Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

ghrt

Cu plăcere!

Asfaltul pe Cernavodă - A4 este într-adevăr impecabil, nu am sesizat denivelări @130km/h. Şi îmbinările la poduri sunt ok.

Autostrada e mult mai frumoasă în Dobrogea, nu te plictiseşti de moarte ca în Bărăgan.

Am trecut (noaptea) şi pe A4, Ovidiu->A2. Acolo calea de rulare este relativ ok (viteza oricum au limitat-o şi la 60km/h), dar mai e mult de lucru la o supratraversare, la CIC şi am impresia că şi la intersecţia cu E87, arată cam improvizat.
Cont (aproape) inactiv.

CornelB

Am revenit de la Constanta, nu am mai facut poze de data asta.
Ce pot sa va spun ca o concluzie, este ca de acum mersul la mare sau doar pana la Constanta, a devenit mult mai tentant pentru petrecerea timpului liber.
La 13.35 plecam de pe faleza cazinoului (pacat de el, ca ar fi o atractie imensa pentru zona daca ar fi restaurat) iar la 15.15 eram la intrare in Bucuresti pe Th.Pallady.

user201

Pe zf.ro a apărut un articol legat de A2, inclusiv poze.

Ionut


Sică

Excelent arată, mai că mi-ar veni să fac un tablou din poză. Fain, Ionuţ! :D

cezar-mario2012

"Reparaţii la Autostrada Soarelui
Conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale are planuri de reabilitare a tronsonului Bucureşti-Fundulea, iar lucrările ar putea demara în această primăvară.
Autostrada nu va fi închisă, însă circulaţia va fi deviată pe două benzi pe perioada lucrărilor. Conducerea CNADNR estimează că lucrările vor putea demara în aprilie. Prin urmare, este posibil ca sezonul estival să debuteze cu o autostradă în reparaţii.
Tronsonul de autostradă Bucureşti - Fundulea are o lungime de aproape 27 de kilometri şi a fost inaugurat în urmă cu nouă ani. Este singura porţiune din Autostrada Soarelui construită din plăci de beton. Lucrările au costat 74 de milioane de euro. În prezent, porţiunea dintre Bucureşti şi Fundulea s-a degradat şi este plină de gropi."sursa: realitatea.net
Pe data de 4 ianuarie am facut o plimbare pana la Constanta pe A2/A4. Distanta efectiva pe autostrada este de 215km, de la giratorul Catelu  pana la sensul girator din Lazu. Durata 1.40h, viteza cuprinsa intre 130-140km/h. Strarea drumului: prima sectiune cea de beton pana la Fundulea, multe gropi si crapaturi, mai ales pe banda unu sensul spre Constanta; sectiunea Fundulea-Lehliu buna pe ambele sensuri; sectiunea Lehliu-Drajna multe gropi pe banda unu sensul spre Constanta, dar era o echipa ce punea petice; pe sectiunile Drajna-Fetesti, Fetesti-Cernavoda, Cernavoda-Megedia-Constanta drumul este bun. Mai sunt denivalari la pasaje/poduri unele mai mici altele mai mari, dar si pe o portiune foarte mica, din sectiunea noua, exista o valurire. Pe A4 nu sunt toate lucrarile finalizate si pe anumite sectiuni sunt limite de viteza 60-80km/h, din A4 de la Ovidiu pana in Constanta mai sunt 7km din care 3km in Ovidiu (50km/h). La intoarcere am venit pe seara si pe sectiunea dintre Constanta si Cernavoda inclusi podul de la Cernavoda, nu erau aprinse nici o lumina la noduri, spati de servici si pe pod, dar era lumina aprinsa la iesire de pe pod inspre Fetesti.   


Ionut

Super tare, am impresia ca e contul de YouTube al lui Skynick. Multumim de filmari! Parca avea cont si pe-aici.

Autostrada A2 Bucuresti - Drajna - ianuarie 2013
http://www.youtube.com/v/a95cbACK_Js

Autostrada A2 Drajna - Cernavoda - ianuarie 2013
http://www.youtube.com/v/yQJdpAGRzP4

Autostrada A2 A4 Cernavoda - Ovidiu - ianuarie 2013
http://www.youtube.com/v/lkQSyDjsLyM

lucianxx9o

Aiurea prima parte din sectorul bucuresti-drajna
Poate pe viitor cand se va face o reabilitare sa se largeasca la 3+b.u. si sa fie din beton de ciment dar construita de o firma cu experienta.

cezar-mario2012

Nu se justifica 3+1 pe Bucuresti-Constanta, nu este trafic decat sezonier. 

lucianxx9o

#519
Pe viitor cred ca va creste traficul si ma refer numai de la bucuresti-drajna ...

ciprebbe

Ce am remarcat din filmari este ca la nodul A2-A4 s-au "rescris" indicatoarele si acum situatia e mai clara.
Pe A4 mai e de munca insa e "circulabila".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda80

Quote from: lucianxx9o on January 16, 2013, 09:29:52 PM
Pe viitor cred ca va creste traficul si ma refer numai de la bucuresti-drajna ...

In nici un caz nu va creste atat de mult incat sa fie necesara o largire. Autostrazile aglomerate sunt cele care trec prin zone foarte populate ceea ce nu este cazul cu A2. Chiar si daca se va dubla traficul si tot nu e nevoie de largire. Iar traficul sezonier nu are de unde sa mai creasca prea mult fiindca pur si simplu nu sunt atatea locuri de cazare. Anul acesta procentul de ocupare la cazare a fost unul foarte bun si tot nu au fost probleme pe Bucuresti-Drajna.

lucianxx9o

#522
@panda80
Bucuresti- fundulea ma corectez despre acest tronson ma refeream.
Cu intrarea in schenghen portul constanta va fii un punct foarte important de intrare pentru marfuri ceea ce va aduce un trafic de camioane la intrare in bucuresti si viitoarea centura de autostrada.

cezar-mario2012

Nu are nici o importanta intrarea Romaniei in Schengen, nu va creste traficulul din acest motiv. Portul Constanta deserveste in cea mai mare parte doar Romania si poate Ungaria dar nu cred. Constanta nu poate deveni un port de importanta Europeana, motivul este stramtoarea Bosforului ce nu permite trecerea SuperCargourilor. Marfurile ce vin din China la Constanta sunt transbordate in Cipru si implica costuri suplimentatrea.   

sebba

ce ne mai facem griji de traficul generat de port? ne scapa bulgarii si de asta ca doar la ei se poate. bravo lor!
Sailing away! S/Y Haimana