[B] Pasajul Metalurgiei-Turnu Magurele

Started by Dragosdimitrescu, July 08, 2020, 03:45:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

De la Ionut Ivasca: Pasajul Suprateran sect.4 / Turnu Magurele-Bd.Obregia-Bd.Metalurgiei / 05.11.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adix

Traiasca!
Imagini de la Pasajul Turnu Magurele - Metalurgiei.
O zi frumoasa!

shift2rail

De acord, extrem de utile aceste pasaje la intersectia marilor bulevarde, dar nu inteles de ce PMB privilegiaza supratraversarile (monstruozitati urbanistice, imho) si nu subtraversarile care sunt minim invasive in tesatura orasului.

Critica mai larga si ptr dncb dar in interiorul orasului pare mult mai acuta problema.


survola

^ La colțul de după Lidl nu se prea vede ce fac.
Acolo este interesant de ,,focusat".

TibiV

@survola,

filmarea este de pe 18nov. Dupa Depozitul de Baterii se vede un finisor de asfalt. Astazi, 20 nov, am  circulat pe portiunea aia nou asfaltata. Nu va fi suficient, desigur...


@shift2rail
pasajele subterane au 3 defecte:
1. afecteaza mult mai mult retelele subterane de utilitati (crede-ma, am trait si pozat saptamanal la Piata Sudului)
2. creaza mari probleme cu evacuarea apelor pluviale (la Piata Sudului au o statie de pompare speciala)
1+2 => 3. sunt mult mai costisitoare
(4. in timpul lucrarilor disturba traficul mult mai rau, iar masurile de mentinere a traficului incetinesc mult lucrarile)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Inca de ieri la pranz se circula pe bucatica aia cu finsorul...
E tare mare ingheauiala acolo... La depozitul de baterii, pare sa fie "tras" gardul pe poziția finala...
Si sa nu uitam ca pe acolo va trebui sa treaca troleibuze si autobuze...

oc7avian

Nu le-aș numi defecte, ci "costuri" temporare sau eterne pentru o soluție demnă de interiorul orașului. Pe raționamentul simplității nu merită nici metrou făcut din cauza deranjului la suprafață pe perioada lucrărilor, că strică traficul o perioadă.

Pentru progres există și sacrificii inițiale.

hefaistos

"Costurile suplimentare" sunt cam de la simplu la triplu intre suprateran si subteran. Nu e ceva de genul 20% in plus.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Skynick

Exact. Pasajele supraterane vor fi mereu solutia de saracie si viteza. Eu le vad ca un fel de improvizatie.

danutzu_1069

^ Asa, si care ar fi alta solutie care sa te multumeasca?

shift2rail

Nu inventam noi roata, solutia e aplicata, cu succes, peste tot in Occident: subtraversari!

danutzu_1069

Daca ai pe unde si mai ales cu ce, faci ce-ti doreste inima...

hefaistos

Nu știu dacă unii de pe aici s-au prins, dar suntem săraci. Și subdezvoltati.
Eu am trăit intr-o Romanie care avea 90 de km de autostrada și un Bucuresti cu 4 pasaje.
Asa ca eu personal ma bucur de orice lucrare care face traficul mai fluid și mai sigur.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Deviați cam mult, chiar și pentru o zi de sâmbătă și un obiectiv de interes local.

TibiV

Pasajul Turnu Magurele-Obregia-Metalurgiei filmat de Ionut Ivasca pe 17.12.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)