma Precon Transilvania, câștigătoarea licitației, s-a angajat ca în 13 luni să finalizeze lucrările, din care maxim 6 luni va dura proiectarea. Din primăvară ar urma să înceapă efectiv lucrările de extindere. Până la sfârșitul anului viitor lucrările vor fi terminate. Valoarea investiției este de 15,8 milioane de euro, fiind asigurată din fonduri europene. Pista ar urma să se extindă cu 400 metri spre Nojorid, urmând să ajungă la 2500 metri lungime. Ca urmare, aeroportul va putea fi operat de aeronave de mare capacitate Boeing sau Airbus", a anunțat Ilie Bolojan, președintele CJ Bihor.

profit.ro

shift2rail

Oare la ce avioane de "mare capacitate" se refera @bolojan? A320/321 aterizeaza deja la/din Oradea, doar nu planuieste sa aduca A380-ul...

frunzaverde

Ai caracteristicile pistei - vor putea opera 321ceo/neo din toata gama fara restrictiile de acum (care sunt prezente mai ales in sezonul de vara), si vor putea opera un 330/767/787 cu restrictii mai ales vara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Morosanu

#236
Se pare ca din aprilie 2023 o noua companie va efectua zboruri la Oradea. Este vorba de Aeroitalia care va zbura de pe aeroportul din Forli (Italia). Pe site-ul lor goto-fly.it se pot face deja rezervari incepand cu 7 aprilie 2023. Zboruri de 2 ori pe saptamana luni si vineri.

"Con GoTo Fly... raggiungi Oradea e Tirana!
Vuoi approfondire la conoscenza dell'Europa visitando l'Est e soggiornando in città accoglienti e caratteristiche? Tirana – in Albania – e Oradea – in Romania – sono le due destinazioni dei voli GoTo Fly operati da Aeroitalia con cui puoi farlo! In poche ore di volo sarai infatti nel cuore dell'Est Europa, immerso nella cultura locale.

Da Forlì puoi raggiungere:
...
– Oradea, a partire dal 07.04, con voli ogni lunedì e venerdì, a partire da 54,90 euro tasse incluse"
Politica distruge tot ce atinge.

ciulpanescu

Doua proiecte la aeroportul Oradea

30% Executie la noul terminal aeroport Oradea

QuoteDupă montarea structurii metalice principale, s-a trecut la învelitoare, la montarea panourilor acoperișului și la închiderea fațadelor din sticlă dinspre Calea Aradului și pista de aterizare.
Se lucrează în interior la placa de pardoseală, la montarea pereților și la rețelele electrice.
În octombrie se vor finaliza toate compartimentările interioare, rețelele de apă, canalizare și electricitate. Se vor termina și închiderile dinspre Oradea și Nojorid.
În paralel, se va lucra și în exterior, la parcare, drumuri și rețele.
În condițiile în care constructorii vor menține ritmul lucrărilor, până la sfârșitul anului lucrările vor fi terminate integral.















35% Extindere pista aeroport Oradea

QuoteLucrările de extindere a pistei Aeroportului din Oradea de la 2100 la peste 2500 de metri, au ajuns la un stadiu de peste 35%.
S-a realizat fundația de balast în grosime de 50 de cm pe toată extinderea pistei și s-a așternut și compactat și stratul de balast stabilizat.
În perioada următoare, până la jumătatea lunii octombrie, se va turna stratul de beton special, pe care vor rula aeronavele, având o grosime de 34 de cm.
Un sistem de turnare continuă va rula pe șine și va turna stratul de beton de la un capăt la altul, în 10 fâșii.
Se vor finaliza și lucrările de la noul balizaj și de la antenele ce vor permite aterizarea aeronavelor dinspre Nojorid, în condiții de vreme nefavorabilă.
Se lucrează și la noua platformă de garare a aeronavelor.
Până în luna decembrie, înainte de Sărbători, lucrările vor fi terminate integral.
De anul viitor Aeroportul Oradea va putea fi operat cu aeronave mai mari.















fb Bolojan

frunzaverde

La Oradea nu aveti pe ce cheltui bani mai cu folos? Aeroportul asta nu are de unde sa aiba trafic mai mare de un 737/320, si si ala putin - la ce e nevoie de o extindere de pista?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GIV