News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A5 București-Giurgiu

Started by danpandrea, December 07, 2020, 02:12:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gruia88

Cred ca totusi ideea initiala sa plece cu A6 pe 3 benzi si la nodul cu A5 sa treca la 2 benzi e o idee buna , folosesc infrastructura existenta si anume A0 , fac o parte din A6 si preia o parte din traficul de vine din Vest+Sud , si cred ca mai si conteaza pe ce partea o sa fie podul fata de orasul Giurgiu .


JohannDB

      """............ si ceri sa facem si spatii de servicii pe A5. """ De ce nu ?? Ar fi arhisuficient de necesare; nu ai apucat să vezi parcarea de pe DN 5D la KM 2+(350) - (+650) pe ambele sensuri "full" de n-ai loc nici să intrii ?? Și în plus și "glumele" de parcări de la ACi Giurgiu ieșire spre BG și intrarea dinspre BG... Plus "noul" terminal cu parcare și ieșire din Russe spre Giurgiu, cu bon de chemare la vamă...., în care poți sta și 2 zile (a început să-i apuce groaza pe șoferi când vin în Ro dinspre Russe, la cât au de așteptat, mai ales de când a inceput și reparația bulgărească, pe partea lor).
       Indiferent de situație, parcările în apropiere de frontieră sunt absolut necesare (la bulgari, tot cei trafic greu și se dă AST, de la depășirea cu 1 cm al dimensiunilor construcțive și a tonajului de 40 de tone), nu mai circulă noaptea ci numai ziua.....
       Să vezi în Nădlac 2 cum stau șoferii în parcări chiar în PTF, sau în primele de la frontieră spre interior, încât, la limită de program nu ai unde să intrii.....

tom_sawyer

,,În ceea ce privește structurile și soluțiile tehnice, vom cere în caietul de sarcini o analiză pentru utilizarea materialelor de construcții din import sau din producție internă. Cred că este foarte important să decidem dacă facem drumul din beton, cimentul fiind produs în România sau din bitum, dar pe care îl importăm. Săptămâna viitoare va fi lansat în dezbatere publică acest caiet de sarcini pentru Drumul de mare viteză București –Giurgiu, tocmai pentru că am inclus aceste elemente de noutate și vreau să avem un răspuns din partea pieței înainte de lansarea licitației în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). ", a adăugat directorul general al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR), Gabriel Budescu.

economedia.ro

shift2rail

Au decis bulgarii locatia viitorului pod, in amonte sau aval de Giurgiu?

 Noi nu avem, din pacate, niciun cuvant de spus in privinta asta.

Feri

^ În aval dacă se respectă ce-i în proiectul autostrăzii de la Ruse

Quote from: Feri on April 22, 2024, 02:36:34 PMDa, știu de locația bulgarilor de la Marten pentru ca au Ruse - Veliko Tarnovo A7 deja aprobat pentru execuție și apare prevăzut racordul podului acolo.


voicul

@shift2rail Drama aici e ca nu putem spune, ca romanii e cu vorba lunga. Si cu fapt, dar mai rar!
Ramane si intrebarea:
- Si ce sa spunem, cand A5 e cam pe locul 40 in prioritatile Romaniei?
Probabil - multumim.

E cam aceeasi drama ca la Calafat unde au pus podul fix unde au vrut noi, dar si noi ne-am implicat cu pana 0% efort sa il facem.

Deci ...

TibiV

Quote from: voicul on July 22, 2024, 07:21:15 PM@shift2rail ...la Calafat unde au pus podul fix unde au vrut noi...

Fix unde au vrut ei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

e minunat ca au facut podul la calafat, ce ne-am fi facut daca camioanele ce trec acum pe acolo ar fi aglomerat ruta DTS-Craiova-Pitesti-Bucuresti-Giurgiu?

