Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu cred ca se poate spune ca "Boagiu a facut A2", nici pe departe. Am precizat si cred ca e foarte clar care este meritul Ancai Boagiu (legat de A2). Faptele ei sunt bine documentate de forumisti. Ca si ale lui Berceanu si ale celorlalti. Si e bine ca e asa. E bine daca vom comenta strict faptele, deciziile, comportamentele, nimic altceva.

Legat de SSC, hai sa nu mai comentam. Am mai zis asta si in trecut... fiecare forum cu ale lui.

Iar legat de poze, asteptam cu interes! :D

verdiuc

Quote from: Ionut on November 14, 2012, 09:24:20 PM

Iar legat de poze, asteptam cu interes! :D

De fapt, pe moment nu se lucreaza, unde as poza eu...
Deci ...pana se apuca ei, imi iau si eu aparat.  :)


mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

ghrt

Am trecut azi pe Cernavodă-Medgidia-Lazu. Şi cealaltă jumătate este finlizată, la fel cu cea pe care se circulă. Panourile antiorbire sunt montate, exceptând un segment de vreo 100 m, şi erau verificate. De lucrat, se lucra pe lângă autostradă şi la spaţiile sanitare.
Cont (aproape) inactiv.

vancouver

Quote from: ghrt on November 22, 2012, 01:56:16 AM
Am trecut azi pe Cernavodă-Medgidia-Lazu. Şi cealaltă jumătate este finlizată, la fel cu cea pe care se circulă. Panourile antiorbire sunt montate, exceptând un segment de vreo 100 m, şi erau verificate. De lucrat, se lucra pe lângă autostradă şi la spaţiile sanitare.

Excelente vesti. Multumim ca ne tii la curent. Poate dupa ce se deschide full reusesti si câteva poze... :)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ghrt

Păi am planificat un drum pe acolo pe 30 noiembrie :), probabil că o să fac şi poze, însă din mers. Va fi mai greu cu postatul, deoarece merg în Deltă, unde nu e net, poate reuşeşc ceva din Constanţa.

Oricum, au fost filmate ambele sensuri, iar spaţiile sanitare nu cred că se deschid sau eventual se deschid doar cele de pe Medgidia <-> A4, care sunt finalizate la exterior, dar şi la ele se mai lucra la restul elementelor din spaţiul de servicii.

Restul din A4 spre port nu cred că se va finaliza prea curând, din cauza lipsei podului din port. Mi se pare incredibil să faci o autostradă şi să îţi lipsească un pod exact la finalul ei. Însă, intersecţia de la Lazu este aproape finalizată, au fost asfaltate toate căile de rulare.

O rugăminte, poate cineva care are acces la Google Maps să editeze intersecţia A4 cu DN3? Ruta pe pasajul suprateran este marcată ca impracticabilă, şi rutează aiurea (te coboară de pe A4).
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Mutat de pe threadul A1, pus de alin_simeriaveche:

Eveniment istoric: România termină o autostradă la care lucrează de 25 de ani!

Autor: Capital.ro Miercuri, 28 Noiembrie 2012 745 vizualizări 0 comentarii

Un sfert de veac. De atât a fost nevoie pentru ca România să termine autostrada de 211 kilometri care leagă Bucureştiul de Constanţa. Primul tronson, Cernavodă-Feteşti, a fost inau­gurat în 1987. Pe 29 noiembrie 2012 va fi dat în folosinţă şi ultimul tronson: Cernavodă-Medgidia, scrie românialibera.ro.

Pe acesta se circulă în prezent pe câte un singur sens, iar pe 29 noiembrie este anunţată şi deschiderea celorlalte două sensuri. Informaţia a fost furnizată neoficial de către reprezentanţii constructorului. Surse din PSD au confirmat data şi au afirmat că la tăierea panglicii este aşteptat prim-ministrul Victor Ponta, alături de parlamentari şi candidaţi USL. Victor Ponta a fost prezent şi la inaugurarea actualelor două sensuri de mers între Cernavodă şi Medgi­dia pe 19 iulie, mai scrie romanialibera.ro.


O vizită realizată săptămâna trecută pe traseul autostrăzii ar fi demonstrat oricărui şofer că lucrările sunt gata. Stratul de uzură este turnat, despărţitoarele de drumuri sunt montate, marcajele rutiere şi panourile sunt de asemenea prezente. Echipele de muncitori mai aveau de lucru numai la consolidarea malurilor de pământ. Există voci care spun că inaugurarea oficială ar fi amânată pentru ultimele zile de campanie electorală, mai arată sursa citată.

