Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

isotech_ro

Quote from: iulisoft on September 19, 2012, 11:02:14 AM
+alecu26  A4 si A2 pana la Cernavoda au data de finalizare prin vara lui 2013. Asa ca...

A2 - tronson Cernavoda Medgidia are termen de finalizare contrctual IANUARIE 2013, iar tronsoanele Medgidia - Valea Dacilor si Valea Dacilor -Constanta ( nod A2 / A4) au fost deja receptionate de CNADNR in iulie 2012 ... alecu se referea la A4 si in special la segmentele nod Lazu - poarta 9 - Port Constanta ( exact 2 km ) si nodurile Poiana si Ovidiu

ciprebbe

A2 vara lui 2013?..... pai dincolo se zicea ca celalalt sens (adica Medgidia-Cernavoda) e aproape gata. Se lucra la ultimele finisaje, apoi se va muta circulatia pe el, iar sensul actual, care e la strat de binder , se va finaliza si el. Din ce cerd eu sper ca aceste lucrari sa nu dureze mai mult de 1 luna si jumatate...adica sa fie autostrada continua de la Buc la Ct anul acesta.
Eu totusi sper ca macar A2 sa nu fie gata in vara 2013.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marius_ar

Cum nu am avut somn si nici materiale noi (adica nu am mai parasit orasul de domiciliu) m-am pus pe editat filmari putin mai vechi.
A iesit filmuletul de mai jos:

http://www.youtube.com/v/VYkwGVFG-E4

ciprebbe

E adevarat ca pe jumatate din distanta Cernavoda-Medgidia s-a mutat circulatia pe celalalt sens? si sa acum lucreaza la asfaltare pe portiunea deschisa in vara?
Confirma cineva?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS

 Se lucreaza la finalizarea sensului spre Constanta, sensul spre Bucuresti este la strat final, cu parapete laterale si centrale si marcaje albe...
In schimb Bucuresti-Fundulea este praf mai ales sensul spre Constanta...



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

panda80

Quote from: ciprebbe on October 01, 2012, 02:56:30 PM
E adevarat ca pe jumatate din distanta Cernavoda-Medgidia s-a mutat circulatia pe celalalt sens? si sa acum lucreaza la asfaltare pe portiunea deschisa in vara?
Confirma cineva?

Da, asa este. Am fost eu sambata si cam de la jumatatea sectorului s-a mutat circulatia pe sensul nou finalizat, urmand a se asterne stratul de uzura pe sensul pe care s-a circulat in vara. Se lucra sambata dimineata in destul de multe puncte de lucru, inclusiv la spatiul de servicii.

Ionut


radutm

#457
^^
Foarte interesant! La un moment dat purtasem discutia asta pe SSC. Eu am sustinut ca trebuie facute mai multe iesiri/noduri si in cazul A2 spuneam ca e necesar sa se faca iesiri in zona Bucurestiului ca sa se poata dezvolta zona. Iesirea de la Cernica (Dj301) si urmatoarea la Braniste (DJ100) pareau cele mai logice. Am fost in minoritate atunci si colegii spuneau ca sunt mult prea aproape si ca nu se justifica economic. Iata ca nu era chiar asa. Sunt curios care a fost parcursul proiectului: cine l-a propus, sub ce forma, cu ce justificare si cum s-a procedat la punerea lui in aplicare, dar si cu ce costuri. Ar fi un exemplu pozitiv si pentru alte localitati aflate in situatii similare. Poate ca ar merita purtata si o discutie legata de modificarea standardelor dupa care se ia decizia infiintari de iesiri de pe autostrada, de genul: obligatorii la intersectiile cu DN-urile si cat mai des la intersectiile cu DJ-urile, precum si in alte cazuri punctuale.
cont inchis

Ionut

Probabil un Regio... nu cred ca o comuna mica asa cum este Cernica are fonduri proprii suficiente pentru a finanta complet un astfel de nod, chiar daca sunt si ceva firme pe-acolo. E ceva extraordinar ca se finanteaza acel nod. Poate iau si altii exemplul.

panda80

Am vazut si eu acele lucrari acum aproximativ 10 zile si chiar m-am intrebat ce vor sa faca acolo. Foarte bine ca se realizeaza acest nod, si asa cum spune si radutm ar mai trebui si unul la Branesti. Trebuie sa ne iasa din minte ideea ca autostrazile sunt doar pentru traficul de lung parcurs.

radutm

Pe A2 e mai simplu, pentru ca strabate o zona slab populata. Cu A1 e alta discutie si ar mai fi putut fi facute mai multe. Deja avem doua orase care nu vor avea o iesire proprie: Recas si Cugir.
cont inchis


Ionut

Merci merci, pun eu aici cateva poze:










panda80

Am circulat azi pe Medgidia-Cernavoda si intr-adevar circulatia s-a mutat integral pe sensul deja finalizat, lucrandu-se cu efective insemnate la asfaltarea sensului pe care s-a circulat in aceasta vara (se asterne stratul de uzura). De asemenea se lucreaza la detalii pe Constanta-Medgidia (spatiu servicii, panouri antiorbire etc.). S-a circulat foarte bine, autostrada a fost foarte libera azi pe la ora 12.

iulisoft

 :) Pe Constanta-Medgidia se lucreaza inclusiv la gardul de protectie de pe marginea autostrazii. :D
Voi pune un mic montaj.