Drumul Expres DEx București-Târgoviște

Started by NGC, March 31, 2021, 07:40:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Comunicatul oficial:

CNAIR a semnat contractul pentru elaborarea studiilor de Prefezabilitate și Fezabilitate necesare construcției Drumului Expres București -Târgoviște

Joi, 25.11.2021, C.N.A.I.R. S.A. a semnat contractul pentru Elaborarea Studiului de Prefezabilitate și a Studiului de Fezabilitate pentru "Drum Expres București-Târgoviște" cu ofertantul declarat câștigător, TPF INGINERIE S.R.L.

Valoarea contractului este de 11.515.926,40 lei fără TVA.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata contractului este de 25 luni de la Data de Începere a contractului, din care:

    2 luni: Studiu de Prefezabilitate;

    23 luni: Studiu de Fezabilitate (18 luni), Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru susținerea aplicației de finanțare și Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru procedura de atribuire a Proiectării și Execuției Lucrărilor (4 luni), Raport financiar final (1 lună).

Prin elaborarea studiilor se va realiza conectarea cu sectorul de Autostradă de Centură a Municipiului București Nord și cu Drumul expres Găești – Târgoviște - Ploiești, asigurând conectivitatea Municipiului Târgoviște la rețeaua principală de transport.

CNAIR

naivu

#76
Conform http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-elaborarea-1 castigatorul a fost desemnat pe 21.11.29212021.
Ma bucur ca s-a semnat, dar nu erau obligati sa astepte 10 zile pt contestatii (ca la licitatiile pt executie)?
LE: sorry NGC, ai dreptate, era 21.10, au asteptat 35 zile  :)

NGC

Mai uita-te o data. Este 21 Octombrie nu 21 Noiembrie. Si sigur nu e 2921 (in viitor). :D

TibiV

Hai sa punem si desemnarea castigatorului, ca sa nu existe confuziisi nelamuriri...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-elaborarea-1

Quote
CNAIR a desemnat câștigătorul pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate și fezabilitate necesare construcției drumului expres București -Târgoviște
21 Oct 2021 Interes general

Joi, 21.10.2021, a fost desemnat câstigătorul contactului "Elaborare studiu de prefezabilitate și studiu de fezabilitate pentru Drum expres București Târgoviște".

Ofertantul desemnat câstigător este SC TPF INGINERIE SRL.

Valoarea estimată a contractului este de 11.515.926,40 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 2 luni pentru elaborarea Studiului de Prefezabilitate și 18 luni pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate.

Realizarea acestui drum expres va face posibilă conectarea orașului Targoviste cu sectorul de Autostradă de Centură a Municipiului Bucuresti Nord (A2) și cu drumul expres Găești - Târgoviște - Ploiești.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hvm

Surprinzător ca n-au fost contestații...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Knattspyrnufelag

Sunt șanse să se mai facă acest DX sau va fi îngropat de noua putere?

AlexxC

Nu cred sa fie ingropat acest proiect sau oricare altul...nu in intregime.
Pe aceste proiecte mai putin importante se pot scoate la licitatie de executie doar loturile care ard ,exemplu sectorul dintre Baldana si A0.
Sau pe Craiova- TgJiu se pot scoate la executie doar centurile oraselor Craiova si Filiasi .
Sau la Dx Gaesti Ploiesti segmentele cu rol de centura pentru Gaesti si Targoviste.
Samd.

hefaistos

Proiectele nu se ingroapa, se baga la sertar.
Din pacate, proiectul de DX fiind in faza extrem de precoce, s-ar putea sa ajunga destul de la fundul sertarului.
Mai ales daca se va avansa cu DX Gaesti Ploiesti
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

eu sunt increzator ca DX-ul se va face inainte de dublarea DN71. Nu prea mai au cum sa refaca licitatia. Este prea mult de munca la ea pentru ca pe langa preturi mai sunt si alte modificari in teren.
Nu vad cine sa liciteze .
Iar pe dnul ministru il invit sa mearga pana la Tartasesti dupa o ploaie mai puternica. Eventual pe noapte. Sa se convinga si el de ce prostie va iesi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Eu il invit sa treaca strada in Tartasesti pe inserate si pe ploaie! Sa poarte ceva negru, sobru.

