Valahia Expres: noile conexiuni București-Târgoviște-Sinaia

Started by vancouver, January 15, 2021, 01:06:15 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Las-o bai ca merge asa, doara ne-am obisnuit cu ea.

Tu te incapatanezi neaparat sa fii parte a acestui sistem si cu nici un chip nu vrei sa se schimbe. Atunci asa va fi. Cu cat mai multi adepti, cu atat mai greu e sa se schimbe ceva.

E cel mai simplu sa nu faci nimic. Si e si distractiv sa râzi de cei care se chinuie sa faca ceva.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Eu cred ca se vor face cele 2 noduri. Tu esti cel care crede ca pot fi impiedicate..
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Cei de prin MT/CNAIR sunt supărați că sunt prea puține noduri A0 cu radialele, comparativ cu noduri din 2 in 2 km la metropolitana Cluj. E o dezbatere asta cu mixul de noduri pentru a nu suprapune exagerat traficul local cu cel de lung parcurs, însă mi se pare o greșeală să tăiem noduri acolo unde e o cerere semnificativă doar ca sa nu aglomerăm A0. Până la urmă traficul local/metropolitan al capitalei e 70-80% din problemă, nu facem A0 doar pentru restul de 20-30%. Bucureștiul are nevoie acută de conectivitate pe toate radialele actuale, plus încă vreo 10 suplimentare la o primă strigare. Daca va fi nevoie de capacitate suplimentara pe viitor facem lărgiri, noi inele etc, dar nu e o soluție sa faci doar 4 noduri pe nord între A1 și A2 in condițiile in care pe sectorul asta A0 intersectează vreo 14 radiale existente.

Europiu

^Dar in cazul acesta nu se pierde din utiliatetea DNCB? Eu am inteles ca ideea era ca A0 sa faca o prima triere iar DNCB (modernizata) sa asigure distribuirea mai in detaliu.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

vancouver

@horatiu: super pentru raspunsul tau. Exact de asta e nevoie, de feedback, sa nu ne racim gura de pomana pe aici.

E clar. Se vor face si in Romania greselile care s-au facut in alte tari acum 30-40-50 de ani. Dar pare inevitabil, fiecare vrea bretea si iesire aproape de casa lui - ceea ce e absolut de inteles.

Dar atentie, mare atentie: EU NU AM PROPUS ANULAREA, ELIMINAREA legaturilor A0 cu DN1A si DN7, ci inlocuirea lor cu nodurl A0 / DX71 (deci un singur nod intre cele doua), dupa care descarcare mai departe via un nod DX71 spre artere locale la doar 1 km mai spre nord-vest. Nici o singura legatura nu este suprimata. Orice directie sau legatura posibila acum in varianta cu 2 noduri ar fi posibila si in varianta mea. Nimeni, absolut nimeni, nu pierde nimic.

Iar pe axa principala, A0 spre Bucuresti, nu era chiar nici o diferenta. Si DX71 si DN1A si DN7 tot pe Calea Grivitei ajung in final.

Pentru ca atentie @horatiu: la ca. 8km de A0 cele doua radiale SE UNESC IN BUCURESTI si de fapt ajung intr-una singura: in calea Grivitei. Deci oricum nu sunt doua, e doar una!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Daca mergi pe Sisesti, sunt 2 artere. De fapt 3 pt ca poti merge si pe Jiului-Poligrafiei- Kiseleff
Propunerea ta nu tine cont de faptul ca A0 nord poate fi gata in 5 ani. Iar DX71 poate începe in 5 ani. Adica vreo 3 ani (minim) ne lasi fara noduri si cu DN7 si cu DN1A....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

DX71 e mai logic pe traseul 4, G6, G5, G4. Cel rosu. Evita si traficul prin Gulia.
Bucata 4-3-2-1 este inutila. Este paralela cu un drum deja pe 2x2, si sfarseste intr-un dead end cum am explicat deja.

Cine are nevoie de traseul vechi se descarca la G6 si merge pe Dn7. Cine nu continua pana la A0 (G4) sau DNCB (G2 sau G3 - nu inteleg de ce ai desenat doua caci este o singura intersectie!)

Traficul de pe DX71 are mai intai posibilitatea sa de difuzeze pe inele (A0 si DNCB) cu noduri reale si nu drumuri de legatura prin localitati fara vina!

Solutia rosie + G6 + G5 elimina un nod de pa A0 (nodul 2 in desen) care e cam inutil, daca nodul G4 se face si mai exista un alt nod la Dn1A. (de aici am plecat, nu?)



paullie

Fiindca vad ca discutiile au plecat in directia unui DX71 Buc - Tirgoviste si nu mai e vorba de Bildana - Sinaia am si eu o intrebare. Trebuie sa ne cramponam de Bildana si DN7? Ca traficul Gaesti - Buc e mai mult pe A1.

