News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Păi traseul va rezulta din acest SF. Probabil traseul de la CJ Călărași e ceva orientativ.

RaduG

Pasajul Drajna 20.01.2023, sferturi de con, rețea iluminat, relocări, etc. Se lucrează profitându-se de vremea de primăvară.



























Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

FB Irinel Scrioșteanu: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid0WgEnSjrChtWiyG2hbmLecTqP6Ht5JKgwqQpbh6aH4t6dxiX6fJkTnG7Twp1P9Ggul

Quote𝗔𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁 𝗽𝗲 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗿𝗮𝗷𝗻𝗮
✅️ A fost realizată hidroizolația pe placa de suprabetonare a pasajului
✅️ A fost așternut primul strat de asfalt peste structura pasajului.
✅️ Se execută sfertul de con aferent Culeei 2.
✅️ Se execută lucrări de așternere piatră spartă pe drumurile de legătură.
✅️ Se lucrează la amenajarea platformelor necesare execuției rigolelor pentru asigurarea scurgerii apelor.
✅️ Se execută bazinele de retenție a apelor pluviale.
✅️ Se lucrează la cuplarea conductei de apă diametru 1000 mm Fir I.
✅️ Se execută săpăturile necesare montării cablurilor și fundațiile pentru stâlpii de iluminat.
✅️ Continuă lucrările de relocare a rețelelor de energie electrică.
⚠️ Reamintesc faptul că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de 11 ianuarie 2022.
ℹ️ Este vorba despre realizarea unei supratraversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.
ℹ️ Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.
ℹ️ Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea Arcada, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract.
𝗗𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗲 𝗿𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹, 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗼 𝗮𝗹𝘁𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻.

Poze pt cei fără cont de FB:





































































































Powered by API/PUM imgur uploader

kitsune

Deci "ginerică" a învățat lecția și și-a luat bocanci. Bravo.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RaduG


Pasajul Drajna 24.01.2023, activitate la rețelele electrice, probabil s-au apucat de relocare.




Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

#245
➡️Astăzi, la Brăila, am semnat, alături de președintele CJ Brăila, Francisk Iulian Chiriac, președintele CJ Ialomița, Marian Pavel, și administratorul public al județului Călărași, Bogdan Mihai, contractul privind realizarea studiului de fezabilitate pentru un drum de mare viteză care să conecteze județele din regiune cu Autostrada Soarelui, pe ruta Galați - Brăila - Slobozia- Drajna și Chiciu (Călărași) - Drajna. La acest eveniment au participat și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, ministrul Culturii, Lucian Romașcanu, precum și europarlamentarii Dan Nica și Mihai Tudose.

➡️La finalul acestor analize tehnice, specialiștii vor spune care sunt alternativele de traseu, unde se poate extinde la patru benzi ruta actuală catre autostradă sau unde trebuie construite de la zero tronsoane noi de drum, pasaje rutiere sau centuri ocolitoare, astfel încât să fie scos cât mai mult traficul din interiorul localităților.

➡️15 firme, cu tot cu subcontractori, inclusiv cu Oficiul Județean pentru Studii Pedologice și Agrochimice Galați, vor lucra la acest important și necesar studiu de fezabilitate.

➡️Avem mare nevoie de acest drum de mare viteză, care va conecta județul nostru, prin intermediul Drumului Expres Galați-Brăila, și podul de peste Dunăre cu A2,  pentru a reduce substanțial timpul de deplasare pe drumul către București și pentru a crește siguranța  în trafic.

➡️Conform Master Planului de Transport al României,  lungimea estimată a drumului Transregio este de aproximativ 150 de km.

➡️Pentru acest proiect, ne-am aliat patru județe, în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Infrastructura de Transport de Interes Strategic, și am realizat împreună un parteneriat cu CNAIR.

https://www.facebook.com/presedintecjgalati/


Quote from: tom_sawyer on August 31, 2022, 02:41:20 PM[CN1044890] / 14.07.2022: "Servicii de proiectare, faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ,,Drum TransRegio Galați-Brăila-Slobozia-Drajna-Chiciu-Autostrada A2""

Ofertanți:

1. Asociere : EAST WATER DRILLINGS (Leader), PRIMACONS GROUP SRL

2. Asociere : ADURO IMPEX (Leader), STEERFORTH CONSULT

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100176549

S-a semnat cu asocierea EAST WATER DRILLINGS (Leader), PRIMACONS GROUP SRL

Whyse1

#246
Ceva interesant in postarea presedintelui CJ Galati ^^







Powered by API/PUM imgur uploader

alin2pas

Cu alte cuvinte, modul în care se va realiza legătura între DEx Buzău - Brăila, Transregio și DJ221 nu e încă stabilit.

RaduG

https://canalsud.ro/drum-de-mare-viteza-in-judetul-calarasi-contractul-pentru-studiul-de-fezabilitate-semnat/

QuoteDRUM DE MARE VITEZĂ, ÎN JUDEŢUL CĂLĂRAŞI. CONTRACTUL PENTRU STUDIUL DE FEZABILITATE, SEMNAT
27 ianuarie 2023
Reprezentanții județelor Călărași, Ialomița, Brăila si Galați, fondatoare ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Infrastructura de Transport de Interes Strategic, au semnat, la Brăila, în data de 27 ianuarie 2023, contractul privind realizarea studiului de fezabilitate pentru drumul de mare viteză care va conecta județele din regiune cu Autostrada Soarelui.



