Drumul Expres DEx București-Târgoviște

Started by NGC, March 31, 2021, 07:40:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

ideal ar fi rosu sau mov.
Portocaliu arata bine doar pe harta asta, insa va fi greu ca de acolo sa ajunga la Giulesti. De fapt ar fi greu sa sa-l lege decent de soseaua Chitilei, ramanand doar ca varianta de intrare in Bucuresti DN1A si DN1. Drumuri care sunt oricum aglomerate. Nu mi se pare o idee foarte buna sa duci si masinile de Dambovita tot in Baneasa..
Nici la Targoviste nu arata prea bine, pentru ca va trebui sa ocoleasca acea padure si sa

Varianta albastra are avantajul ca va lega Targoviste de Titu si intrarea in Bucuresti va fi si prin DN7 si prin Giulesi.

Dublarea DN7 nu va ajuta prea mult Titu. Prima banda va continua sa fie plina de utilaje parcate atat in Lunguletu cat si in Slobozia Moara.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mircea

Varianta portocalie dar cu o linie aproximativ dreaptă de la DJ711C în varianta mov ( să evite bucla aia inutilă) de ce nu e luată în considerare?

Xed

Quote✅ Încă din 2020 am cerut construirea acestei rute rapide, independente de celelalte drumuri care leagă municipiul Târgoviște și județul Dâmbovița de București, DX București-Târgoviște făcând parte dintr-o serie de propuneri făcute Ministerului Transporturilor pentru a fi incluse în Planul Investițional de transport al României pentru perioada 2020-2030.

Va jur ca am impresia ca cei de la CJ sufera de alzheimer. Nu ei au urlat ca Drula i-a nenorocit cu anularea dublarii DN71 iar acum cateva luni la lansarea noii licitatii pentru DN71 cand au fost intrebati de drumul expres nimeni nu zicea nimic, toti taceau malc inclusiv Grindeanu?  :lol: Te doare mintea...

Legat de punctul de pornire al drumului cred 90% ca va porni din centura de sud, zona mall-ului unde exista un sens giratoriu gandit pentru a prelua trafic si dinspre sud unde este doar teren viran. In zona respectiva nu exista constructii de demolat, doar terenuri de expropriat si eventual niste utilitati ce vor trebui relocate.

Sa plece dinspre vestul orasului e mai dificil si nu cred ca ar ajuta pe nimeni sa ocoleasca pana acolo pentru a se urca pe DX.

Cat despre traseu, mergand pe directia N-S, va porni cu mov si mai departe mi-as dori sa se mute pe rosu astfel incat sa devina un fel de centura si pentru Buftea + Mogosoaia pe aceasta axa.
Iar radiala Giulesti, sa o prelungeasca pana aproape de Tartasesti, cu nod la DN71 aproape de padure si apoi nod final in DX. Ar fi si asta o idee.


danpandrea

Hai că acum aproape un an am desenat ce e acum varianta mov.



Apropo, măcar cu drumul ăsta să aibă cap cei de la MT sau CNAIR și să-l denumească DEx71 sau DEx7.

TibiV

Cred ca aici totul depinde de Bucuresti: unde este cel mai usor de facut o iesire/intrare decenta din/in oras. Adica sa nu trebuie sa te chinui pe strazi cu o banda pe sens pentru accesul pe DEx....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

Noua penetratie Splaiul Independentei este alegerea evidenta pentru jonctiunea cu DEx Buc-Targoviste.

Ionut

Stai. Care penetrație? Care noua penetrație?

GAC

Exact, asa cum avem Splaiul Unirii inspre Est, pana la DNCB, in mod simetric trebuie sa avem o noua penetratie de-a lungul Dambovitei si spre vest.
Astfel: DEx Buc-Targoviste + noua penetratie = love.

Ionut

Da da, am înțeles asta. Dar avem noua penetrație? În afară de unul din universurile paralele.

GAC

Noua Penetratie se poate face f repede si frumos, pornind de la actualul hobanat de la Ciurel, mergand de-a lungul malului lacului morii pena in varful acelui pinten (peninsula de pe malul sudic). De acolo pod peste lac - sunt 900 m (pana pe malul de NV al lacului, putin mai la N de actualul pod peste Dambovita - inainte sa se verse in lac), deci 23 deschideri. De acolo se merge frumos pe malul nordic la Dambovitei.
Asta este varianta cea mai simpla si ieftina. Fara exproprieri de terenuri scumpe, fara retele de utilitati.
Intradevar trebuie facut un pod de 900 m, dar se poate face f repede si frumos pe model UMB. Daca avem la Suplaca un viaduct de 2 km cu utilitate discutabila, putem avea si un pod peste Dambovita de 900 m f util.
Mie imi este clar ca Penetratia nu are cum sa fie facuta prin Militari Residence / Chiajna.

oc7avian

S-a dezbătut intens pe topicul dedicat din zona proiectelor din București.

Șanse mai mari sunt combinarea DEx-ului cu una dintre radialele propuse spre studiu. Incomparabil la nivel de costuri. Nu sunt doar 900m, că solul din jurul Dâmboviței înainte de lac e foarte păcătos. Nu mai vorbim de urbanism etc. Tragi pod tip autostradă peste o zonă cu potențial imens de agrement + locuințe în jur?

Iar comparația cu celălalt viaduct e argument să nu repetăm greșeala, nu să repetăm greșeli dacă tot le-am făcut.

Ionut

Eu nu m-aș supăra să stau lângă podul ăsta:



Că de-aia se numesc "lucrări de artă". Hai să nu mai facem poduri în zone urbane că sunt urâte. Da, sunt urâte. Alea care sunt urâte, că sunt și poduri frumoase. Vrei să crești o zonă? Dă-i acces și fă-i un pod d-ăsta. Ia să vezi cum cresc prețurile la case. Dar nu, noi suntem idioți. Facem deschideri de 40 m pe grinzi de beton și refuzăm să băgăm un drum în zonă urbană. Lasă că mergem pe ce avem acum.

TibiV

Quote from: Ionut on March 19, 2022, 11:56:23 AMStai. Care penetrație? Care noua penetrație?

Noua penetratie promisa de noul primar...
Ahhhhh.... Stai putin. Noul primar a promis ca NU va face noua penetratie.

Mai fratilor, despre ce vorbim aici? Despre sexul ingerilor?
Daca este vorba despre Nicusor, sexul ingerilor nu exista - au fost castrati la alegeri...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hvm

Stiti vorba aia: Nu exista, dar nu ne opreste nimic sa visam...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici