Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

kitsune

Confirm, chiar acum e poliție și multi muncitori, se pare că se pregătesc să deschidă
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RaduG

FB CNAIR video

https://fb.watch/5LgxwZhUqQ/

,,S-au ridicat restricțiile de circulație pe Podul peste Dunăre de la Cernavodă. Joi, 27.05.2021, începând cu ora 14:00, traficul rutier a fost reluat în integralitate pe Podul peste Dunăre de la Cernavodă, ridicându-se restricțiile ce au fost impuse pe fondul lucrărilor desfășurate pentru reabilitarea acestuia. Astfel, circulația se redeschide și pe calea 2 a podului de la Cernavodă, sensul Constanța – București. Din perspectiva siguranței circulației, amintim conducătorilor auto că viteza legală pe pod este de 80 de km/h. De asemenea, reamintim că în luna februarie a acestui an, CNAIR a semnat cu SC MARISTAR COM SRL contractul pentru "Realizarea Lucrărilor de Reabilitare a Podului de la Cernavodă, situat pe Autostrada A2, la km 157+600", valoarea contractului fiind de 66,847,689.39 Lei fără TVA, obiectivul fiind finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile. Subliniem că pe perioada sezonului estival se vor executa doar lucrări la infrastructură, fără a se institui restricții de circulație. Podul peste Dunăre de la Cernavodă este un pod combinat de cale ferată și șosea, care traversează fluviul Dunărea și împreună cu podul similar de la Fetești, conectează orașul București de Portul Constanța, de asemenea unind Drobogea de Muntenia prin Autostrada A2."

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-au-ridicat-restric%C8%9Biile-de-circula%C8%9Bie-pe-podul

Alexander

Cred ca e prima data cand cineva se gandeste sa nu mai blocheze autostrada in sezonul estival. In opinia mea, urmatorul pas spre normalitate ar fi desfiintarea statiei de taxare, ca tot platim rovinieta.

pest1969

Si de ce sa plateasca pentru intretinerea podului cei care nu-l folosesc?
Ne legam de rovinieta aia de parca de acolo s-ar strange nu stiu ce sume exorbitante de bani care pot asigura intretinerea retelei de drumuri...

kitsune

#1579
Băi, deci am trecut la 13:45 - 13:50, cam așa, toți erau pe poziții și așteptau să degajeze drumul, să îl deschidă. Credeam că trebuie să fie vreun mahăr la tăiat panglica, dar de fapt ei filmau cu drona. Iar eu îmi rupeam mașina prin gropile de pe partea cealaltă, 'ra-ți ai  :rant:  :gaah:
Dacă nu ar fi rezoluția aia execrabilă din video de pe fb cred că mi se vede mașina trecând. E cea cu jantele îndoite de la gropi
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

hvm

^
asta e un pas inainte. Ca nu mai vine lumea sa taie panglica. Dar vezi ca pentru a iesi filmarea bine trebuie luat mai mult eduble. Uneori mai bine vine si taie panglica ca e mai scurt. :D

Noi suntem de vina ca am cerut transparenta. Si ei filmeaza sa aiba cu ce se lauda. Cand nu se laudau ca nu aveau cu ce nu era bine, acu ca se lauda ca au cu ce, tot nu e bine. Ce oameni suntem si noi....  8)
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

kitsune

#1581
Te rog frumos. Divaghez eu, dar am dreptul! Am făcut pionieri la piciorul podului de la Fetești (în construcție), am circulat pe autostrada asta când încă era muzeu (cei 18 km dintre Fetești și Cernavodă erau pista mea de biciclete), ba chiar am și lucrat la pod (vopsit balustrada parcă) prin vara lui '87. Apoi am fost prezent (și am aplaudat in uralele colegilor) la inaugurarea oficială, Cristina, fata cu părul ondulat și blond care ținea foarfeca pe pernă era cu un an după mine la liceu (apropo, nu mai dau de poza aia din Scînteia, a dispărut de tot).
Apoi am fost pe alături și când au terminat ăia de spart betonul comunist și au asfaltat, tot așa, m-am nimerit la inaugurare.
Puteau să facă un gest simbolic și să mă invite și pe mine  :lol:

Și ca să vedem și partea estetică, azi A2 era o feerie in zona Dobrogei

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dr4qul4

asta e pictura de grigorescu?
Merita un fotograf cu u aparat mai profi  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kitsune

Poate se duce cineva, că macii ăia nu țin mult. Eu am oprit într-un spațiu de servicii, dar acolo doar scaieți. Pentru maci trebuie oprit pe banda de urgență și nu am făcut asta.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


kitsune

Mulțumesc.

Asta e poza, propriu-zis momentul zero al Autostrăzii A2:





Powered by API/PUM imgur uploader

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

hvm

^
Tre sa recunoastem ca acel titlu e cat se poate de corect. Nici nu vreau sa ma gandesc ce clickbait ar fi fost acum. Vedem cand e gata podul de la Braila..

PS: ma refer la titlul mic pe centrul paginii, sau sa ii spunem mai bine nota evidentiata....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

kitsune,

"Cristina, fata cu părul ondulat și blond care ținea foarfeca pe pernă" in Scanteia apare cam bruneta...

Dar, deh, Scanteia a "coafat" mereu realitatea....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

Totuși poză alb/negru....... cu problemele de expunere și chichițele la developare; așa că blond putea deveni, lesne, mai brunet, sau chiar brunet; plus modul de tipărire (acele micropuncte, care numai "tonuri" nu dădeau).... Altă lume, alte vremuri, dar  trăite secundă cu secundă, nu din povești......

kitsune

#1589
Nu blond pai ci blond închis, trust me, I had a crush on her for years (înainte să devină purtător de foarfecă și să treacă prin furcile caudine ale carantinei și verificărilor absolut necesare pentru a te apropia atât de mult de cizmar).

Am ținut să pun poza asta și pentru faptul că e istorie, ne place sau nu, lucrurile astea s-au întâmplat, cu bune și rele și da, le-am trăit pe viu unii dintre noi. Dar și pentru a reliefa cumva similitudinea cu astăzi. Pentru că, pentru mine nu e nicio diferență între "dezvoltarea omului nou" și "dezvoltare durabilă", aceleași înșiruiri de sloganuri golite de conținut și ieri și azi. Cu puțină coafare, textul scânteii de mai sus poate deveni un text de azi. Chiar clickbait, cum a remarcat colegul.

Dar, trecând peste toate astea, momentul respectiv este un reper pe care nu avem de ce să îl băgăm sub preș. Pentru că nu opincarul ăla peltic și anagramat e cel care a construit podul și autostrada. El s-a nimerit vremelnic la conducere, a luat elicopterul până la Fetești și apoi s-a urcat în Aro și a venit la Cernavodă să taie o panglică. La fel ca mulți alții înaintea lui și după el. Dar cei care au construit toate astea sunt și ei acolo, nu se văd în poze, nu se văd la televizor, dar sunt. Și au sentimentul și bucuria că au făcut ceva pentru țara asta, pentru noi. Și pe ei îi uităm, de multe ori. Chiar și pe fata blondă, anonimă azi.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence