Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Și uite așa mai trecem pe răboj încă o prevedere legală OBLIGATORIE cu care Horia Nicolae & prietenii se șterg la fund.

balaur

Legat de nodul de la Boița, daca constructorul câștigător vine cu o optimizare de genul din schița de mai jos, credeți că se va aproba ?





Powered by API/PUM imgur uploader

Cu roz am pus variante (fiecare cu avantaje și dezavantaje) pentru relația Făgăraș-Rm.Vâlcea.

Geri


Autostrada Sibiu – Făgăraș: Turcii de la Makyol promit finalizarea tronsonului 3 înainte de termen

,,Suntem conștienți că avem o responsabilitate mare, dar vreau să vă asigur că vom depune toate eforturile pentru a finaliza la timp acest proiect, chiar înainte de termen. Makyol este una dintre cele mai vechi și experimentate companii de construcții drumuri (din Turcia – n.r.)", a spus reprezentantul constructorului turc.

de aici:
https://www.economica.net/autostrada-sibiu-fagaras-turcii-de-la-makyol-promit-finalizarea-tronsonului-3-inainte-de-termen_687803.html

Vom vedea.

danpandrea


Skynick

Asteptam artificiile de inaugurare a lucrarilor.

mirceaeliade

#2570
Multzam @a.l.x_s ca a intrat in contact cu cei de la CNAIR despre A13 (asta inainte sa se semnzeze). Cica Sibiu-Făgăraș 4: CNAIR a primit actele pt semnare, se verifică dacă sunt conforme.  Dar la CAB e planificata sedinta DOAR pe 6 Octombrie.  Pe Brasov-Bacau se pare ca pe SEAP apar ca fiind evaluarea tehnica a celor 3 oferte gata de cateva zile.

QuoteFăgăraș-Brașov:,,În data de 02.09.2022 a fost emis Certificatul de Urbanism. Documentația pentru obţinerea
avizelor aferente Certificatul de Urbanism este în curs de elaborare.
Au fost finalizate si aprobate Studiile Geotehnice pentru: 2/6 sectoare.
A fost finalizat studiul topografic.
În prezent, se realizează investigații geotehnice în amplasament şi ridicări topografice.În paralel cu aceste activităţi de teren, Prestatorul întreprinde activităţi de obţinere a avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi activităţi specifice de proiectare.
Totodată, menţionăm faptul că, data estimată pentru lansarea licitaţiei privind execuția acestei autostrăzi este începutul anului 2025."

JohnDoe

Quote from: mirceaeliade on August 24, 2023, 11:34:30 PMTotodată, menţionăm faptul că, data estimată pentru lansarea licitaţiei privind execuția acestei autostrăzi este începutul anului 2025."

Eu voiam sa inceapa in 2024, dar asta este, nu putem avea totul si repede si bine si ieftin.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

Geri


Care ar fi motivele pentru a duce in 2025, lansarea licitatiei pentru Fagaras - Brasov?


Pentru ca estimarea de finalizare a contractului pentru studiul de fezabilitate si proiect tehnic SF+PT este T3-T4.2023:

Făgăraș–Brașov   L2   48,4   SF+PT   23.8.2021   15.9.2021   T3 2023   Search   CU✓topo✓geo(48%); start AM


Asa in urma sunt cei de la Search ca o sa le dea cel putin 6 luni extensie?

Vor sa treaca hopul alegerilor fara o bataie de cap ?

alinuttt

La câți km de A/DX și căi ferate se preconizează că vor fi în șantier în anii 2024, 2025, 2026, pot bănui că nu au vrut să pună așa presiune pe buget.

Cred că e riscant să ai demarate așa de multe proiecte în paralel fără o strategie clară și dezvoltată pe termen lung, vedeți și acum cât e de delicată situația cu finanțele.

pelan87

@Geri Pe harta proiectelor Cestrin, data de inceput a contractului a fost 15.09.2021, iar termenul de finalizare ar fi de 31 de luni, pentru etapele 1 si 2 (vezi mai jos).

Asta scrie pe harta Cestrin (scuze pentru formatare, dar e text luat copy-paste de la Cestrin):

CONTRACTUL DE SERVICII ESTE STRUCTURAT ASTFEL:•ETAPAI:25LUNI;STUDIU DE FEZABILITATE: 22 LUNI; PROIECT PENTRU AUTORIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR DE CONSTRUIRE (P.A.C.) SI ASISTENTA TEHNICA ACORDATA BENEFICIARULUI PENTRU SUSTINEREA APLICATIEI DE FINANTARE: 3 LUNI• ETAPA II: 6 LUNI; PROIECT TEHNIC (P.T.): 3 LUNI, ASISTENTA TEHNICA ACORDATA BENEFICIARULUI PENTRU PROCEDURA DE ATRIBUIRE A EXECUTIEI LUCRARILOR: 2 LUNI RAPORT FINANCIAR FINAL: 1 LUNA.• ETAPA III: 36 LUNI; ASISTENTA TEHNICA ACORDATA BENEFICIARULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR, CU CONDITIA DEMARARII LUCRARILOR NU MAI TARZIU DE 3 ANI DE LA APROBAREA PROIECTULUI TEHNIC.

danpandrea

Pornind de la ideea lui @balaur, o cariocă. E cea mai îngrijită variantă pe care am putut să o gândesc, făcută totuși în detrimentul șoferilor care vin de la Pitești și vor să iasă pe DN7 (și invers) și care trebuie să se folosească de breteaua de întoarcere.


Pfff77

^Ai realizat o propunere foarte îngrijită, felicitări!

voicul

#2577
O banda de iesire se poate face prin fosta organizare de santier PORR, in DC61.
Conflict de trafic intre cei care ies de pe A1 si cei care intra pe A1 de pe A13? Ok. Muti iesirea dupa viaduct.
Intradevar nasol sa descarci o A intr-un DC, dar in afara de locuitorii din Talmaciu si 2 - 3 turisti rataciti, nu stiu cine o sa foloseasca iesirea respectiva.

mdragos

Dupa cum stim CNAIR, se va face exact ca in SF. Ca e prost sau bun , nu conteaza. Au tinut ei cu dintii de traseu la Nadaselu chiar daca Maltauro le-a spus ca nu tine ( asta dupa studiile geo ).

JohannDB

   În altă ordine de idei, răvășite, joia trecută, în drum spre Arad, pe DN 1, la ieșirea din Vlădeni (BV) în zona de curbă adiacentă pârâului Popilnica, înainte de gara Valea Homorodului cu cca 3 km, pe partea dreaptă a sensului spre Sibiu, era o foreză pentru studiu geo, jumate mascată de un camion de 12 tone cu prelată albastru închis.... Fără poză, surprins de apariție.....