News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Aeroportul Delta Dunarii Tulcea [TCE]

Started by doryan93, May 16, 2014, 05:20:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Inca o licitatie ~1 mil euro pt securitate aeroportuara

Ionut

Scandal la aeroportul cu doar 145 de călători pe an

La aeroportul din Tulcea, autorităţile anunţă extinderea activităţii, dar în acelaşi timp dă afară mai mulţi angajaţi. Are şi o explicaţie pentru această decizie. Aeroportul a avut în ultimul an doar 145 de pasageri, aşa că până când noile planuri vor deveni realitate, cheltuielile trebuie restrânse.



Digi24

Harry

Meanwhile li s-a pus poprire pe conturi...

Ionut

Cresterea sigurantei pasagerilor, proiect POIM la Aeroportul Tulcea, vezi detalii aici.

horatiu.cosma

158 de persoane la Tulcea în 2018, dar investiții de zeci de milioane din ce a postat Ionuț mai sus. Sunt foarte curios cum arată analiza cost-beneficiu și cum de a acceptat UE așa ceva.

TibiV

Un teolog ti-ar spune: "Crede si NU cerceta!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#36
Ma intreb daca dupa ce se finalizeaza Podul de la Braila, DX-ul Jijila-Tulcea si se deschide punctul de trecere cu bacul Isaccea-Orlovka, aeroportul Tulcea ar putea atrage curse.
Ar avea in aria de cuprindere Galati, Braila si Ismail, Reni din Ucraina, in total vreo 5-600.000 de locuitori.

Sorinus

Nu reuseste Constanta sa genereze trafic, si reusesc Tulcea (unul din cele mai slab populate si sarace judete din Ro), Galati/Braila (nici acolo economia nu duduie)?

dr4qul4

De ce ar lua cineva din Braila avionul de la Tulcea? Nu e mai simplu sa vina la Bucuresti? Eventual cu trenul. Mai ales ca are statie direct la otopeni?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexxC

Teoretic Braila/Galati--aeroport Tulcea va fi parcurs pe viitoarea infrastructura in 40-50min fata de 1:50 acum versus traseu spre Otopeni care actual este de 3 ore si posibil 2 ore peste ceva ani.

dr4qul4

Da, dar din Otopeni ai mult mai multe variante si pret mai bun. In plus, poti veni cu trenul.
Ai cel mai bun exemplu la Constanta. Aeroportul ala e pustiu (cu exceptia militarilor). Chiar asa sa nu zboare nimeni din CT cu avionul? Sau prefera toti sa vina pana la otopeni?
Inseamna ca microbuzele astea merg rau de tot in pierdere.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

#41
Anunt de participare: [CN1014344] - Elaborare PT, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari

Achizitia este sub forma unui singur contract de servicii (proiectare si asistenta tehnica) și lucrări sub denumirea ,,Elaborare PT, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari", ca parte a Proiectului ,,Creșterea Siguranței si Securității Pasagerilor pe Aeroportul "Delta Dunării" Tulcea - Asigurarea Securității Pasagerilor pe Aeroportul ,,Delta Dunării" Tulcea" (proiect cu finantare nerambursabila prin POIM 2014-2020 prin Contract de finantare nr. 25 din 20.12.2018)

Contractul urmareste implementarea a 5 Obiective (Sectoare de Lucrari) conform Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul investitional "Creșterea Siguranței si Securității Pasagerilor pe Aeroportul" Delta Dunării" Tulcea", respectiv:


  • Remiza PSI (inclusiv post control acces): Suprafata construita remiza PSI + post control = 1257,25 mp Suprafata desfasurata remiza PSI + post control = 1571,85 mp
  • Amenajarea benzilor aferente suprafetelor de miscare (pista, cale de rulare si patforma de imbarcare – debarcare) si a ariei de siguranta (RESA) in conformitate cu cerintele Annex to ED Decision 2016/027/R Certification Specifications and Guidance Material for Aerodromes Design CS-ADR-DSN Issue 3 din 8 decembrie 2016 Banda pista si spatiu siguranta RESA amenajat – 1 bucata.
  • Drum perimetral in incinta aeroportului: Drumul perimetral de securitate, va insuma o lungime de 5402 m, cu latimea de 4,00 m şi va fi prevazut cu 10 platforme de incrucişare (alveole) cu latimea de 2 m, baza mare de 40 m şi baza mica 20 m, reprezentand o supafata de 27560mp.
  • Sistem de supraveghere cu televiziune in circuit inchis (T.V.C.I.) pentru gardul perimetral - 1 bucata;
  • Controlul individual al lampilor la END pentru pistele 16 si 34: – 1 bucata