Proiectul privind Drumul Expres TransRegio Galați – Brăila – Slobozia – Drajna – Autostrada A2 – Chiciu reprezintă cea mare mare investiție din județul Călărași, bazată pe asocierea celor patru județe, prin care se dorește implementarea de proiecte majore în infrastructura de transport în zona de Est și Sud a țării, după cum notează preşedintele Consiliului Judeţean Călăraşi, Vasile Iliuţă, pe pagina sa de Facebook.

Pe lângă reprezentanții celor patru județe (președintele CJ Brăila – Francisk Iulian Chiriac, președintele CJ Ialomița – Marian Pavel, președintele CJ Galați – Costel Fotea și administratorul public al județului Călărași, Bogdan Mihai), la acest eveniment au participat și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, ministrul Culturii, Lucian Romașcanu, precum și europarlamentarii Dan Nica și Mihai Tudose.

Drumul TransRegio are o lungime estimată de 142 de kilometri, investiția totală fiind evaluată la aproximativ 500 de milioane de euro.

,,Dezvoltarea înseamnă întotdeauna infrastructură și, după cum deja știți, aceasta reprezintă una dintre prioritățile actului administrativ pe care îl implementăm la Călărași", mai precizează Iliuţă, pe reţeaua de socializare.

Vă reamintim că, în data de 9 februarie a.c., președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuță, a semnat protocolul de colaborare pentru proiectul drumului TransRegio Galați-Brăila-Slobozia-Drajna-Chiciu-Autostrada A2.



Compania Națională de Administrare a  Infrastructurii Rutiere S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, în data de 13 septembrie 2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și realizare documentație tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C.) pentru obiectivul de investiții TransRegio Brăila-Slobozia-Drajna-A2 și Chiciu- Drajna" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, OS 2.2 Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere – sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea-Creșterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului este susținerea dezvoltării economice sustenabile plecând de la asigurarea unei infrastructuri corespunzătoare. În prezent, pe cea mai mare parte din rețea, drumurilor care deservesc coridoare Pan Europene de transport, inclusiv TENT CORE și Comprehensive, în soluția existentă, nu li se asigură capacități de circulație corespunzătoare și nici condiții optime de siguranță la nivelul desfășurării circulației rutiere.

Rezultatul așteptat va fi preluarea fluxurilor majore care tranzitează zona în scopul fluidizării traficului prin reducerea timpului de transport, diminuarea blocajelor rutiere, devierea traficului greu, reducerea accidentelor rutiere.

Valoarea totală a proiectului este de 24.490.260,00 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 17.578.646,00 lei, 15% contribuția proprie – 3.102.114,00 lei, diferența până la valoarea totală a proiectului reprezentând cheltuieli neeligibile, inclusiv TVA.

Durata proiectului este de 14 luni.

Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

tom_sawyer

Se va lucra pe actualul DN care va fi lărgit la 4 benzi + centuri și pasaje, în rest nu vor fi tronsoane noi de drum:

min. 14:30
https://www.facebook.com/ProLiderFm/videos/2403316956498708/

RaduG

Pasajul Drajna din dronă, 01.02.2023 YT Răducu P Drum


pasadia

Idee creata propusa spre discuție de unul ce a fost in Călărași o singură data, preț de vreo 60 de minute, si nici măcar nu a ajuns pana la Dunăre in zona aia. Dar am fost stârnit de un comentariu de pe SSC - Internațional scris de un bulgar, așa ca trebuie sa întreb pe cei care cunosc zona.

Plecând de la ipoteza ca va exista in viitor un pod la Călărași, in logica mea acesta ar trebui sa lege malurile romanești iar conexiunea spre Bulgaria ar trebui realizata la sud de Silistra. Însa îmi pot închipui obiecții legate de lungimea totala - sunt peste 3 kilometri, parțial pe deasupra unei insule (cred ca se cheamă insula Ostrov). Așa ca, amintindu-mi si de propunerile cu tunelul pe sub Dunăre la Galați, si de podul Oresund dintre Danemarca si Suedia, îmi trecu prin cap ca poate o soluție subterana nu e neapărat cea mai rea idee. Nu știu exact care brat e navigabil si care ar fi restricțiile de gabarit impuse pentru un viitor pod; totodată malul sudic pare mai înalt, dar nu cred ca asta dezavantajează atât de mult daca ar fi sa avem pe acea parte una dintre intrările într-un tunel. Plus ca e posibil sa existe niște restricții impuse de elemente de protecția mediului (chit ca pe unele insule de acolo pare a fi practicata agricultura intensiva).

Pe scurt, variante propuse de mine ar fi doua:



varianta albastra, la vest de Călărași, poate cu subtraversare a bratului nordic si apoi pod peste bratul sudic
varianta portocalie, la est de Călărași, probabil cu pod peste bratul nordic (400-500ml) si poate tunel pe sub cel sudic

naivu

Varianta portocalie ar fi cea mai interesantă pt partea română. Cât despre tunel, nu cred; tunelul este mai dificil de construit și întreținut decât podul. Nu au făcut tunel la Galați/Brăila unde este Dunărea maritimă și circulă nave mai înalte, nu vor face nici aici.

Earthchild

Mai discutăm prin 2050. Este muult mai urgent un pod nou la Giurgiu-Ruse.

cezar-mario2012

Aici ultima discuție cu partea bulgară este pentru o hidrocentrală în amonte de Silistra. Pentru pod s-au vehiculat mai multe variante, în specia cu descărcare în Bulgaria, tot în amonte de Silistra. A fost și o variantă cu descărcare așa cum ai pus în varianta albastră, podul ar fi urmat până peste graniță, dar și cu bretele de descărcare pe parte română. Momentan multă pauză pe parte bulgărească...politica... :fence: