Infrastructura de transport si PNRR

Started by voicul, April 28, 2021, 09:18:07 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hermes

Eu inteleg ca e foame de bani pe persoanele fizice care vor controlul resurselor si decizia manageriala, dar cand de la Comisie ti se spune clar ca nu accepta mizerii care contravin celor deja stabilite si semnate in PNRR (aici ma refer la rolul CNIR si al CNAAIR), trebuie sa fii ori ignorant ori lipsit de inteligenta ori foarte nesimtit. Parerea mea!
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

Voicu

Mi-e teamă că intrăm în zona interzisă a discuțiilor pe forum dar, după mine, poziționările vis-a-vis de PNRR se pot înțelege foarte simplu dacă ne amintim cine nu a participat la negocierea etapelor de parcurs

shift2rail

S-a publicat planul de corectie a deficitului in 7 ani, '25-'31.

Ptr afficionados: ne angajam la un efort structural primar de 1 pp (urias) in fiecare din urmatorii 7 ani, ptr a incheia 2031 cu un surplus primar structural de 1.7 pp. Spre comparatie, troika creditorilor a impus Greciei, dupa criza datoriei suverane,  un surplus primar de 2.5 pp din pib, pentru urmatorii 30 de ani. Tot surplusul primar e dedicat, bineinteles, platii dobanzilor datoriei externe.

Ptr publicul larg: sange si lacrimi in materie de impozite, incepand cu 2025.

https://economedia.ro/oficial-planul-fiscal-cu-care-romania-merge-la-bruxelles-pentru-a-agrea-calendarul-de-reducere-a-deficitului-document.html