[Sud-Est] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Sud-Est

Started by Budrick, April 24, 2014, 06:35:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


Harry

La impact & kaufland s-a intarziat mult cu descarcarea de sarcina. S-au gasit 3 straturi de necropole: elena, romana si turca.

mirceaeliade

Pentru comentarii la acordul de mediu vedeti:

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/anunturi/anunturi-de-mediu/pod-suspendat-peste-dun%C4%83re-%C3%AEn-zona-br%C4%83ila

Apropos, pe pagina de sinteza, Tulcea-Ovidiu e dat cu ??? lei valoare contract dar pe:

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/Drum%20Expres%20in%20pregatire%20sf%20pt.pdf

zice: VALOARE CONTRACT PROIECTARE: 17.845.626,28 LEI, FARA TVA

Nu stiu unde sa pun notificarea asta pt cei care fac update la sinteza.

alecu26

Mai e o cale ferată acolo. Probabil va fi trecere la nivel. Se trece si foarte aproape de niste case inainte de DN2A. Asta asa...din amintiri de acu 10 ani.
DAR repet anterioară....la centura mai e de lucru?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

Daca te referi la DC 39, CF e pe segmentul 2. Segmentul 1 trece doar prin camp.

kitsune

Centura e terminată, de la Jumbo până la Ovidiu, se merge tare, 90-100 lejer, azi am văzut un nene cu mașina pe la 80 și un camion cu flash-urile la 2m în spatele lui.
Revenind la legatura de la nodul Poiana (giratoriul suspendat) cu cartierul Tomis Plus: se asfaltează drumul de la giratoriu și până la DN 3c, au ajuns la vreun km de centură, am vrut să intru, dar e blocat cu utilajele lor (și bătea și vântul ca să urc panarama aia de dronă).
Pe partea cealaltă, de la centură spre Tomis Plus (adică tronsonul 2 cum îi spune @Harry) e liniște. E și un semn de interzis acolo, dar nu îl prea respectă nimeni. Drumul e rău, nu m-am băgat.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

 CONSILIUL JUDETEAN CONSTANTA a semnat contractul pentru Servicii de proiectare (PT+DDE), Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare infrastructură de transport regională pe traseul drumului judeţean DJ 226, Corbu – Săcele – Istria – Mihai Viteazu" cod SMIS 121195 cu G&M ROAD BUILDING ENGINEERING pentru suma de 74.660.840,67 lei + tva.









Harry

               Agenția pentru Protecția Mediului Constanța anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: "SERVICIUL DE ELABORARE A DOCUMENTAȚIEI DE AVIZARE LUCRĂRI DE INTERVENȚIE(D.A.L.I.) ȘI EXPERTIZA TEHNICĂ PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIȚII "REABILITARE POD INSULĂ", MUNICIPIUL MANGALIA", propus a fi amplasat în județul Constanța, municipiul Mangalia, str. Portului, titular: MUNICIPIUL MANGALIA prin reprezentant EUROCERAD INTERNATIONAL SRL în calitate de prestator.

cicotan

Bună ziua, am o idee pentru decongestionarea traficului rutier spre sudul litoralului şi o supun analizei dvs.
Traficul supraaglomerat pe DN39 între Agigea şi intersecţia Costineşti poate fi rezolvat, în opinia mea, prin construirea unui drum între km. 198–200 pe A2 (la sud de Murfatlar, unde autostrada face o curbă spre est; o intersecţie tip trompetă poate conecta acest drum la A2) spre sud între Lanurile şi Bărăganu, unde traversează denivelat DC20, spre sud-est cu intersecţie cu DN38 între Moviliţa şi Topraisar (sens giratoriu sau supratraversare cu bretele), apoi traversare denivelată a DJ391 şi DJ393, până la intersecţia DN39 cu DC6 spre Costineşti, care poate fi reconfigurată fie în sens giratoriu, fie în supratraversare cu bretele.
Sunt aproximativ 30 km de drum care ar fluidiza traficul şi ar descărca cei 37 km de la nord de Costineşti până la intersecţia DN39 cu A2, deservind litoralul la sud de Eforie Sud. Am văzut altă propunere (varianta ocolitoare Techirghiol) care pleacă de pe DN39, la nord de Eforie Nord şi ocoleşte prin vest lacul Techirghiol, soluţie care pare mai scumpă şi mai puţin eficientă; accesul de la A2 spre sudul litoralului este evident avantajat de un drum drept, faţă de ocolirea actuală prin Agigea şi Eforie Nord.

Cu stimă, Fârtat Cicero

https://drive.google.com/file/d/1Gw67p0r6Mbf-a4IwWqxzKHS13U2ndTyV/view?usp=sharing

kitsune

1. Nu e nevoie de persoana întâi plural. Suntem toți egali pe forum (mai puțin unul  :lol:), deci se acceptă adresarea familiară, fără ca să fim inițial introduși. Iar discuția este mai simplă dacă nu există preconcepții.
2. Nu e nevoie de nume. Chiar dacă unii din membri sunt cunoscuți, de obicei aici sunt doar un nickname. Ceea ce ușurează comunicarea descrisă la punctul 1.
3. Este mai simplu pentru cei ce utilizează forumul (de multe ori pe telefon) să vizualizeze o fotografie decât să deschidă un atașament. Un ghid pentru postarea fotografiilor este aici:

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=73.0

4. Varianta de traseu a mai fost discutată în trecut, o simplă căutare pe forum va duce la discuția respectivă (e mai greu cu search-ul totuși, uneori chiar trebuie citit topicul mai din urmă, lucru chiar recomandabil)
5. Varianta ocolitoare Techirghiol, Continuarea A4, Drumul Expres DX8 au toate topic dedicat.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

vancouver

@cicotan, e bine ca te preocupi. Nu esti primul care are aceasta idee. Insasi tovarasa Elena Udrea tot zicea de asa ceva in perioada ei de glorie.

Ideea este insa ... sa zic asa, insuficient de buna, pentru ca serveste exclusiv celor din Bucuresti sa ajunga in Costinesti sau mai la sud. Exista alte variante mult mai bune (si care rezolva si problema ta, si rezolva in acelasi timp si alte probleme), despre care se discuta aici:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=633.msg318042#msg318042

Te-am trimis direct catre un mesaj al altui utilizator care a venit fix cu aceeasi idee. Citesti intai toata discutia de acolo si apoi putem discuta mai departe acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

La inițiativa Primăriei Municipiului Constanța, Grupul Feroviar Român demarează lucrările de modernizare a pasajului rutier din strada Nicolae Filimon precum și a pasajului din bulevardul Aurel Vlaicu.

Pentru ca intervențiile să se desfășoare în condiții optime, circulația autovehiculelor va fi restricționată total în perioada 30 noiembrie-08 decembrie la pasajul din strada Nicolae Filimon, zona Halta Traian.

De asemenea, în perioada 09 decembrie-17 decembrie, traficul rutier va fi restricționat alternativ la pasajul rutier din bulevardul Aurel Vlaicu.

Conducătorii auto sunt rugați să folosească rute ocolitoare, să manifeste atenție sporită, să respecte regulile de circulaţie şi semnificaţia mijloacelor de semnalizare rutieră!

kitsune

Prin "pasaj rutier" bănuiesc că se referă la trecerea la nivel cu calea ferată. Aia de pe Aurel Vlaicu e oricum restricționată, bagă niște conducte mari pe acolo, în zona Jumbo





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

GFR a reparat in sfarsit trecerea la nivel de pe Nicolae Filimon


kitsune

Da, ce frumos arată normalitatea. Câți oameni le-or fi pomenit numele când schimbau bucșe și pivoți (nu neapărat lor, că nici eu nu știam că e linie privată de-acum).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence