Autostrada A5 București-Giurgiu

Started by danpandrea, December 07, 2020, 02:12:12 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Eu as proceda altfel.  Prima oară sa se faca expropieri  pt tot proiectul Bucuresti- Giurgiu . După construit A 10 km cu plecare din Bucuresti,  nod DNCB , A0 cu descărcare la iesire din 1 decembrie . Ulterior sa asteptam intrare in schengen , si dupa vedem daca facem A/DX . Nu vad rostul momentan la mai mult de atât

danutzu_1069

^ Pe baza a ce faci expropieri?
Pe baza liniilor trasate cu carioca pe o harta?
Nu merge asa....
Trebuie sa ai toate fazele de studii facute si aleasa varianta finala...
Apoi poti sa zici ca ai putea face expropieri....dar nici asa nu este sigur, ca vine ala de face proiectul si zice va mai vrea nu stiu ce parcela in plus sau ca sunt nu stiu ce utilitati care nu apar pe niciun plan....

RaduG

Găsit această serie de 3 clip-uri video la vecinii bulgari, despre noul podul unificat CF/autostradă peste Dunăre între Giurgiu și Ruse, ca parte a Autostrăzii Dunăree-Marea Egee.

,,Large Infrastructure Projects Ltd. (www.largeinfraprojects.eu) is a developer of large projects in transport infrastructure and water management. One of the company's projects is the new bridge for effective railway and road connection between Giurgiu - Romania and Ruse - Bulgaria as part of the Danube-Aegean Sea Motorway.  The motorway is a completely new transport infrastructure, which starts at A0 Bucharest Ring Motorway,  passes over the Danube River at Giurgiu-Ruse by the new bridge,  through Central Bulgaria and finishes in Northern Greece at Egnatia Odos Motorway near Komotini.
Total length of the motorway - 402,450 km : 55,240 km in Romania, 327,150 km in Bulgaria and  20,600 km in Greece."











dr4qul4

Unul din ele a mai fost pe forum, dar sunt facute la misto. In randare se vede ca podul nou va fi exat langa podul vechi. Insa din DX-ul Veliko Tarnovo-Ruse (aflat in licitatie sau executie), aflam ca podul nou va fi la 2-3 km mai in aval.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

#34
Secțiunea Ruse-Byala din Ruse - Veliko Tarnovo (75,6 km din 132,84 km)e scoasă la licitație de către API :lol:  - Agenția ,,Pâtna Infrastructura" (Pât, scris ПЪТ înseamnă drum), adică ,,CNAIR-ul" bulgăresc, în dec 2020, va fi la la profil de autostradă, nu drum expres, se termină într-adevăr la sud de actualul pod, dar nu include nici o traversare a Dunării.

http://www.api.bg/index.php/en/prescentar/novini/road-infrastructure-agency-has-launched-public-procurement-design-and-construction-first-756-km-ruse-veliko-tarnovo-motorway/

Randări, lot 1 și 2



Lot 3



Traseu:

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?entry=yt&mid=1G6VZAsDOyAaGmAUnEuDYnkCujcFMVZiD&ll=43.456033305450404%2C25.89348475263124&z=10

dr4qul4

Nu include, dar chiar la inceputul primei randari se vede podul in capatul ei. Si nici urma de podul vechi.
Si cum traseul se termina perpendicular pe Dunare, cam greu sa faca in alta parte podul.
Daca il terminau in camp (pentru o eventuala continuare spre Silistra) s-ar fi terminat in camp si ar fi putut face oriunde un nod din care sa se desprinda drumul spre Pod.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

Podul de la vidin lau facut ei   iar acum se asteapta ca podul nou de la ruse ..sal faca romanii  :o.

voicul

Da, nu e nici o problma, sa astepte ... "ca cam" atat face CNAIR pentru moment.

Eu nici nu vad proiectul asta ca o prioritate. Ard altele prin tara.

dr4qul4

Daca tot ne asteapta, eu zic sa-l facem la Calarasi :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut


dr4qul4

Sunt cam legate unul de celalat. A5 fara pod nu are nici o logica in conditiile in care ai deja un drum cu 4 benzi pana acolo.
Doar nu o sa bagam 4 benzi pe sens intr-o banda din podul vechi....
Nici invers nu prea are rost... inca un pod (cu 4 benzi) pt actualul DN e doar risipa. Ar ajuta doar cateva zile din sezonul estival.
Daca podul se face intre Giurgiu si Marten, atunci A5 nu poate sa mearga decat spre Ghimpati, pentru ca ocolul prin estul PN Comana ar fi prea mare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Skynick


Attreyu

Nu cred ca e relevant A5 pentru o conexiune spre Austria prin Serbia si Ungaria, e ca si cum te-ai scarpina invers.

Nici macar pentru Croatia nu e relevant, azi-maine e gata DX de la Pitesti la Craiova, treci Dunarea la Calafat, o ora prin Bulgaria si aia e, intri la Sarbi.

Ori pe la Sibiu - Caransebes - Stamora.

Pentru Grecia prin Bulgaria pe care o faci in 5-6 ore ca sa iesi pe la Makaza pentru Thassos nu prea exista alternative cu un DX/A in vedere.

Se vorbeste de un DX intre Ruse si Veliko, nu stiu cand ati fost ultima data pe ruta respectiva, dar in toamna trecuta era asfaltat sectorul acela aproape complet, se merge lejer cu 80-100.

Apoi, DN5 e acceptabil, doua benzi pe sens, exceptand lucrarile la podul ala care nu se mai termina niciodata, plus ce fac Porr acum ca varianta ocolitoare...

Una peste alta mi se pare un proiect cumva desuet si inutil.

dr4qul4

Nu noi vorbim de o A intre Ruse si Veliko ci bulgarii au scos deja la licitatie acest tronson.
Nu se face pentru tranzit ci pentrua lega Sofia de Ruse si mai departe de Bucuresti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

Da, suntem cred de acord ca A5 nu este atat de importanta pentru a lega Bucuresti de Giurgiu, dar daca si vecinii fac ceva autostrada intre Russe si Sofia, sa nu ramanem  "descoperiti" din nou precum spre Ungaria...