[B] Pasajul Metalurgiei-Turnu Magurele

Started by Dragosdimitrescu, July 08, 2020, 03:45:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hefaistos

La final e un "parc" cu o "parcare" supraetajata in el?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069


TibiV

Quote from: bekxy on July 25, 2022, 05:26:54 PMLa Metalurgiei x Turnu Măgurele au apărut primele 4 grinzi metalice.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bekxy

Topicul ăsta începe cu un viitor pasaj la Apărătorii Patriei (șos. Berceni) și continuă cu cel de la Metalurgiei. Not good.

danutzu_1069

Va fi si cel de la Aparatori... Dupa ce este gata asta...

Hef



danutzu_1069


TibiV

Bai, nu fiti rai!

Evident a glumit omul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Sigur am glumit.

Dar dincolo de gluma, la noi totul posibil.
Metrourile nu încap în stații, tramvaiele nu încap de peroane (vezi cazul de acum 1 an cu Bucur pe la Timpuri Noi), podurile se dărâmă, drumurile făcute de la zero au gurile de canale oriunde dar nu aliniate (vezi soseau Pipera Tunari), străzi noi se taseaza la câteva luni de la inaugurare sau chiar înainte de inaugurare. Sau fisurile sunt ascunse cu mistria, cum scria mai sus.

Deci, nu m-ar mira nimic.
Nu avem ingineri în țară, nu suntem un popor tehnic. Altfel ce inginer și-ar pune semnătură pe astfel de lucrări, ca bănuiesc ca nu se fac în regie proprie cu zugravi. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar așa se vede prin ochii unui nespecialist.

TibiV

Fix ce vezi tu vede si 99% din populatia Bucurestilor (DEX zice ca asa este corect...) - si 99,9% din populatia Romaniei la lucrari de pe meleaguri mai indepartate de "km 0 al Romaniei"...

A se citi "km 0" drept "kilometrul zero" - nu asa cum a facut o prezentatoare TV (inca in viata, dar disparuta de pe ecrane) care a citit din prompter "kilometrul O" - "o" de la ouă, de la obsidian, de la opinci, de la operă etc... Așa a citit pe post...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Si ca sa nu rămână ca nu ave ingineri constructori, nu avem nici altfel de ingineri.
Nu avem un motor produs de ingineria românească, locomotivele iau foc pe câmpii, Dacia cumpara electrica din China și iși pune logo pe ea, Astra cumpara licența de la Simens, ce iese pe poarta URAC se vede cu ochiul liber.
Nu ca nu ingineria românească nu a scos un motor, nu a scos nici măcar o săpăligă. Sa zici, uite săpăliga asta e românească, a revoluționat piața săpăligilor din lume.

Avem doar inginerii financiare, știm sa sifonăm banii cu ochii închiși.

E off topic, dar e o dezbatere. Ca multe altele din societatea românească care ies, poate, din cauza temperaturilor ridicate.  :D  :D

hefaistos

Vezi ca te-ai luat cam de jumătate din cei de pe forum.
Ca sa punem lucrurile la punct, buni, rai inginerii constructori romani au proiectat și executat 99% din construcțiile existente în 1989 și încă proiectează peste 80% din ce se face in prezent. Și nu au prea căzut.
Ce se întâmplă când lucrezi cu cioflingari în loc de ingineri, vezi podul din județul Neamț.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Hef

Nu am vrut sa atac pe nimeni. Sunt sigur ca marea majoritate sunt buni profesioniști.
Dar sa ... nu mai semneze orice. Sa nu mai accepte sa gireze cu propria semnătură economia de materiale, predarea unei lucrări când ei știu ca nu e ok, bunăstarea patronilor sau a autorităților.
Sa nu mai facă economie atunci când nu este cazul. Banii oricum vor fi cheltuiți.

Dacă ar avea curajul sa zică NU, cum fac IT când le ceri ceva ce nu intra în principiile lor, poate lucrările ar ieși mult mai bune si mai frumoase.

bekxy

#74
De azi:



Problema la șantierul ăsta e la rampa dinspre Apărători, unde - nu știu dacă independent de pasaj sau în ideea că vine pasajul și să fie toate ok pe dedesubt - s-au apucat de schimbat conductele de termoficare. Și așa o freacă cu ele...
Așa că banda spre Apărători nu poate fi deviată că e gaură, iar zidul stâng al rampei nu poate fi făcut, că nu e loc.