TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#330
@RaduG : ai traseul și între Brăila și Bărăganu? Mă interesează dacă au prevăzut centuri la Însurăței, Viziru, Valea Cânepii etc.

RaduG

#331
N-am, deocamdată. Dar este foarte posibil, Iazu este un sat mic, cel mai mic sat de pe traseu, și totuși va avea ocolire.

LE:




Powered by API/PUM imgur uploader

Vlad94

Am observat că în localitatea Bărăganul există un fel de centură, dar drumul nu pare în stare prea bună și drumul trece prin centrul localității. Despre asta e vorba:
Indicator introdus
https://maps.app.goo.gl/oEpZynWWaeM5vwmr9

RaduG

În Bărăganu este un pasaj peste calea ferată electrificată, pentru traficul agabartitic, pe vremuri treceau piese mari pe acolo ce nu încăpeau pe sub catenară.
Dar noul traseu este cu un alt pasaj peste CF, traseu ce va ocoli complet localitatea.

tom_sawyer

Pasajul și Centura DRAJNA, 01.06.2023


survola

Nu prea le-au ieșit aparatele de rost, se vede și pe filmarea aceasta.
Păcat.

NGC

"Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiții "Variantă ocolitoare Slobozia - Est""

Umbla vorba prin targ ca licitatia actuala se va anula.

RaduG

#337
Da, este foarte posibil să fie un scenariu valid, s-a specificat de către primarul Sloboziei, Dragoș Soare, că nu sunt bani pentru ambele (Est și Vest) și din AMC-ul în desfășurare se pare că varianta câștigătoare va fi cea pe Vest. Evident, caz în care se anulează licitația pe Est.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: RaduG on December 13, 2022, 04:10:48 PMÎn SEAP s-a publicat licitația CN1047834, Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiții "Variantă ocolitoare Slobozia - Est", mai mult ca sigur parte a viitorului TR 71.

Licitația a fost anulată:
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100210775/

Jacob46

Salutare, avem o explicatie pana la urma pentru executia rosturilor de dilatatie la pasajul de la Drajna?

Skynick

#341
Sunt la nivelul rosturilor de la pasajele recent finalizate pe A2 la iesirea din Bucuresti. Deci constructor neprofesionist.
Iar la rosturi se adauga si zonele finale de urcare si coborarare, care-s niste ligheane.

shogom

^Am trecut azi si peste cel de la Drajna si peste cele de la intrarea in Bucuresti.
Cele din capitala par mai prietene cu zborul, decolezi mai usor :D .

Earthchild

Sunt proiectate la economie, cu pantele mai scurte.

RaduG

Cel de da Cățelu este proiectat neconform, pentru că nu s-au respectat curbele de racordare minime. Și evident a fost un întreg lanț de ilegalități pe traseu, pentru că cineva a aprobat tot proiectul.

La pasajul Drajna nu am date (nu am văzut proiectul tehnic, ba chiar mi-a fost refuzat accesul pe 544) așa că nu-mi pot da cu părerea. Dacă e să fie o eroare de proiectare, pare mai degrabă o lipsă de detaliu de plasare a aparatului pentru rostul de dilatare, sau o fușăraie făcută de constructor pe ultim moment (a achiziționat altul mai ieftin sau diferit față de cel din proiect. Habar n-am.
Acesce rosturi, evident neconforme, arată însă altceva: Pe tot lanțul de proiectant-executant-supervizor-diriginte de șantier-beneficiar, s-a dormit în jilț. Și după ce a venit Oyl Company cu asfaltul s-au trezit din dulcea siestă și-au realizat că trebuie frezat și reasfaltat și au făcut acele mini-văi.

Evident nu se pot lăsa așa, că vine înghețul de iarnă și va fi popicărie cu mașini pe pasaj. Dacă cineva la minister crede că punem batista pe țambal, va vedea rezultatul la breaking-news prin noiembrie.