TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Whyse1

^^ Se vede bine treaba asta si in filmarea lui @RaduG (~ pe la 1:37)


RaduG

#316
@tom_sawyer se pare că primarul nu a greșit, varianta preferată (pe surse) este cea de pe vest, deși este evident mai lungă și costisitoare, ar acoperi pe lângă traficul nord-sud (cel de Transregio) și traficul Ardeal-Litoral. Tot din declarația primarului reiese că nu sunt bani pentru ambele centuri, est+ vest, deci Slobozia nu va avea un ,,ring", cel puțin nu deocamdată, ceea ce evident face ca varianta vest ce acoperă 2/3 din fluxuri să fie mai bună.
În scurt timp (zile) voi reveni cu varianta aleasă.
Va fi ceva gen (propunere personală):




Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

#317
https://calarasipress.ro/soferii-spun-ca-pasajul-de-la-drajna-are-probleme/

Și încă un articol care între timp a fost șters de pe site, dar am avut timp să fac o captură la postarea de FB:





Powered by API/PUM imgur uploader

LE: În captură se vede un fir întins pentru a se vedea denivelarea negativă, care este de 30 cm.

pasadia

In filmarea de mai sus observ ca, la giratoriu din partea nordica a pasajului este indicata directia Fetesti / Lehliu, pe DN3A, folosind vechiul drum. Altfel spus trecerea la nivel este in continuare deschisa si utilizabila. Prilej cu care ma intreb DE CE NAIBA am mai construit (prost) acest pasaj...

nitz

Am fost in weekend in zona, la dus pe DN3A (A2 - Drajna - Fetesti) si la intors pe DN21 (Slobozia - A2). Intr-adevar trecerea la nivel a ramas deschisa. Dar pentru cineva care vine de la Slobozia si merge mai departe pe DN3A, de exemplu, este mai convenabil sa foloseasca trecerea veche decat pasajul si drumul nou, pana la autostrada si inapoi prin Drajna. Evident, atat timp cat bariera nu este pusa.

Partea buna este ca majoritatea autovehicolelor folosesc pasajul, asa ca la bariera nu se mai formeaza cozi.

pasadia

Pentru 3,5km in plus spui ca merita sa risti sa stai la bariera? Pe bune, DE CE l-am construit daca pastram trecerea la nivel?

RaduG

Aștept cu interes varianta online a articolului  :) , dar până atunci;








Powered by API/PUM imgur uploader

naivu

Quote from: pasadia on June 06, 2023, 10:26:00 PMPentru 3,5km in plus spui ca merita sa risti sa stai la bariera?
Pt că așa e omul, comod. De ce să ocolească când poate să riște, pt el nu există risc, el e meseriaș, trenul lovește doar fraierii!
În plus cei care încă folosesc trecerea la barieră au probabil treabă 1-2 comune mai încolo iar un ocol de 3km înseamnă 10km în loc de 7km, nu 103km în loc de 100km.

naivu

Ca să-i dezvețe de trecerea pe la barieră (în afară de a o bloca fizic) ar putea să o țină coborâtă câte juma de oră pt fiecare tren.  :D

omirica

Trecerile la nivel sunt în grădina CFR-ului. Cei de la drumuri și-au făcut treaba.

RaduG

#325

miahi

^ In filmarea de mai jos se vede cum au frezat asfaltul in zona rosturilor. Cred ca au incercat sa repare ceva inainte de inaugurare, dar nu le-a iesit.

Quote from: pelan87 on May 26, 2023, 09:16:17 AMPasaj Drajna, filmare din 21.05.2023




RaduG

#327
Au montat partea superioară a rosturilor de dilatare cu cca 30 cm mai jos de cota finală a asfaltului. Apoi la finalizarea stratului de uzură au frezat două trambuline inversate de vreo câțiva metri lungime, pentru ca în final să iasă un fel de depresiune care se simte inclusiv la viteze mici.

Eu personal nu am mai văzut așa ceva, este clar o improvizație.

Nu respectă nici un normativ de planeitate, se pare că deja cineva și-a spart/fisurat baia de ulei (probabil a intrat cu 120 la berbecul în prima denivelare), iar în plus de asta la fi un mare pericol de siguranță a circulației când asfaltul se va acoperi cu gheață. O vor lua mașinile în toate direcțiile, vor fi ca niște popice lovite de bila de bowling.

Poliția rutieră - IPJ călărași în speță, pe lângă CNAIR, ar trebuie neapărat să ceară remedierea neconformităților și aducerea la normativul de planeitate, care dacă nu mă înșel prevede ceva de tipul +/- 3-5mm la 3m longitudinal.





Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

VO Slobozia Vest, Iazu și Bărăganu, parte a TR Brăila-Chiciu, așa cum sunt la acest moment luate în calcul - probabil după analiza multicriterială:











Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

Mi se pare cea mai buna solutie overall. Inteleg ca se face profil DX. Pe relatia vest si nord oamenii o sa aleaga centura, pe relatia Tandarei o sa se aleaga actualul drum care va fi degrevat.

Singura problema e daca pe relatia Braila o sa se aleaga tot actualul drum (pentru ca ar fi mult mai scurt) si astfel nu s-ar rezolva aglomeratia pe directia actuala (Tandarei).