JohannDB

"""... e minunat ca au facut podul la calafat,""" Calafatul avea și înaintea podului un trafic destul de mare, în ciuda bac-ului (nu Bacalaureatului !!  :D ),; am stat la destule cozi la bac, la Calafat, pentru a "scăpa" de camioanele mele și a le vedea duse dincolo la Vidin.... Am mai avut o ocazie să revin aproape de miezul nopții cu bac-ul de la Vidin la Calafat; e tare urâtă pe întuneric Dunărea și să stai pe punte ascultând motorul și clipocitul apei la provă în smoala întunericului................

carutasul

Evident că e minunat că s-a făcut, discuția era că nouă ne-ar fi convenit mai mult la Bechet sau Corabia (sau, cum zicea @frunzaverde, gândindu-se la feroviar, la Rast, pentru că bulgarii aveau deja infrastructura și până la Băilești e o aruncătură de băț) . Dar nici nu știm ce s-a negociat și cum au fost discuțiile, câtă vreme noi nu ne-am implicat bulgarii l-au făcut unde le-a convenit lor... fără ca asta să fie musai rău pentru noi. Dacă ar fi după mine, Corabia ar fi locul potrivit pentru unul nou, am și eu așa un fix, dacă romanii l-au făcut pe acolo cred că e decizia corectă, ei aveau constrângeri mai stricte în proiectare și nu aveau baroni locali așa puternici ( am așa o bănuială că românii au încercat să forțeze Tn Măgurele ca să fie în parohia lui Dragnea). Corabia e practic pe legătura cu Valea Oltului, pe unde se trecea în Ardeal și acum 2000 de ani și se trece și acum... Dar probabil până la urmă când va fi va fi Tn Măgurele, parcă se semnase un memorandum, deci și proiectul de A6 va trebui cumva să țină cont de asta...

dr4qul4

E foarte bine unde este podul. Bulgarii de la Ruse vor merge spre Veliko Tarnovo si de acolo si spre sud si spre Sofia. Si ajuta si traficul spre Varna/Burgas.
Poate pe viitor vom avea inca un pod/baraj la Turnu Magurele/Corabia si atunci pozitia actuala, la est de Giurgiu, va avea si mai mult sens.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

voicul

@carutasul cam asta zic si eu:
Ne-ar fi convenit podul in alta parte.
Cred ca ne-ar fi convenit si cei 3000 de km de pe hartie pusi in realitate.
dar cate am facut noi pentru toate astea?

Atunci e cam ceea ce avem.

Facem la un moment dat si noi fix unde ne convine, dar nu e graba, ca 1/3 din tara sunt ardeleni, deci unde atata graba sa facem?

carutasul

Da, poate ei fac castraveții mai bine, dar la dat cu stângu-n dreptul suntem frați :)
Acum cred că aripa filo-rusă a mai pierdut teren și se deschid niște perspective interesante, mai întâi pentru noul pod de la Giurgiu - și interesantă ar fi mai ales șoseaua de legătură cu Grecia; pentru legătura București-Sofia aproape că nu mai contează poziția că până facem noi poduri sper că Autostrada Hemus ajunge și la Plevna și cel mai probabil și în dreptul localității Ruse.

panzer

Nici BG nu mai au conducatorii care vroiau sa faca ceva. Te uiti la ei au incetinit rau de tot constructia de A.

Countries by motorways built between 2016 and 2023

25     Bulgaria    -    734    757    812    831    831    845.3    879.5
20     Romania    733    763    823    850    910    940    995    1,091

Va rog nu calculati per mia de locuitori... nici per mia de Km2 ca iesim prost. Dar macar la noi se imbunatatesc lucrurile. La ei, nu.

carutasul

în afară de faptul că la ei e cam anarhie cred că problema e că încearcă să îl decupleze pe Borisov de la contracte sau dimpotrivă, el încearcă să îi șantajeze să n-o facă, similar cu Bechtel la noi când a picat regimul Năstase... Dar sper că o să își revină la un moment dat.