[B] Pasajul Piata Sudului

Started by Ionut, September 21, 2011, 01:07:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

Cine spunea ca nu vom vedea niciodata WRSB pe sosele din Romania?!....
Am primit si raspunsul la intrebarea de cu 3-4 posturi mai sus.
Quote from: TibiV on July 31, 2020, 02:11:06 PM
Intrebarea este: vor prelungi scuarul care separa benzile de intrare in pasaj de breteaua de langa pasaj?... Ar fi bine sa faca asta, macar pe portiunea marcata cu linie galbena continua. Si mai bine daca o fac si pe linia intrerupta... Acolo vin acum toti "zmeii" care nu vor sa stea la coada si se "infig" in actuala banda unica, blocand cu aceasta ocazie banda 1 prin pasaj...


Au REZOLVAT cu bizonii care ocoleau coloana si mergeau pana in "buza" pasajului ca sa se trecoare mai in fata...











Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cred ca Baluta a pus oameni sa urmareasca forumul.  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

#1322
TibiV asta e al doilea tronson de WRSB din Sectorul 4, primul e pe sos. Giurgiului, parca tot tu ai facut si acolo pozele cu sistemul asta. Din pacate acolo unde e necesar nu instalam dar in cazuri de genul asta unde e overkill il folosim cu succes.

TibiV

Da, eu am facut pozele alea.

Dar acolo nu sunt "plantate" pe sosea, ci intre firele tramvaiului 7 (proaspat inierbate, deci masini... ciuciu), iar acolo chiar este overkill, pentru ca orice tramvai care ar deraia ar face cablurile alea "mosor"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BIGRED1984

Mai exista in S4 pe Metalurgiei x Drumul Binelui, spre oras, ca sa nu faca romanii stanga direct spre Lidl.

soldy82

Nu cunosc costurile acestui sistem instalat la pasajul Sudului comparativ cu gardurile doamnei Firea, dar un astfel de sistem era mai ok pentru separarea caii de rulare a tramvaielor decat acele garduri.
De ce zic asta, din simplu motiv ca acele garduri sunt un real pericol pentru trafic si participantii la traifc. Saptamanal vad masini facute praf de aceste garduri, unele dintre ele ajung in garduri in urma unei banale ciocniri ce in mod normal nu producea pagube asa mari.

oc7avian

Accidente în WRSB săptămânale la noi? Parcă de la topicul despre Siguranța Circulației știam că nu mai avem niciunde în România un astfel de sistem de protecție.

Foarte bine că se face praf mașina. Așa e proiectată mașina să absoarbă impactul. Parapeții medieni au scopul de a evita intrarea pe contrasens. Dacă ar veni cineva de pe contrasens sau ai sări în râpă (parapet pe marginea drumului), garantat s-ar produce pagube mai mari, inclusiv victime.

La Piața Sudului nu e risc de intrat pe contrasens, dar e varianta mai estetică decât un parapet de beton.

Totuși în oraș, cât timp indicatoarele sunt menținute curate, care-s șansele să nu vezi un semn destul de evident ca cel din pozele de mai sus? Doar nu ai 100km/h să fie mare surpriză..

voicul

WRSB e si pe DN2, dupa DNCB spre Afumati pe vreo 3km ... cam asa.

Mai vad din cand in cand ca sunt stalpii rupti, dar cablurile rezista.

soldy82

#1328
Eu ma refeream la acidente in gardurile ce despart liniile de tramvai. Cele de pe Colentina, Stefan cel Mare etc. Si spuneam ca era mai ok un sistem pe cablu ca aici.

dr4qul4

Mai OK ar fi o mica bordura, sau niste stalpisori din platic + niste camere care sa-ti trimita felicitarea acasa cand intri pe linie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist