Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069


adi

#961
Daca ei nu vor sa se apuce de reparat... se strica autostrada de tot... singura.
asa cu siguranta se vor apuca de ceva, dar nu stiu de ce.

LE:
"Lucrările de reparaţii se vor executa în cursul zilei de mâine, restricţia fiind semnalizată cu balize şi săgeţi luminoase. Precizăm că la această oră valorile de trafic sunt reduse pe Autostrada Soarelui", potrivit Infotrafic.

Zona a fost securizată cu balize şi săgeată luminoasă.

TibiV

#962
Poze facute in urma cu o luna (27 mai).
Km 17 incepe aici:

Pe sus trece DJ301 Cernica-Fundeni




Si din seara asta, aprox. ora 20, zona cu "buba"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: Ionut on March 18, 2018, 06:32:17 PM
^ Intr-adevar. Trebuie sa urmarim licitatia asta.

Numar anunt: 183539 / 17.03.2018
Denumire contract: ,Acord-cadru de ,,Lucrari de reparatii sistem rutier A2 Tronson km 64+500-96+000 Lehliu - Drajna - Calea 1 si 2"
Durata acordului-cadru: 2 ani

Ofertanti:

1. Asfalt Dobrogea (Constanta)
2. Autoprima Serv (idem)
3. Domarcons (Craiova)
4. Grand Construct Utilaje (Buc.)
5. Nettstrade JK Solution (Slatina)
6. Oyl Company Holding (Slobozia)
7. Porr Construct
8. Restra Construct (Buc.)
9. Strabag

dr4qul4

Strabag, Porr and wtf?
Ce alaturare ciudata de ofertanti  ???
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Dar licitatia aia nu are legatura cu zona care ne intereseaza, adica pana la Fundulea.
Aici este "buba" noastra.

epuru


yetiman

Demential! O adevarata lucrare de arta, de o complexitate extrema....  :lol:

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

__dir


carutasul

Eu am trecut ieri pe la prânz pe acolo și nici nu am băgat de seamă. De fapt am văzut "ceva"  (o denivelare destul de urâtă) și cred că și limitarea de viteză ( în sensul că presupun că limitarea de viteză pe care am avut-o era la această denivelare) , dar nu am dat atenție pentru că banda cealaltă era liberă.

TibiV

Nu aveai cum sa vezi, "buba" a aparut pe la ora 17-18.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cel putin s-au miscat repede.
Aproape ca ma asteptam sa faca o expertiza si o licitatie pentru repararea ei
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Auzi explicatie la CNAIR: s-a dilatat betonul de la caldura!!

voicul

Oare ce o sa faca la vara - evident betonul vecin?

vancouver

#974
Quote from: danutzu_1069 on May 26, 2018, 06:13:29 PM
Auzi explicatie la CNAIR: s-a dilatat betonul de la caldura!!

Vai de capul vostru de comentati ca niste .... DA, betonul se dilata. De aia se lasa la poduri rosturi de dilatare, de aia autostrada aia toata de beton are din 5 in 5 metri cate o taietura = rost, care trebuie umplut cu ceva elastic, care sa permita dilatare.

Iar astfel de situatii, exact identice, au aparut si in Germania si peste tot unde exista autostrazi de beton. Inclusiv cu accidente cu morti provocate de aceste dilatari. E ca si la calea ferata.

CINE ARE MINIME CUNOSTINTE DE INGINERIE STIE: BETONUL SI OTELUL SE DILATA LA FEL DE MULT. ACEST FENOMEN FACE POSIBIL SA SE CONSTRUIASCA CU BETON ARMAT. Alfel la variatii de temperatura ar iesi armatura din beton. Si stie toata lumea cum se dilata vara o sina de tren daca este prost gandita, cu rosturi insuficiente si nu este pe tehnologie noua cu pretensionare. La fel de mult lucreaza si betonul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.