După prima inagurare, cea a tronsonului Feteşti-Cernavodă din 1987, lucrările au bătut pasul pe loc mulţi ani. Au trecut aproape 20 de ani până când a fost gata o nouă porţiune importantă. Vorbim despre aprilie 2006 şi despre bucata dintre Cernavodă şi Constanţa. Tronsonul dintre Cernavodă şi Constanţa a fost împărţit în două. Cel care se va inaugura săptămâna viitoare fusese licitat şi câştigat iniţial de francezii de la Colas, dar contractul a fost reziliat şi licitaţia reluată. Actualii constructori, nemţii de la Max Boegl şi italienii de la Astaldi, au ca termen contractual de finalizare data de 3 ianuarie 2013. Costul total al acestei porţiuni este de 116 milioane euro.
sursa: http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/eveniment-istoric-romania-termina-o-autostrada-la-care-lucreaza-de-25-de-ani-174745.html?utm_source=export&utm_medium=rss&utm_campaign=realitatea

rrs

Si comunicatul oficial

COMUNICAT
-28.11.2012-
Compania NaŃională de Autostrăzi si Drumuri NaŃionale din România anunŃă participanŃii la trafic că în
data de 29 noiembrie 2012 va avea loc ceremonia oficială de recepŃie la terminarea lucrărilor pentru
tronsoanele 6 si 7 ale autostrăzii A2, respectiv Cernavodă – Medgidia si Medgidia - ConstanŃa.
Lucrările de construcŃie pentru tronsonul Cernavodă – Medgidia au fost executate de Asocierea
ASTALDI SPA-MAX BOEGL ROMANIA SRL CERNAVODA, cele pentru tronsonul Medgidia -
ConstanŃa de Asocierea Astaldi SpA – Max Bögl, iar serviciile de consultanŃă sunt asigurate de Asocierea
S.C. Search Corporation SRL/S.C. Tecnic Consulting Engineering Romania SRL.
Valoarea totală a proiectului ,,ConstrucŃie autostrada Cernavodă – ConstanŃa" este de 1.486.158.338 lei
(fără TVA). Sprijinul financiar nerambursabil alocat prin Fondul de Coeziune este de 349.685.338 lei
(fără TVA), din care ContribuŃia Comisiei Europene este de 297.232.539 lei (fara TVA) – 85%. DiferenŃa
până la valoarea totală a proiectului este asigurată de Guvernul României de la Bugetul de Stat si din
alte surse de finanŃare (BEI).
Biroul Comunicare
CNADNR SA

cnadnr

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

delacroix

Ati putea sa nu mai repetati (citati) sabloanele astea cu 25 de ani? Doar si pentru ca informatia e inexacta. Nu s-a construit in 25 de ani ci in 9, nu a fost inceputa acum 25 de ani ci acum 28 de ani. Iar ceea ce s-a construit acum 25 de ani  a trebuit practic refacut, in 2005-2006.

lucianxx9o

Quote from: delacroix on November 29, 2012, 03:56:02 PM
Ati putea sa nu mai repetati (citati) sabloanele astea cu 25 de ani? Doar si pentru ca informatia e inexacta. Nu s-a construit in 25 de ani ci in 9, nu a fost inceputa acum 25 de ani ci acum 28 de ani. Iar ceea ce s-a construit acum 25 de ani  a trebuit practic refacut, in 2005-2006.

Ai spus bine!!
Ma apuca rasul cand citesc asemenea porcarii!! Nici macar de tara lor nu au respect o clasifica drept ultima de pe fata pamantului.
Daca as gandi la cum afirma iei inseamna ca a fost facuta  cu lopata si tarnacop.
Ar trebui sa reamintim de:
-autostrada A3 din ITALIA care au trecut 50 ani si inca nu a fost finalizata .
-autostrada A2-A4 din POLONIA inceputa sfarsitul anilor 30.
.....
..
.

Ionut

Lasati si voi titlul la o parte. Stiti cum e presa... colegul Mrs a pus o stire... stiti foarte bine ca trebuie articolele luate doar ca informatie utila. Evident ca sabloanele tip "25 de ani" sunt pentru cei care nu cunosc, nu pentru colegii de forum. :)

filippasteur

Quote from: delacroix on November 29, 2012, 03:56:02 PM
Ati putea sa nu mai repetati (citati) sabloanele astea cu 25 de ani? Doar si pentru ca informatia e inexacta. Nu s-a construit in 25 de ani ci in 9, nu a fost inceputa acum 25 de ani ci acum 28 de ani. Iar ceea ce s-a construit acum 25 de ani  a trebuit practic refacut, in 2005-2006.
:hm: Cu cati ani credeti ca s-ar fi prelungit cei 9 daca nu erau construite in anii '80 podurile peste Dunare?

DanCld

Proiectul initial (pre-1980) de autostrada a fost centrat pe podul Giurgeni-Vadul Oii. Probabil ca s-ar fi construit la un moment dat si niste poduri noi, poate nu in imediata vecinatate a podurilor lui Saligny.