News:

.

Main Menu

Trenuri speciale

Started by Kidu, April 02, 2014, 08:52:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andi

In Teius se va atasa locomotiva cu aburi 231.065 care a fost restaurata la Targu Mures si care a fost adusa ieri la Teius. Din ce se aude locomotiva nu va mai fi pusa in functiune asa cum trebuia initial, sper sa fie doar zvonuri.  :(

Ionut

Transilvania Train se pregătește de a treia ediție. Program și tarife

Transilvania Train, primul tren turistic din România, se pregătește de a treia ediție, care va debuta pe 26 iunie 2019 la Brașov, unde turiștii vor ajunge după amiază și vor fi cazați la un hotel de patru stele. Călătorii vor poposi în patru oraşe medievale de pe traseu: Brașov, Sighişoara, Alba Iulia şi Sibiu.

Gasiti programul trenului pe ClubFeroviar.ro

frunzaverde

#17
Al dracu de scump!

900 euro de caiula in care:

1. intra transport cu vagoane CFR clasa a II-a (asta au avut in fiecare an!) pe 500 km. CFR ofera serviciul asta, pe aceleasi rute, cu aceleasi opriri, fara circuit sau fara alte reduceri la sub 150 de lei, bilete luate "unul cate unul". Probabil chiar cu acelasi model de vagon... Asta cu trenuri IR - poti iesi mai ieftin cu trenuri locale, mai ales ca distantele sunt mici.

2. 4 nopti de cazare, in Brasov, Sighisoara, Alba Iulia si Sibiu. Inteleg ca s-or gasi hoteluri scumpe, dar totusi vorbim de Transilvania. Nu de Monaco. M-am uitat de curiozitate - hotelurile cele mai scumpe (din care trei sunt intamplator partenerii Transilvania Train, deci stim si unde stau cazati oamenii), luate pentru datele turului lor + o saptamana (ca sa evit lipsa de disponibilitate datorata "turului"), ies la 350 euro pentru 4 nopti pentru DOUA persoane.

3. Cateva activitati necostisitoare! Mai ales ca una din regiunile vizitate isi are "festivalul anual" intamplator fix in perioada respectiva, activitatile ce urmeaza vizitate fiind parte a programului festivalului anual.

4. Mancare si bautura, care la preturile romanesti... pentru 4 zile... 4 dejunuri si 4 cine, ca MD-ul e varianta "hoteliera" in toate. Cat dracu poate sa coste, mai ales ca vorbim de un aranjament prix fixe, nu de serviciu de haute cuisine (inclusiv "cutting corners" -  gen cina la Double Tree ca parte a unui tur traditional???)...

Din 1+2+3+4, pe ce dracu sa dai 900 euro de persoana? Cu jumatate din banii pentru o persoana, doua persoane fac aceiasi ruta, fara un program alergat "disperat", putand explora cu adevarat zona, daca doresc cu trenul + taxi/masina inchiriata...

Macar daca trenul ar fi fost ceva - dar vagoane clasa a II-a trase de EA si DA? Puteau macar inchiria unul din trenurile speciale, aduce o aburoasa, folosi vagoane de dormit cu zile pline de explorat la destinatie... Dar asa? Ore de zi petrecute in tren, alergatura de colo-colo in orele ramase, hotel? - nu inteleg nici macar ideea! Daramite pretul absurd!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

 :lol: :lol: :lol:
Credeam ca sunt singurul Oblio care nu vede "what's the point"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

myid

Intamplator cunosc pe cineva care s-a ocupat la prima editie, care a fost ceva misto.
Apoi baietii, au facut ceva romanesc si s-au ocupat ei, si-au adus prietenele si apropiatii sa se ocupe de organizare, se lucreaza exclusiv doar cu o singura agentie de turism care intermediaza pentru restul, etc.

S-a pornit de la o idee super-misto, cu PR international, cu plan pe 15 ani de dezvoltare, super-misto.
Acum e o mizerie.