Nu se poate sa iesim din Buc ocolind Mogosoaia si Crevedia, plecând de undeva din Ionescu Sisesti? Si nu ar fi rau in aceasta situatie sa eliminam nodul DN1A cu A0 dar cred ca nu se mai poate odata pornita licitatia.

raducucasa

vancouver, asa e, nu prea e loc pentru o centura pentru mogosoaia, dar o centura pentru crevedia+buftea care sa dea tot in DN1A o sa omoare mogosoaia. cred ca vor fi cozi imense chiar daca se face podul de la centura.

la fel, DX ul sa plece din DN7 nu mi se pare o ideea buna, plus ca intre mogosoaia si chitila chiar nu mai e loc. iar la ce oameni influenti stau pe acolo, nicio sansa....

mi se pare buna ideea lui panzer, DX ul sa dea si in A0 si in DNCB si apoi in alte penetratii, sa se disperseze traficul. cat mai putin in calea grivitei, care ramane o mare problema. variante sunt si nu prea, sisesti da, pentru cei care merg in pipera, jiului nu prea, daca vrei sa ajungi la casa presei cred ca e mai populara varianta prin corbeanca si pe DN1, unde se merge. plus problema iesirii din oras, ca alegi jiului sau sisesti tot in DN1A dai, adica mogosoaia, buftea, crevedia.

cu cat impuscam mai multi iepuri deodata cu atat mai bine. grivitei, ocolire chitila, mogosoaia, buftea, crevedia plus un drum direct la targoviste fara traversarea localitatilor, cu atat mai bine.


LittleWanderer

#54
De varianta asta ce ziceti?



Am făcut-o fără noduri sau altele, dar amplasamentul pare ok așa, ochiometric, plus că e pe amplasamentele (conform PUZ-uri, cele vechi bănuiesc) ale centurii Buftea și a vechii intrări în București a A3. De la Buftea încolo e pură imaginație, că ar putea merge tot drept către Iazu-Bilciurești pe DJ711 către Târgoviște (mă gândeam să prindă și Titu oarecum.

Partea de Drumul Sabareni ar putea merge spre sud pe langa Rudeni - Centura - si apoi printre cele doua Dragomirești (Deal și Vale) terminându-se în Bîcu și A0, ca să fie și zona aia preluată decent. Nodul de la Dragomirești e un coșmar pentru mulți din noi și e nevoie.

vancouver

@panzer: bravo, asa da, o ideea excelenta. O sa redesenez cand am timp.

@paullie, trebuie sa pui mana pe mouse si pe google.maps si sa te apuci sa desenezi. Teoretic orice e posibil. Cand incerci sa gasesti un traseu concret e mai greu.

@raducucasa: multumesc de feed-back. Deci e clar, doar ocolire Crevedia+Buftea si dupa aceea din nou pe DN1A prin Mogosoaia nu e bine.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

@LittleWanderer: critic este modul de intepare a noului drum in infrastructura existenta. Trebuie sa vezi acolo in deltaliu ce se poate si ce nu.

Daca inteleg bine, vrei sa iesi din Bucuresti pe Bulevardul Laminorului, pe langa baza sportiva Pro Rapid, cu pod peste Colentina si peste Soseaua Ghe. Ionescu Sisesti si apoi tot asa mai departe. Corect? Pare o idee excelenta. Eu am cautat si nu am gasit ceva acceptabil pana acum, dar pare a fi super ok.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Langa ProiRapid sunt si 2 cimitire.

Dar oricum nu inteleg ce discutam aici? Alternativa la DN71 sau centura pentru Mogosoaia si Buftea?
Daca vrem sa imbunatatim tranzitul din judetul Dambovita, atunci o varianta care se apropie de Titu ar fi cea mai buna. Eu l-as uni cu DX Ploiesti-A1 si as largi A1 la 3 benzi pe sens, plus legaturi A1 (sau A0) cu Giulestiul si Bd Timisoara.

ceva in genul..




Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

^ DX Ploiesti-A1 nu exista iar ceea ce este planificat este un DX relativ paralel cu DN72, Ploiesti-Targoviste-Gaesti.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Xed

@dr4qul4, vad ca si tu vii cu o idee similara cu a colegului pelan87 pentru DX7 cel puțin. Fara suparare, iti zic si tie ca nu este o idee buna.

Ajuti ce anume cu acea varianta? Doar traficul pe relatia Oltenia-Muntenia-Moldova, pe cei care locuiesc in Titu si partial Târgoviștea. Atât.

Daca din Tgv vreau sa ma duc inspre Pitești tot pe DN72 o voi lua si nu voi ocoli pe la mult importantul Titu. Cei care fac naveta in Ploiești pentru munca din Tgv si bazinul din jurul Târgoviștei tot pe acelasi drum o vor lua. Si crede-ma, multa lume face naveta in Ploiești; nu o sa fie nimeni nebun sa ocoleasca pe la Titu ca să ajungă in Ploiești. Chit ca a devenit periculos drumul in ultimii ani si sunt din ce in ce mai multe accidente.

Cât despre relația Târgoviște-Bucuresti consider ca trebuie sa fie directă si cu o soluție care sa nu mai sufoce Chitila si intrarea in București pana aproape de GdN (cel putin dimineața). Ca sa nu uitam de Tărtășești unde este jale. Pt ca acesta soluție de mai sus va trimite tot traficul pe același drum de 4 benzi existent unde noaptea mergi cu frica ca dai peste vreun pieton care traversează fie legal dar locul nu e de niciun fel iluminat fie ilegal. Practic scoți drumul doar din vreo 5 sate dar il lasi in continuare in comunele mari unde sunt adevăratele probleme sociale si rutiere.

Cam atat aveam de spus.
O sa imi aloc si eu putin timp pentru a veni zilele următoare cu viziunea mea pentru acest traseu.