[B] Pasajul Piata Sudului

Started by Ionut, September 21, 2011, 01:07:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Sensul este deschis, dar nu au modificat timpii la semafoare....
Pe cei care vin dinspre Popesti ii tine pe "rosu"tot atat cat ii tinea inainte de deschidere.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

scarlatescu

@TibiV: da, am trecut si eu si am constantat, diferenta este ca acum se traverseaza mai repede deci chit ca stai la fel la semafor (ceea ce imi pare aiurea, sincer).
E clar o imbunatatire.
Pe de alta parte, la tramvai, la statia inspre Popesti tocmai ce spargeau asfaltul dimineata deci mai e mult pana departe si pana la o noua inaugurare.

AFC

^ Da, am trecut si eu prin giratoriu in ambele sensuri pe Oltenitei. Trei masini pe banda dar 2 min stat la semafor. Cred ca cei care intra in sens dinspre Oltenitei trebuie sa aiba un timp de stationare mai scurt, poate 45". In rest, deschiderea a produs in mod cert fluidizarea traficului ( sau este efectul vacantei de vara ?), la orele amiezii am trecut foarte repede.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

Se circula OK si in intervalul 16-19...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raresc

In fiecare dimineata trec prin zona pe traseul Oltenitei si dreapta la Piata Sudului pe Calea Vacaresti in intervalul 8.15-8.30 (ora de varf). Cam astea ar fi observatiile mele:
- se circula un pic mai bine acum dupa taierea panglicii (aprox. 1 minut a durat sa trec de intersectie)
- cel mai aglomerat este chiar la virajul la dreapta, unde este doar o singura banda momentan si la semaforul de pe Calea Vacaresti cu intrarea in Sud Arena.
Sunt curios cum o sa fie in octombrie cand teoretic o sa fie gata lucrarile si o sa vina lumea din vacanta.  O:-)


TibiV

#1220
Doamne, daca proiectul initial a fost refacut de Astaldi, atunci proiectantii Astaldi trebuie sa mai mearga la scoala...
(Singura lor scuza ar putea fi ca asta a cerut in mod explicit Primaria, institutie in care este "dovedit empiric" ca nivelul inteligentei este invers proportional cu nivelul ierarhic al functiei ocupate... Aia de jos probabil cunosc macar tabla inmultirii...  >:( )

Solutia finala este JALNICA !
Voi argumenta cu cateva poze poze facute si postate astazi de userul misterr pe MU...

Quote from: raresc on July 27, 2017, 02:11:26 PM
cel mai aglomerat este chiar la virajul la dreapta, unde este doar o singura banda momentan
Momentan inseamna "forever"...
Ia uite insula care delimiiteaza breteaua la dreapta (cand vii pe Oltenitei dinspre Romprim) si vrei sa intri pe Vacaresti...

Deocamdata...

... cu o singura banda ramaneti pe veci !


Dar hai sa zicem ca aici ar putea "sa mearga", daca se intampla ceva (accident) insula poate fi ocolita prin stanga...

Ceea ce fac insa cu breteaua Nitu Vasile -> Sos.Berceni/Sos.Oltenitei (adica fix breteaua pe care aveau inainte capatul troleele) este de-a dreptul de "noapte mintii"...

Va pun intai trei poze facute de mine in iunie...

Se vede clar ca erau 3 benzi functionale, doua pentru inainte spre Vacaresti, una pentru dreapta spre Sos.Berceni/Oltenitei, plus alte 2 benzi "posibile" sub baracile organizarii de santier.

Vedere in sens invers, catre Oltenitei (Sun Plaza), in care se vede cat de lata era soseaua si ca masinile capatau o a 3-a banda pentru dreapta imediat dupa chioscul RATB...


Ei bine, iata pozele lui misterr de astazi care arata ce TAMPENIE DE EXCEPTIE se construieste...

... au lasat O SINGURA BANDA !

In schimb "mesteresc" un scuar...


Se pare ca executa "intocmai" noul proiect, care arata asa:

Comparati va rog cu proiectul initial, care prevedea clar (si cu bun simt) doua benzi pe bretea (desi, este adevarat, intre timp intoarcerea troleelor "pe normal" a "iesit din schema"... Asta este un alt subiect care arata cat de kko s-a gandit acolo...)


Bai tovarasi proiectanti !...
Ne bucuram ca ati avut grija de taximetristi si le-ati facut statie...
Ne bucura ca v-ati gandit sa extindeti spatiul verde (desi parerea mea este ca ala va deveni un "colector de gunoaie", nu spatiu verde).

Dar v-ati gandit macar o secunda ca daca o singura masina se defecteaza/accidenteaza acolo, se va crea un haos ?...

