News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bekxy

Am trecut și eu azi pe pasajul Drajna. Cumplită dezamăgire. Sunt 4 văi serioase, montagne-russe!

Skynick

Asta-i nivelul firmelor locale, din teritoriu si Bucuresti la acest moment. Si probabil si al proiectarii. Aceeasi poveste si la pasajele de la iesire din Bucuresti.

RaduG

#347
26.08.2023 poză cu panoul explicativ al investiției pentru pasajul Drajna, apare oficial numele complet și traseul.
LE: A se observa că nu s-au făcut 2.739 Km, ci 2 VIRGULĂ 739 km.  :lol:  :lol:  :lol:




Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

#348
Etapa 2, extindere la 4 benzi:

ETAPA DE ANALIZA MULTICRITERIALA NR. 1 - AVIZATA AUGUST 2023

CESTRIN

Putem afla ce variante au rămas pentru AMC2?

shift2rail

^^ virgula e delimitatorul ordinelor de marime, de ex 1,000,000.

Punctul se foloseste ptr a delimita zecimalele.

dumbravaandrei

Nu peste tot si nu chiar peste tot la noi... si da, e o ambrambureala.. cine mai lucreaza cu balante contabile stie despre ce vorbesc...

tom_sawyer


TibiV

#352
@shift2rail
În România este fix pe dos. Ce spui tu este sistemul anglo-saxon...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

milo1981

Quote from: tom_sawyer on August 27, 2023, 11:44:59 AMEtapa 2, extindere la 4 benzi:

ETAPA DE ANALIZA MULTICRITERIALA NR. 1 - AVIZATA AUGUST 2023

CESTRIN

Putem afla ce variante au rămas pentru AMC2?

Poti incerca aici:
http://www.cnadnr.ro/ro/e-cerere-544
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

RaduG

Politia Romana <petitii.web@politiaromana.ro>

Aceasta este o notificare automata. Te rugam sa nu raspunzi la acest e-mail. Codul de confirmare a primirii petitiei dumneavoastra este : vcbe301894

Subiectul petiției: Semnalizare rutiera deficitara pasaj Drajna si lipsa planeitate aparate rosturi

Conținutul petiției:

Buna ziua,
La noul construit pasaj Drajna, pe sensul de mers Calarasi Slobozia, dupa giratoriul din sud viteza este limitata la 40 km/h tot pasajul, astfel ca nu se pot folosi functiile inteligente de auto-pilot, pentru ca lipseste limitarea de 90 km/h de dupa terminarea curbei la dreapta, sau indicatorul sfarsitul tuturor restrictiilor.
Dupa giratoriul nordic spre Slobozia, pana la intrarea spre C. Brancoveanu, aceeasi situatie, ultimul indicator de viteza maxima (cel de dinainte de giratoriu) este la 30 km/h, ne existand unul de sfarsitul tuturor restrictiilor la iesire din giratoriu. La fel, functiile de sofat inteligent bazate pe recunosterea semnelor te limiteaza la 30 km/h. Este probabil o scapare a constructorului, care a trecut neobservata si de catre beneficiar - CNAIR. Dar este o scapare care poate lasa loc inclusiv de abuzuri sau interpretari gresite in caz de accident - de exemplu in ce punct exact se trece de la 40 la 90? Atasez poza de la coborarea de pe pasaj, unde este indicatorul de limitare la 70, dar pe ecranul masinii se vede ultima limitare citita, cea de 40.
O alta situatie care poate genera un potential pericol de accident, la iarna pe pasaj, este lipsa planeitatii la aparatele de rosturi - in normele CNAIR este de 5mm maxim, iar acolo sunt zeci de cm. In caz de inghet este foarte posibil ca autoturismele sa piarda controlul asupta directiei din cauza diferentei de nivel prea mari si prea bruste - evident neconforma.
Multumesc anticipat pentru rezolvare.
Cu stima,
Radu Gorunescu,

Light

În sfârșit se vor repara rosturile de dilatație.
QuoteLuni, 18.09.2023, începând cu ora 18:00, se vor institui restricții de circulație pe pasajul denivelat superior pe DN21 (km 105+500), Pasajul Drajna, în vederea executării unor lucrări de remediere la dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatație.

Restricțiile constau în închiderea sensului de deplasare Slobozia – Călărași, pe sectorul cuprins între km 105+300 și km 105+800, traficul desfășurându-se deviat, în ambele direcții, pe benzile destinate sensului Călărași – Slobozia.

După finalizarea lucrărilor de remediere pe acest sens de circulație se va trece la devierea traficului pe celălalt sens, în aceleași condiții.

Intervenția este realizată în cadrul perioadei de garanție și va fi executată pe cheltuiala antreprenorului.

Amintim că perioada de garanție a lucrărilor este de 60 de luni.
Sursă: cnadnr.ro

Skynick

Poate repara si cele 4 mega trambuline pe sens, la imbinarile principale. E cel mai nou pasaj, cu cele mai penibile trambuline.

dumbravaandrei

Am trecut pe pod acum doua ore, am mers cu 110 pe CC si n-am dat nici macar peste trambuline, ce sa mai zic de mega-trambuline... se simt putin v-urile alea, dar de trambulina nici nu poate fi vorba...

RaduG

#358
Pasajul Drajna 20.09.2023, lucrările de aducere la nivel a rosturilor de dilatație constau, foarte simplu și eficient, în amplasarea de rigle metalice la nivel, apoi probabil umplerea cu asfalt.

Pics:























Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

#359
Quote from: RaduG on August 31, 2023, 06:20:23 PMPolitia Romana <petitii.web@politiaromana.ro>

A sosit și răspunsul: