[B] Grup de Lucru Bucuresti-Ilfov

Started by oc7avian, March 16, 2021, 08:54:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

Da si nu. Si A2 vad ca are trafic mai mic decat DN6 de exemplu, si aproape egal cu DN2. In materia A3 problema e usor resolvabila - sensuri giratorii la intersectia cu drumurile secundare si reducere la vmax la 50km/h pe DN1 dupa Otopeni, si ar migra imediat traficul de lunga distanta.

Sorinus

In momentul de fata ar fi cam tras de par mutat totul pe A3. Exemplul meu: plec din NV Bucurestiului pe Centura, si in loc sa fac stanga la nodul cu DN1 daca am drum la Ploiesti, tre sa mai fac inca cca 10km (poate mai putin, nu stiu exact), pana la A3, sa iau A3 care e un pic mai lunga decat DN1 si sa ies la cca 2km de nodul de la Lukoil sa intru in Ploiesti dinspre sud.

Mi-ar conveni evident sa o iau pe A3 ptr un Bucuresti-Buzau, sau un eventual Bucuresti-Comarnic (daca ar fi austostrada tot drumul), dar ptr 60km de autostrada sa ocolesc 10-15km, nu prea se merita.

Pe de alta parte, daca vii dinspre A2, sau Estul Bucurestiului, A3 e alegerea fireasca, chiar si acum.

stangabriel

Optiunile vor creste si dupa finalizarea A0NL2, intre A3 si Dn1 la Balotesti. Dar giratorii la intersectii pe Dn1 Bucuresti Ploiesti ar trebui implementate, fara scaderea la 50 km/h in localitati.

La Puchenii Mari, Prahova, intersectia spre Padure, unde este si piata agro - Engross, sunt accidente usoare saptamanal. Masinile mari, mai ales, nu au loc de intoarcere.

Traseul Ploiesti Sud - Otopeni, Va fi cu aproximativ 20 km mai lung pe A3+A0 fata de DN1. Pentru Navetisti conteaza.

Mai avem o situatie, dupa finalizarea A0N lot 1 si 2, traficul Ploiesti- Pitesti cred ca va trece pe A3 -A0 sau Dn1 -A0, fata de Targoviste momentan.




AndreiB

Dar de ce sa nu scada viteza in intravilan? Oricum 70km/h era trasa de par, dar macar putea fi justificata prin importanta de tranzit a drumului. Dar acum cand exista alternativa de ce am pastra DN1 ca autostrada "urbana"?

alexandru_m

Nici o sansa sa treaca traficul Ploiesti - Pitesti prin Bucuresti. Cel putin nu cel de marfa.

Centru Ploiesti - Centru Pitesti Gmaps da azi 134 km prin Targoviste si 178 prin DNCB. A3-A0 va fi si mai lung de 178, deci vreo 50 km plus, adica o treime fata de drumul prin Targoviste.

Mult prea mult ocol pentru un TIR.

Singura sansa la drum rapid Ploiesti-Pitesti pentru marfa va fi cu DX Gaesti-Ploiesti gata, deci mai la vara.

b1

Orbital București: proiectul pentru 10 șosele radiale din București și Ilfov primește aprobarea pentru studiile de fezabilitate

Proiectul ,,Orbital București" care prevede construirea a 10 drumuri expres pentru legătura Bucureștiului cu actuala Centură a Capitalei și mai departe cu Autostrada de Centură A 0 (acum în lucru) a primit aprobarea pentru realizarea studiilor de fezabilitate, a anunțat Primarul General, Nicușor Dan. Este o investiție de aprox. 600 de milioane de euro care a început printr-un parteneriat între Ministerul Transporturilor prin Compania de Drumuri și Primăria Capitalei, parteneriatul cu CNAIR primind aprobare pentru realizarea studiilor de fezabilitate și de la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană București (ADIZMB), o structură asociativă a Municipiului București și a Județului Ilfov. ,,Orbital Bucureşti" înseamnă zece şosele noi cu profil de drum expres, patru benzi, separator de sens şi spaţiu median, cu o lungime totală de 96 de kilometri, care vor asigura legătura între Bucureşti, inelul de centură (DNCB) şi Autostrada inelară – A0, spune Nicușor Dan : ,,Cele 10 radiale sunt prelungiri ale unor bulevarde din Capitală, care se vor intersecta cu șoseaua de centură și se vor conecta la autostrada de centură: Bd. Timișoara, Calea Giulești, Bd. Poligrafiei, zona Pipera, Șos. Dobroești, Splaiul Unirii, Bd. Metalurgiei, Prl. Ferentari. Proiectul celor 10 radiale va permite utilizarea șoselei de centură și a autostrăzii de centură nu doar ca alternative la traficul de tranzit, ci și ca alternative la traficul curent al rezidenților din Capitală și din județul Ilfov." a transmis Nicușor Dan.

Cele 10 drumuri radiale intersectează 30 de localităţi şi vor avea 30 de noduri rutiere (descărcări) de unde şi costul relativ mare, 600 de milioane de euro. Lungimea acestora variază de la aproximativ 5 kilometri în cazul Drumului Radial 8 (DR 8) Splai Expres, de 5,5 km, care leagă Splaiul Unirii, centura actuală şi A0, până la 13 kilometri în cazul Drumului Radial 9 Expres, care face legătura între Berceni-Gara Progresu-Centura Bucureşti şi nodul Vidra pe Autostrada A0.

Pentru zona de Vest a Capitalei, legătura cu A1 Bucureşti – Piteşti sunt prevăzute drumurile radiale Vest Expres prin bulevardul Timişoara şi DR 2 A1, lărgirea Autostrăzii la 3 benzi pe sens până la spaţiile logistice de la Bolintin (n.r CNAIR analizează şi posibilitatea ca primii 10 km de pe A1 să devină Autostradă urbană, cu transformarea benzii de urgenţă în bandă clasică de circulaţie).

Pentru zona de Nord a Capitalei sunt prevăzute trei Drumuri radiale: Giuleşti Expres, Nord Expres (12 km între bulevardul Poligrafiei şi Corbeanca) şi Pipera Expres (Băneasa Nord, Pipera, Tunari, Otopeni), o şosea de 10 km şi un cost estimat de 85 milioane euro.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

elphax

#81
vad ca vor fi vreo 10 perechi de noduri noi pe A0 si DNCB - pentu fiecare radiala
sper sa le gandeasca bine, cel putin pe A0 va fi nasol de circulat cu asa multe noduri
DR4 Nord  si DR5 (Otopeni) mi se par cele  mai importante .

am urcat si poza oficiala ( de pe FB CNAIR) ca sa ramana aici



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

DR5 vine la pachet cu o defrisarea unei buycati importante din Padurea Baneasa...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax

poate ai vazut ceva planse, nu vreau sa te contrazic.
dar cel putin la ce avem acum pe Maps cred ca s-ar putea ocoli padurea destul de usor.



Powered by API/PUM imgur uploader


dr4qul4

Buna gluma.
Chiar crezi ca se va opri in DNCB? Nu cumva vor avea motiv sa dezgroape marele proiect care va continua acest DR5 :  Strapungere si supralargire Str. Avionului (continuarea Caii Floreasca), intre Sos. Pipera si linia de centura prin Drumul Nisipoasa, Str. Campul Pipera si str. Vadul Moldovei cu pasaj denivelat peste calea ferata Bucuresti- Constanta, pe sub pista aeroportului Aurel Vlaicu.
Dar nu va fi prin fort cum ai desenat tu, ci va musca si din padurea de la nord de DNCB pentru ca pe acolo are loc continuarea
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TVlad

#85
Lasa, dom'le, ca dupa parerea unui geniu de pe forumul asta, nu e loc mai bun pentru sosele si autostrazi decit prin padure! Sintem consecventi, nu?

E o chestiune observata mai demult de un coleg forumist si mi-a ramas bine de tot in memorie intrebarea lui: de ce e de acord Nicusor Dan cu Radialul 8 (Splai - A2) daca e impotriva strapungerii Virtutii - A1? Nu aduce acelasi trafic in oras? Sau sa fie doar problema cu statia de tratare de la Rosu?

BIGRED1984

Deci noi ne scremem de (cateva zeci de) ani sa avem centura pe 2 benzi, cu chiu cu vai ne-am apucat de A0 si voi credeti ca se vor face "10 drumuri radiale intersectează 30 de localităţi şi vor avea 30 de noduri rutiere (descărcări)" ?

Sunt discutii sterile pe visuri de preamarire, pana se vor apuca vreodata de aceste sosele va mai trece multa apa pe Dambovita.

Dar vorba ceea, hartile suporta carioci de orice fel.

danpandrea

@elphax: e o problemă unde ai pus tu giratoriul: unul dintre forturile construite în jurul Capitalei. Plus că zona nord de Pădurea Tunari e acum plină de case. Dacă se va face, nu văd cum pot evita exproprierile și ceva pădure tăiată.




zeckesan

A dispărut pasajul de la Cernica din harta asta

vancouver

#89
DR6 si DR7 ar trebui unite - parerea mea. Ceva gen:



in loc de:



De asemenea la intrarea in Bucuresti DR7 da in strazi cu o banda pe sens. De aceea trebuie sa se verse (sa se ramifice) in 2 strazi din astea. Ideal chiar 3.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.