Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

kitsune

#1455
Vrei și de noapte? Uite de ieri.



Dacă aștepți un pic, îți pun și ceva de azi, dar numai cu zona Fetești - Cernavodă (de fapt de pe la Drajna și până aproape de Medgidia). O ceață de nu vedeam taxarea de pe pasajul peste calea ferată (nici măcar de sub podul spre Vlașca nu se vedea, că mă uit acum la filmare). Și totuși există idioți care cred că pe o așa vreme văd mai bine dacă au faza mare. Bine, era unul doar cu luminile de ceață, în rest totul stins, poziții, fază, etc. Și două Matiz-uri. Băi, la mașinile astea nu se pot regla farurile, orbesc indiferent ce aprinzi. În schimb m-a depășit un A7 cu led matrix, altă viață, cred că e printre puținii posesori de mașini faine care mi-au venit din spate și care nu au sughițat. Și țineți minte: blestemul de c***vă și ăla de marinar se împlinesc mereu. Așa că lăsați faza lungă stinsă la jipane și mai treceți pe la reglat cu xenoanele alea obosite. Și o să vedeți și un nene cu girofare galbene, deschizător de drum pentru un alt nene cu mașina bengoasă. Eu știam că girofarurile sunt date celor care au nevoie de ele, nu oricăruia care nu mai are loc pe șosea de participanții la trafic (de fapt alea galbene sunt chiar pentru ăia de nu au loc, că au gabarit depășit, nu obraz supradimensionat).



În ambele video se vede bezna din pasajul pe sub CF de la Fetești și feeria din pasajul de sub CF de dincolo de Borcea. E un km și ceva intre ele, punem bani de un prelungitor? Sau tragem un cablu de la taxare?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

mirceaeliade

Dupa ce am vazut videoul de mai sus, ma intreb de ce nu se fac in Ro autostrazi cu puline reflectorizante pe lateralul autostrazilor?  Vad ca unele sectiuni au ochi de pisica pe bara din centru, dar de ex in SUA sunt ochi de pisica si pe benzile continue de pe ambele parti, dar si pe linia intrerupta intre benzi.  Sunt chiar asa de scumpe de nu se pot pune si in Ro pe cele mai importante axe de transport?

kitsune

#1457
Dacă te uiți vei vedea că sunt secțiuni unde sunt catadioptri (unde e glisiera mai nouă). Dar în multe alte locuri nu mai sunt (au căzut, sunt murdari sau au ajuns pe vreo căruță/bicicletă). Sistemul de prindere nu e grozav, nu m-am uitat de aproape, dar nu par greu de luat. Uite aici, cam tulbure poza, se vede un suport. Apropo, oamenii ăia plantează perdeaua forestieră:

(GPS)


Ce e interesant referitor la marcaje e că pe porțiunea reabilitată de Porr între km 19-24 (parcă), pe sensul spre București deschis ieri sunt marcaje rezonante, pe sensul spre Constanța nu (cel puțin pe mijloc, linia întreruptă sigur nu). Chiar am să mă uit mai atent azi.
Revenind la catadioptri, ce sens are să îi ai dacă sunt murdari? Exemplu o poză de ieri pe FdG (care e deschisă de foarte curând).  Japonezii au o morișcă cu perii, treci cu mașina, faci curent, morișca face catadioptrul bec. Simplu.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune


În ambele video se vede bezna din pasajul pe sub CF de la Fetești și feeria din pasajul de sub CF de dincolo de Borcea. E un km și ceva intre ele, punem bani de un prelungitor? Sau tragem un cablu de la taxare?









Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Earthchild

Tema pentru doamna Ioniță: achiziționarea de utilaje care să curețe/spele parapete și nisipul de pe mijloc/margine. Nu știu de ce nu le pasă de asta.

kitsune

Filmare de azi pe zona în lucru (km 30 - 17) sensul spre București. Se văd și asfaltări pe la km 25, se vede și zona Porr (da, e marcaj rezonant, și liniile stânga/dreapta și linia discontinuă.



PS: La Sulimanu au terminat, au ridicat restricția
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

JohannDB

     Joi 26.11.2020, în jurul orei 14:00 treceam pe A4 Constanța spre Port, poarta 7 și la unul din pasajele peste A4 pe stânga sensului meu, pe schele, se lucra la aparatele de reazem ale acelui pasaj.... Dacă rețin (privisem în ultimă instanță la pod, sesizând oamenii sub grinzi) la pasajul cu sensul A2 spre Mamaia/Tulcea/Ovidiu.......

kitsune

#1462
Da @JohannDB, se lucrează ceva acolo. Și pe pasaj e restricție la o singură bandă.

(GPS)



(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

De la altă autostradă, dar... e valabil și pe A2

Quote from: Europiu on November 10, 2020, 09:52:39 PM
Evident că ar fi trebuit dus gardul până la portal, că așa e un fel de "pe aici nu se trece" pentru toți, cățel, purcel și om... of, Doamne, ce treabă de mântuială peste tot!!!

Din câte am văzut eu pe A2, majoritatea podețelor, etc. au gardul pus continuu, nu se poate trece pe dedesubt. Doar pe la câte vreun canal mai mare, unde nu a fost posibil. În rest - barieră. Așa e normativul? Sau e pur și simplu o prostie perpetuată de la proiectare și până la executare?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Europiu

E posibil orice: de la prostie în formă perpetuată până la indolență și lene. I hate to see how cheap we are...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Mascarpone

MODERNIZAREA AGENTIEI DE INCASARE FETESTI SI IDENTIFICAREA SOLUTIILOR DE TAXARE PENTRU FLUIDIZAREA TRAFICULUI SI REDUCEREA TIMPILOR DE ASTEPTARE PRIN LIMITAREA ACTIUNII FACTORULUI UMAN
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100140312/

kitsune

Cred că se va deschide curând și bucata reabilitată de la km 23 la 27. Nu am mai văzut niciun utilaj, marcajele par făcute, erau și mașini de poliție în capete plus ceva angajați reflectorizanți.
La Fundulea in schimb mai e de lucru...
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

minisoferul

Am inteles ca astazi s-a deschis si bucata reabilitată de la km 23 la 27, doar intamplator toate se intampla inainte de ziua alegerilor.

vancouver

Asta aici chiar nu are legatura. Asa a fost contractul de la bun inceput. Activitatea impartita pe 4 sezoane: 2 primaveri si 2 toamne. Fiind vorba de asfaltari e clar ca nu se poate lucra iarna, iar vara nu din cauza traficului. Si anul trecut in timpul iernii nu s-a lucrat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Duta C

Bucata in care este inclus si km 29 sens spre Cta este varza pe banda 1,chiar au aparut gropi