Asta e istoria.

etravel

#20
QuoteCredeam ca sunt singurul Oblio care nu vede "what's the point"...
Point is "nu e prost cine cere...".

nenea_hartia

@etravel: probabil ăsta e și argumentul celor care încearcă să înșele, ,,proști sunt ăia care mușcă". Cu tot respectul și tristețea, asta e o gândire care pare să ne fie specifică doar nouă, românilor. Ne lăudăm cu ,,ospitalitatea tradițională", dar cei care se frig o dată cu noi n-o mai fac și a doua oară și de aia suntem unde suntem.

etravel

@nenea_hartia, corect. Asta e singura explicatie pe care o gasesc pentru pretul acela imens de 900 de EUR, pe care l-a demontat atat de bine @frunzaverde. In rest ce sa zic, intalnesc aproape zilnic mostre, de fapt monstre din gandirea respectiva.

ghrt

Pentru distracţia numită CFR plătim mai ales cei care nu mergem cu troacele.
Cont (aproape) inactiv.

frunzaverde

E si mai nasol - m-am uitat de curiozitate si pe traseul pe care l-au facut pentru 2019 - si e o copie a celui din anii anteriori - ignorand faptul ca, de exemplu, santierul a avansat semnificativ pe Copsa Mica - Alba Iulia, si nu se mai fac 3 ore ci un pic peste o ora... E efectiv jecmaneala pe fata...

Atitudinea romanilor fata de turisti (straini sau romani) este cea mai nasoala din tot ce-am vazut in Europa. Combina lipsa de interes in a face viata usoara calatorului pe care o vezi in alte parti din Europa de Est (Rusia, Letonia, Polonia, Slovacia...), acreala personalului dezinteresat de a fi pe placul clientului (pe care o vezi in Franta si alte tari latine) cu atitudinea ca turistul este un sac ambulant cu bani / bancomat pe care ai tot dreptul sa-l furi si jecmanesti pe care o vezi in Maghreb sau prin Africa subsahariana... Combinatia perfecta de hotie, nesimtire si mizerie... Eu as zice ca Romania e printre cele mai neospitaliere societati din lume...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Asociația Prietenii Mocăniței a primit trei vagoane elvețiene. Mai trebuie locomotiva





"Primele trei vagoane elvețiene au sosit miercuri la Mocăniță! Este vorba de două vagoane-platformă cu pereți laterali, fabricate în anii 1880, respectiv 1906, și un vagon-salon de 16 locuri, fabricat în anul 1880, donate Mocăniței Sibiu – Agnita de asociația Ostgleis din Elveția după ce calea ferată de proveniență a fost închisă definitiv. Din câte știm noi, superbul vagonul-salon este singurul de acest tip pe o cale ferată îngustă din România. Alte patru vagoane urmează să mai sosească, parte a aceleiași donații generoase. Așadar, vagoane avem, ne trebuie locomotiva! Susțineți-ne la Maratonul International Sibiu ca să ne-o putem lua!", au anunțat pe Facebook cei de la Asociația Prietenii Mocăniței.

ClubFeroviar.ro

District EA

Orient Express trecere prin Ghioroc - 2 septembrie 2019



District EA

Orient Express 2022

VSOE 2022
15011 (circulă 28/29.08.2022)
Curtici 17.24 (41) 18.05
Arad 18.22 (11) 18.33
Simeria 21.43 (9) 21.52
Alba Iulia 22.43 (4) 22.47
Teiuș 23.13 (222) 02.55
Sighișoara 4.25 (2) 4.27
Brașov 7.31 (109) 9.20
Predeal 9.54 (2) 9.56
Sinaia 10.13 (212) 13.45
Ploiești Vest 14.41 (3) 14.44
Buftea 15.21 (2) 15.23
București Nord Gr A 15.42

15013 (circulă 30.08.2022)
București Nord Gr A 10.00
Videle 10.57 (1) 10.58
Giurgiu Nord 12.18 (22) 12.40