Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

_Ionut

Asa este. Ar trebui scoase  din licitatii. Costa o caruta de bani si nu au nicio utilitate.

horatiu.cosma

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Autostrada+Soarelui+va+fi+inchisa+pentru+reparatii

"CNADNR a dorit efectuarea lucrărilor alternativ, pe câte un fir de circulație, însă nu a primit acceptul Poliției Rutiere care a manifestat temeri privind securitatea traficului".

Securitatea traficului e mai mare pe DN 3, prin localitati? Nu inteleg ratiunea politiei. Se fac lucrari cu inchiderea unui sens alternativ oriunde in lume, doar la noi sunt problemele de securitate?

dumbravaandrei

#812
E la fel de proasta autostrada pe ambele sensuri. Si cand dai in banda de 2.2m plina cu gropi si traifc din contra-sens fara parapeti, e extraordinar de simplu sa ai accidente.  :(
Acu... sa o termine pana incepe sezonul estival ca altfel o sa fie distractia pe DN, nu pe litoral :)

horatiu.cosma

Banda de urgente nici nu cred ca o sa fie folosita. O sa fie un 1+1(pe un sens de mers) fluent, pana la urma sunt 20 de km, nu o sa moara nimeni daca sta putin in coloana. Plus ca s-au reparat gropile la inceputul lui martie.

Cristi N

Din punctul meu de vedere solutia optima ar fi circulatia pe cate o cale de autostrada impartita in 2 cu jaloane de lucrari/balize. O cale (2 benzi+banda de urgenta) are 10m+ latime, s-ar putea trasa cate 2 benzi de 2.5m fiecare, limitate la 80km/h si bineinteles rutieristii sa circule non-stop cu radarul.

dumbravaandrei

Ar fi ok daca cel putin unul din sensuri ar fi cat de cat ok. Din pacate ambele au cratere. si nu putine. Cu 80 km/h prin craterele alea risti sa ajungi cu amortizoarele iesite prin flanse. DN-ul mi s-a parut a fi ok asta-vara. Nu e o crima devierea pe DN daca tine doar 3 luni. Stiu si aia de la rutiera ce stiu...

alecu26

Pai asta e si solutia. Practicata in toata lumea. Pentru asta se si fac zonele de trecere intr-o parte in alta.

Politia in loc sa interzica asta, putea sa sugereze, ca organizarea lucrarilor sa se faca in asa fel incat, aceste zone, daca sunt prea rare sa fie din 2 in 2 kilometri de exemplu, si sa se tot schimbe odata cu evolutia lucrarilor.

Dar suntem in Romania. E mai simplu sa interzici ceva, si atunci esti acoperit.

PS: o alta solutie posibila, dar ciudata si un fel de strut-o camila ar fi ca sensul neafectat de lucrari sa ramana deschis. Asa cel putin pe DN, 95% din trafic va fi intr-o singura directie, si mult mai liber oricum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

slartibartfast

Stai să vezi. Primarul Ivan din Pantelimon s-a apucat acum să îngrașe porcul în ajun, și tot orașul e șantier, iar traficul pe acolo e dezastru, și bineînțeles că afectează și DN3, mai ales la sensul giratoriu de la Agip. Și de la Agip la centură e pe doar două benzi și drumul județean spre Cernica tot pe acolo e deviat.

Dacă mai vin și niște deștepți care deviază și traficul de pe A2, avem așa: DN3, plus două benzi de autostradă plus DJ301, toate îndesate să treacă prin același drum cu o singură bandă pe sens, care și așa era spre capacitatea lui maximă.

Allex

Nu se poate ca dupa finalizarea unui sens sa devieze pe acolo traficul cat timp il rezolva pe celalalt? Zic si eu. Macar s-ar reduce la jumatate perioada de timp pentru deviere in DN.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Cristi N

#819
Se poate plomba provizoriu un sens ca sa nu ne rupem masinile, nu cred ca ar costa prea mult repararea acestor gropi cu un asfalt care sa tina ~2 luni cat ar durareparatia pe un sens.
Nu imi dau seama daca 2.5m este o latime acceptabila pentru o banda de circulatie.
Am putea propune celor de la Politia Rutiera prin API o solutie de utilizare a cate unui sens de autostrada bazat pe experienta celor din alte tari?

Update: Am gasit un exemplu din Croatia:

florin74

Solutia cu circulatia pe un sens a fost folosita pe A1 in 2007 când s-a reparat tronsonul de la km 24 la km 42 parca. Nu mai stiu exact km. S-a circulat relativ Ok atunci.

ciprebbe

Cehii refac sub trafic  de la Praga la Brano autostrada din beton si noi nu suntem in stare sa gestionam 30km . Jenant.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

__dir

#822
"CNADNR a dorit efectuarea lucrărilor alternativ, pe câte un fir de circulație, însă nu a primit acceptul Poliției Rutiere care a manifestat temeri privind securitatea traficului"

Asta arata ca nu au solutii bune de gestionare sau cel putin asa a aparut Compania in fata politiei sau o frica de a lua decizii din cauza incompetentei unor politisti de la rutiera (cazul miting Optar.ro - "bicicletele incurca circulatia"). Politia poate veni cu solutii/note pentru a folosi in continuare A2, nu inchizi pur si simplu.

Pentru politie: se pot monta 2 radare fixe in zona cu limitari.

alecu26

Evident ca politia trebuie sa fie la datorie. Dar never ever DN 3 nu va fi mai sigur. La politie e frica de raspundere. Ei au zis nu....și sunt acoperiți.
Eu as face o factura către politie cu tot asfaltul pus pe toate benzile de urgenta...care de foarte mulți ani are aceasi grosime ca în cale curenta tocmai pentru acest motiv.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

laszlo.robert

Este o aberatie totala.Sunt 12 ani ca lucrez in Italia la refacerea partii carosabile atit pe drumuri nationale cit si mai ales pe autostrazi.se lucra in 70 % cu inchiderea pe rind a unei benzi :incepind cu banda de urgenta ,banda de rulare si banda de depasire, cu lungimi medi de 1-3 km.Cind se termina o banda se deschide automat circulatia si se inchide pe cealalta banda ,bine inteles cu limitara de 60 km/h.
Unde configuratia autostrazii o permite se inchide un sens de autostrada cu devierea traficului pe sens contrar si folosirea benzii centrale.