Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

phb2

=> Reply 556

Frumoase poze si autostrada. Note mici. Zona nod A2 A4: lipsa BG in negru pe fond alb lângă Mangalia, pe semne direcționale
În afară de asta, totul pare perfect.

panda80

Am trecut azi pe A2 Bucuresti-Drajna. Se lucra la noul nod de la Cernica si prima portiune pana la Fundulea s-a mai reparat, am mers 135km/h fara prea mult disconfort.

ciprebbe

Un nou record la statia de taxare de la Cernavoda  sens spre Buc
Coloana de masini a avut doar 25 km.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

DanCld

Problema taxarii am ridicat-o pe SSC pe vremea cand consiliera d-nei Boagiu raspundea la intrebari ( link ). Pe scurt - da, sunt planuri. Sau erau.

dr4qul4

cred ca s-ar putea face ceva foarte repede si foarte usor:
- puse in vanzare la benzinarii cartele cu coduri de bare
- barierele sa se ridice singure la scanarea codului de bare (scanare nu introducere).

o varianta cu filmarea numarului si fara bariere ar fi mult mai buna, insa ar dura mai mult pentru implementare, dar cred ca si solutia asta ar reduce la maxim asteptarea (se pierde foarte mult timp pana se incaseaza banii si se da restul si chitanta)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Archi


si daca cineva nu stie ca trebe sa-si ia cartela si ajunge la bariera ce face??


isotech_ro

#592
Azi am văzut ceva ciudat. Pe segmentul Drajna Lehliu se executau lucrări de reparaţii (parapete laterale ;i centrale şi reparaţii bandă de urgenţă) de către Max Boegl, iar pe Lehliu Fundulea de către Strabag (parapete)

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

DanCld

Guvernul recunoaste ca nu poate sa ne ia banii. Putem sa ne suparam?  :lol:


radutm

^^
Daca autostrada era gestionata de o firma privata care ar fi pierdut cele 3 milioane din buzunarul propriu, nu se fura nici un surub. Dar statul atata stie si atata poate. Este exemplul cel mai clar ca la noi autostrazile "gratuite" sunt de fapt gauri negre care inghit fara masura banii statului. Plus ca mai este si o chestiune de morala. Pai oamenii din zona nu au alta ocupatie decat furtul? Acesti oameni care se obisnuiesc sa faca din furt un mod de viata in loc sa fie productivi pentru societate vor aduce pagube imense pe parcursul intregii vieti. Asadar, o decizie proasta de la varf (populista) produce in lant o multime de probleme si pierderi pe toata linia. Nu era mai bine ca de la bun inceput sa fi pus bariere si o firma care sa se ocupe de intretinerea ei, contra unei taxe de trecere? Si stati sa vedeti ca nici cu sistemele avansate de plata, problemele cu furturile nu vor disparea, pentru ca problema nu sta in modul de plata sau valoarea taxei ci in modul in care autostrada isi finanteaza intretinerea si cine isi asuma riscurile.
cont inchis

Sargon1806

Rezolvarea e muuuuult mai simpla. Dai frumos un ordin de la Ministerul de Interne pentru o raita prin centrele de colectare de fier vechi, gasesti guri de canal, sine de cale ferata, parapete de autostrazi, etc, imparti frumos bratari pe masura administratorilor si gata balciul. Pentru ca firmele astea nu au voie prin lege sa primeasca asa ceva, iar "etniile" nu ar mai fura daca nu le-ar putea transforma in bani.

Apoi, daca mai conteaza, poti imparti bratari si politiei locale, mana in mana cu "etniile", in urma unui flagrant facut "cu acte in regula". De departea cea mai idioata idee antifurt este cea din stire... "Cu 3 milioane de euro se puteau ilumina 100 km de autostrada". Cine plateste curentul si intretinerea? Si unde in lume mai sunt autostrazi iluminate pe toata lungimea lor (poate sunt, nu stiu eu...)?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

savagedanyro

http://inhabitat.com/turbine-light-powers-highway-lights-with-wind/



asta e solutia pentru A2 :)

nu prea e trafic la noi sa le roteasca dar la cum bate vantul acolo s-ar vedea autostrada de pe MARTE !!!

...live the moment...