PS: s-a dat ordin sa dispara crucile de pe marginea drumului. S-a rezolvat. N-a mai murit nimeni daca au luat ei crucile.  :(( Sa nu mai imi vine mie ideea sa sugerez sa numaram crucile.

dr4qul4

Am trecut eu azi si pe zi si pe seara. Balti cat cuprinde desi a nins foarte putin. Pe noapte , reduceam pe la 60 la treceri ca nu vedeam mai nimic. Baltile reflectau toate luminile si tot ce poti face este sa te rogi ca nu trece cineva imbracat in negru. Au mai si "arat" trotuarul si e noroi peste tot, ca sa nu ai nici o sansa sa franezi.
Ce e mai rau e ca vine unul din spate cu 100 si iti da flashuri sa te dai de pe banda lui cat mai repede. De parca tu ai avea barca sa poti merge pe banda 1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

aco90

Some updates...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/elaborare-studiu-prefezabilitate-si-studiu

Quote"Elaborare Studiu Prefezabilitate si Studiu Fezabilitate pentru Drum Expres Bucuresti- Targoviste"

 

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Solicitant, a elaborat si  depus in data de 07.04.2021 Cererea de Finantare pentru proiectul ,,Elaborare Studiu Prefezabilitate si Studiu Fezabilitate pentru Drum Expres Bucuresti- Targoviste" in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Obiectiv Specific 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE – sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea- Cresterea accesibilităţii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului este, ca parte din conexiunea la TEN-T, imbunatatirea competitivitatii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. Studiul de Prefezabilitate elaborat, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.);

2. Studiului de Fezabilitate elaborat, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde,legi etc.);

3. Asistenta tehnica acordata Beneficiarului pentru sustinerea Aplicatiei de Finantare;

4. Asistenta tehnica acordata Beneficiarului pentru procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie lucrari.

Valoarea totală a proiectului este de 15.693.816,96 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 11.260.241,22 lei, 15% contributia proprie –1.987.101,39 lei, restul de 2.446.474,35 lei reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 25 luni

Cod proiect 151234.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Feri

Quote🛣 A început elaborarea studiului de prefezabilitate pentru Drumul Expres București-Târgoviște!
✅ Având în vedere importanța acestui drum pentru județul nostru, astăzi, la sediul Consiliului Județean #Dâmbovița, am organizat o întâlnire cu reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, la care am invitat primarii localităților care ar putea fi tranzitate de DX București-Târgoviște.
🛣 Au fost identificate 4 posibile trasee, fiecare având o lungime de aproximativ 60 de km. Varianta optimă va avea ca punct de plecare viitoarea Autostradă A0, se va intersecta cu DX Găești-Ploiești, punctul final fiind Inelul 2 de Centură al municipiului Târgoviște.
🛣 Caracteristicile tehnice luate în calcul vor fi:
📍 4 benzi de circulație, câte 2 pe sens;
📍 Aproximativ 50 de poduri/pasaje/viaducte;
📍 2 sau 3 spații de servicii;
📍 1 sau 2 centre de întreținere.
✅ Încă din 2020 am cerut construirea acestei rute rapide, independente de celelalte drumuri care leagă municipiul Târgoviște și județul Dâmbovița de București, DX București-Târgoviște făcând parte dintr-o serie de propuneri făcute Ministerului Transporturilor pentru a fi incluse în Planul Investițional de transport al României pentru perioada 2020-2030.
#ConsiliulJudețeanDâmbovița



sursa: https://www.facebook.com/corneliustefan82

dr4qul4

Varianta Mov pare ca trece mult prea aproape de DN71.
Asta nu ar fi o problema daca DN-ul ar ramane cum e acum. Dar pare prea mult sa ai si DN 2+2 si DX care merg paralel, la 1-2 km pe o distanta de 30km...

Albastru leaga centrul Tehnic de la Titu (trece exact prin capatul dinspre Boteni) si cu o mica modificare se poate ajunge in DN72A
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

LittleWanderer

Dar dacă oricum se fac 4 benzi până la Titu, nu ar fi mai eficient să se utilizeze varianta portocalie, care s-ar parea ca reprezintă și un fel de centură Buftea-Mogosoaia, până spre București.

Sunt tare curios cum sunt văzute variantele respective aproape de București.