Ati facut insa o treaba buna: ati largit trotuarul la "Belladonna" suficient cat sa poata parca in voie nesimtii.. (pe aia nici macar nu ii va putea "salta" nimeni, caci daca opreste masina de la "ridicari" blocheaza unica banda existenta...

Repet: NOAPTEA MINTII !!!

Poate gresesc eu si "o iau prea in tragic"...
Rog colegii care folosesc zona respectiva sa isi spuna parerea...



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Daca se pune gard pe marginea trotuarului ar fi in regula, cu 2 benzi una devine automat parcare si tot una functionala ramane.

TibiV

Da, ai si tu dreptate...
Noi le numim sosele cu N benzi pe sens, dar sunt cu N-1 pentru ca... parcare !
(Unele sunt chiar si N-2 pentru ca "dom'le, nu vezi ca nu avem unde sa parcam ?!...")

Asa se respecta legile in tara asta...:(

Pe de alta parte, cum nu am vazut pe nimeni parcat acolo cand erau 3 benzi, nu vad de ce ar incepe sa parcheze daca ar doar 2 benzi...

Insa chiar daca unii ar parca acolo in "varianta cu 2 benzi" (ceea ce nu s-ar intampla daca politia ar face si altceva decat sa stea prin tufisuri...) eu continui sa cred ca acea bretea cu o singura banda tot o aberatie este.
Acolo incap lejer 20-25 de masini, daca una are "buba" sa vezi "bucurie" pe aia din spatele ei...

Sa renunti la o banda doar ca sa faci un mega scuar verde, limitat pe o parte de un trotuar ce duce la statia Taxi iar pe partea opusa de un trotuar care nu duce nicieri...
WOW !...
Asta da "gandire creativa"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Suntem in 2017, cat de des se strica masinile in mijlocul drumului? Si orice masina poate fi impinsa cand se strica, nu mai stiu cum e acum dar cand am facut eu scoala de soferi exista obligatia legala a participantilor la trafic sa ajute la indepartarea masinilor defecte de pe carosabil.

TibiV

Adrian, fara suparare, dar daca mergem pe principiul "cat de des se strica masinile in 2017" atunci putem fi de acord ca Dx este mai eficient decat A (la ce sa mai cheltuim banii pe banda de urgenta, ca oricum este folosita doar de aia care isi beau cafeaua/mananca sadwichul ?...)
Si de fapt la ce ne trebuie sosele cu 2 benzi/ sens ?!?!... DN-urile cu o banda/sens sunt "marfa"... :(

O sa imi spui ca "este altceva"....
Da, este altceva.
La o autostrada de 100 km este simplu sa calculam cate hectare de exproprieri suplimentare inseamna inca o banda "full" (3,75 m) sau o banda de urgenta...

Aici (la Piata Sudului) aveai "la gata" spatiu pentru 5 benzi (deja asflatate!) si noi sugrumam breteaua aia la o singura banda pe sens doar ca sa facem... Sa facem... facem... ce ????
Hmmm... Nici macar nu inteleg ce anume facem... 6 (sase) locuri de stationare pentru taxi + un trotuar care nu duce nicaieri + un spatiu verde lat de 4,25 metri intre doua trotuare ?... WOW !!!
Asfaltam Parcul Tineretului in draci dar am creat aici 100 de metri patrati de ceva care candva ar putea deveni spatiu verde...
Am rezolvat problemele sectorului 4...

Daca tie ti se pare normal, nu o sa ma cert cu tine...
Dar sunt convins ca imi vei da dreptate cu prima ocazie cand vei folosi breteaua aia... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Tibi, nu e proiectul lui Astaldi, ci al PMB prin maiestrii Tehnici...

Ionut

Care ar fi motivul pentru care s-a modificat proiectul inițial? ???

AdrianB1

Tibi, exista trafic si descarcare din bretea pentru doua benzi? Breteaua aia se varsa intr-o autostrada sau unde se poate duce un asemenea trafic?

TibiV

Nu in autostrada, doar in Sos.Berceni si Sos.Oltenitei.
Doua "stradute secundare".

Dar hai sa vedem cum functioneaza cand este gata si tragem concluziile definitive dupa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Daca se comporta ca bretea de autostrada si jonctiunea cu strada in care se varsa se face ca banda adaugata, atunci poti face bretea pe 2 sau chiar 3 benzi; daca in schimb e o intersectie, 2 benzi mai mult incurca decat ajuta, cei de pe banda din stanga a bretelei trebuie sa se incadreze direct pe banda a 2-a a strazii pe care intra, ceea ce e foarte greu de facut regulamentar. Da, e plin de intersectii in care se intampla jonglerii cu benzi care apar si dispar, asta nu le face legale sau utile.