Drumul Expres DEx București-Târgoviște

Started by NGC, March 31, 2021, 07:40:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aco90

Se mai aude ceva de acest proiect? Pe site-ul CNAIR nu gasesc absolut nicio informatie.

NGC

Inca nu s-a anuntat oficial castigatorul initial. Se aude ca mai dureaza putin.

NGC

Situatia s-a schimbat. Intre timp oferta asocierii conduse de ROMAIR CONSULTING a fost respinsa din cauza documentelor constatatoare negative.

Vrabiutele spun ca acum castigatorul initial este asocierea condusa de TPF INGINERIE si ca va fi anuntat cat de curand.

Xed

Multumim, @NGC! Tot ce imi doresc e ca in anii urmatori (2-3) sa avem un SF si PT pentru acest drum iar cand ii va veni vremea pentru a fi prioritizat sa poata sa il dea in licitatie de constructie cat mai repede.

razvan96

Fără PT, se licitează doar SPF si SF. Va fi probabil o implementare de tip FIDIC galben.

adriann

fyi, este oficial, SC TPF INGINERIE SRL va elabora SPF + SF  :)

tom_sawyer

#66
Joi, 21.10.2021, a fost desemnat câstigătorul contactului "Elaborare studiu de prefezabilitate și studiu de fezabilitate pentru Drum expres București Târgoviște".

Ofertantul desemnat câstigător este SC TPF INGINERIE SRL.

Valoarea estimată a contractului este de 11.515.926,40 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 2 luni pentru elaborarea Studiului de Prefezabilitate și 18 luni pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate.

Realizarea acestui drum expres va face posibilă conectarea orașului Targoviste cu sectorul de Autostradă de Centură a Municipiului Bucuresti Nord (A2) și cu drumul expres Găești - Târgoviște - Ploiești.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

CNAIR

alexandru_m

La CNAIR Autostrada de Centura a Municipiului Bucuresti Nord este A2, nu A0.

Plus, imi zice si mie cineva unde este municipiul asta "Bucuresti Nord"?

hefaistos

E un angajat nou acolo, la mentenanta paginii CNAIR
:lol: :lol: :lol:
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

tom_sawyer


b1

,,Valahia Express" : CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea şoselei de mare viteză dintre Bucureşti şi Târgovişte/De ce a insistat Drulă pentru un drum expres în loc de lărgirea actualei şosele

Compania de Drumuri a semnat astăzi contractul pentru proiectarea drumului de mare viteză, Drum Expres sau Autostradă Bucureşti- Târgovişte ,,Valahia Expres". Contractul de 11 milioane lei a fost semnat cu firma TPF Inginerie SRL şi are o durată de 25 de luni din care primele două luni pentru studiul de prefezabilitate şi următoarele 23 de luni pentru studiul de fezabilitate care durează 18 luni, asistenţă tehnică la licitaţia de proiectare şi execuţie (4 luni), a transmis Compania de Drumuri (CNAIR)

La începutul anului, proiectul CNAIR viza lărgirea la patru benzi a actualului Drum Naţional 71 Bucureşti- Târgovişte, contractul fiind chiar atribuit unui constructor apropiat de liderul PSD Neamţ, Ionel Arsene, dar pentru că respectivul constructor nu a depus la timp garanţia de execuţie, fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, a cerut rezilierea contractului. Practic, de la o lărgire de drum naţional care trece prin foarte multe localităţi s-a ajuns la un proiect nou, de drum rapid : ,,Nu mai putem avea în România soluţii de anii '50 – 60, în anul 2021. Pentru rutele aglomerate, pentru drumurile naţionale aglomerate soluţia nu mai este să lărgim aceste drumuri la patru benzi prin mijlocul satelor. Se poate construi la costuri mai mici şi mai rapid făcând drumuri expres în afara localităţilor.  Şi aici mă refer mai ales în zona de şes. Dublarea actualului drum național DN71 Bâldana-Târgoviște, ce trece pe 53% din distanță prin localități, ar fi fost o soluție rudimentară, scumpă, de durată și cu deranj major pentru cetățeni și șoferi, atât în timpul lucrărilor, cât și mai apoi prin creșterea riscului de accidente." -spunea Drulă. Tipul profilului, Drum Expres sau Autostradă va rezulta în urma contractului. Valahia Expres va avea o lungime estimată de aprox. 60 de kilometri şi un cost de 200 de milioane de euro. Prin elaborarea studiilor se va realiza conectarea cu sectorul de Autostradă de Centură a Municipiului București Nord și cu Drumul expres Găești-Târgoviște-Ploiești, asigurând conectivitatea Municipiului Târgoviște la rețeaua principală de transport, precizează CNAIR.

Uitați ce hartă au pus :):

(Realizată de @vancouver)

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Xed

 :lol: Poate ar trebui modificat acel image uploader pentru a adauga un watermark automat cu numele forumului.

On topic: ma bucur ca s-a semnat doar sa nu ajungem sa intrerupem si aici proiectarea cum s-a intamplat la DX72 Ploiesti-Tgv-Gaesti

dr4qul4

Daca ar fi atat de simplu, cu siguranta l-ar fi adaugat. Dar petnru asta trebuie sa treaca printr-un server care sa prelucreze imaginea. Si s-ar putea sa sughita cand ii dai 20 de fotografii realizate cu un telefon de generatie noua.

Mie imi pare bine sa vad ca ce discutam noi aici pe forum ajunge la decidenti.
Daca imi vor prelua vreodata o idee/poza, o pot folosi in voie. Au acordul meu si vor avea si felicitarile!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

In cazul de fata cred ca doar presa a preluat planul de aici de pe forum. Nu decidentii.

Un watermark nu vad la ce sa ajute. Scopul este sa se puna in practica cea mai buna idee, dupa ce se analizeaza cateva variante rezonabile. Pretentia mea cel putin este doar asta: sa se ia in seama si varianta propusa de mine la analiza variantelor.

In cazul DX de fata, parerea mea am mai afirmat-o, cu doar ca. 2 km in plus se ajunge foarte aproape de Titu si astfel drumul ajuta cu adevarat si acest oras (si centrul Renault). De asemenea se poate folosi acest DX si de catre cei care merg pe DN7 relatia Chitila - Gaesti, evitand Slobozia Moara si poate chiar si Lunguletu. Si atunci se poate renunta la largirea la 4 benzi pe DN7 prin Slobozia Moara si Lunguletu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danvoicu

Oricare ar fi traseul dintre cele mentionate ar fi excelent sa fie aplicate. Si mai ales rapid aplicate. Este ingrozitor de condus pe relatia Bucuresti-Targoviste. Asa ca ....