Valoarea estimata totala este de 38.879.023,75 lei fara TVA

Durata maximă de proiectare si execuție a lucrărilor acceptată de entitatea contractantă este de 12 (douasprezece) luni calendaristice (din care 3 luni proiectare (inclusiv obtinere avize si autorizații) si 9 luni executie lucrari), iar durata de garanție acordată lucrărilor de 60 (șaizeci) de luni calendaristice.

Data limita depunere: 30.09.2019


Anunt de participare: [CN1011702] - Contract Autovehicule (mijloace aeroportuare), cu impartire pe 4 loturi


  • LOT 1: Generator mobil pentru pozitia izolata de pacare tractat de o autoutilitara, inclusiv autoutilitara: - Generator mobil dotat cu proiectoare, cabluri si alte echipamente specifice, pentru iluminarea platformei izolate, care coincide cu platforma de intoarcere pe directia 16, tractat de o autoutilitara – 1 bucata; - Autoutilitara care va tracta echipament mobil RX pentru controlul de securitate al bagajelor la pozitia izolata de parcare, avand ca destinatie utilizarea in situatii de criza – 1 bucata;
  • LOT 2: Autospeciala PSI cu lance de strapungere si kit de descarcerare, 12500 l, autorizata A.A.C.R. – 1 bucata;
  • LOT 3: Autospeciala PSI 11000 l, autorizata A.A.C.R. – 1 bucata
  • LOT 4: Echipamente multifunctionale: - Echipament multifuncțional care să fie adaptat pentru lucru pe timp de vară și iarnă dotat cu braț și platformă de lucru la înălțime și cu cositoare pentru întreținerea spațiului de siguranță - 1 bucata; - Echipament pentru întreținerea suprafețelor de mișcare (dispozitiv de spălat sub presiune, mătură rotativă și echipament magnetic pentru colectarea FOD-urilor) - 1 bucata;

Valoarea totala estimata: 9.421.690 lei

Harry

#42
Quote from: chrystyan on September 15, 2019, 10:25:36 AM
Din câte am auzit de la niște surse din CJTL aeroportul din MK de CT va deveni aeroport militar, iar toate cursele vor fi mutate pr aeroportul din MK de Tulcea, dar asta numai după ce se va încheia contractul cu Turkish din CT. Aeroportul din Tulcea a fost modernizat in ultima vreme la standarde europene, dar nimeni nu se grăbește sa l deschidă.
Quote from: Harry on March 25, 2018, 05:40:30 AM
Mda se pupa cu informatiile tot pe surse cu inchiderea aeroportului Kogalniceanu pt traficul civil, un nou aeroport international regional (pt intreaga Dobroge) urmand a se face la Valul lui Traian langa Constanta.

Conform ultimului anunt facut de ministrul apararii Mihai Fifor, in clipa de fata statul roman prin organismele abiltiate ofera consultanta partenerilor americani pentru achizitionarea terenului necesar extinderii bazei militare MK si se poarta discutii pentru transformarea acesteia intr-o baza militara americana permanenta.

Tot in aceasta perioada US Army lucreaza la modificarea aeroportului prin amenajarea unei terminal cargo care sa deserveasca avioanele militare americane.

I stand corected. Aprobarea de azi proiectului militar pt MK (vezi topicul aeroportului constantean) + tonele de investitii ce au loc la Tulcea desi nem zboruri tind sa duca spre ideea ca civilul va fi relocat la Tulcea, mai ales ca:

S-a lansat licitatia pentru extinderea terminalului de pasageri corpul C5.

Harry


tom_sawyer

^ S-a reluat: Anunt de participare simplificat: [SCN1060574] - EXTINDERE TERMINAL PASAGERI - CORP C5