Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

elphax

intr-adevar, sunt ciudate denumirile si cum raman ele "agatate"

A13 ramane asa - de fapt nu ar trebui sa se schimbe nimic pana nu este finalizat complet, altfel ar provoca incurcaturi in acte
A3 poate sa ramana asa pe Bucuresti-Brasov, oricum va mai dura mult pana sa fie gata si se va lega la A13 (in T)
si ramane dilema cu Turda - Bors si Turda - Tg.Mures care pot sa ramana mai departe A3 sau :
varianta 1: devine A8 Bors - Turda - TgMures - Iasi
varianta 2: devine A10 Bors - Turda - Sebes si A8 Turda - Tg Mures - Iasi

Vlad94

Cred ca se va alege varianta 1, A10 poate va continua intr-o forma sau alta spre Dej.

Vlad94

Eu personal apreciez denumirea A13 si pentru Sibiu-Brasov. Deja s-a împământenit denumirea. A3 este atat de lung si de fragmentat ca se pierde in stiri :)

Hoinar

Va contraziceti asupra denumirilor si realitatea trista este ca in teren nu este nici macar un Dorel care sa sape la fundatia autostrazii cu lingurita ... ca sa zica ca ... se face ceva la autostrada Sibiu - Brasov ....  :(

georgec

Am vazut in presa ca au fost discutii la CJ Brasov despre traseul autostrazii pe sectorul Brasov-Fagaras. Exista pe undeva planse cu traseul propus?

athosga

Salut!

Conform presei locale locuitorii din Ilieni protesta impotriva traseului, care, aparent intr-adevar este planuit a trece prin vestul localitatii. Nu stiu de ce este asa mare secret, incat sa nu putem afla detalii, dar primarii par a avea suficiente informatii. Problema lor este ca, dupa parerea lor, nu au fost consultati, nici oficialii, nici locuitorii (cica primarul din Ilieni a aflat traseul acum o saptamana. Chiar asa ar merge treaba?) :o
Aparent cel mai important motiv al protestului este ca autostrada ar trece prea aproape de gospodarii (50 de metri ar fi cea mai mica distanta), desi ar fi loc suficient, dupa parera mea. Nu stiu, daca in aceasta faza inca mai e loc schimbarilor sau nu. Stie cineva?

pasadia

Cred că de fapt problema lor w că un traseu pe la vest și nord ar cam impacta potențială zona de "dezvoltare rezidențială" - adică zona in care ar putea să facă dezmembrări și să vândă loturi de casă.

RobertH

Am pus pe harta traseul final dar fara detalii(poduri,tuneluri, etc) care vor fi adaugate doar la licitatie cand am plansele de situatie din SF.

oc7avian

RobertH tocmai a pus varianta finală de traseu a A13 Brașov - Bacău pe harta proiectelor, conform postării sale în topicul respectiv. Dacă ne bazăm pe poziția nodului față de A3, pare că varianta roșie ar fi cea câștigătoare.





Powered by API/PUM imgur uploader


RobertH

Quote from: alexa_adrian2001 on February 04, 2022, 12:45:09 PM
ciudat nodul de la Harja...iese direct in padure
https://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/46.184/26.495/0

Acolo e un drum forestier care cred ca ajunge pana in Slanic. Pe OSM apare ca drum petrolier Oituz-Nineasa.

dr4qul4

Iesi in padure, intorci si ajungi in DN11. Alta varianta era greu de facut acolo
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Cateva observatii, foarte pe scurt:

1. intr-adevar la Ilieni traseul e foarte aproape de zona locuita. Nu inteleg de ce, campul ala e drept si ar fi permis mutarea traseului vreo 100-200metri mai la vest

2.  nodul de la Chilieni (unde iese trompeta A13 plus centura Sf. Gheorghe aflata in stadiu de proiect plus DJ103B are sanse sa iasa foarte complicat). As merge pe o varianta cat mai simpla (Autostrada pe deasupra, bretele pe lateral, nu extrem de lungi, si un giratoriu larg (similar ca marime cu cel d epe centura TM*DN69) la nivel cu 6 brate (2 pe centura, 2 pe DJ si 2 pentru intrarile/iesirele din A13 spre BV si respectiv BC.

3. Intre nodul Chilieni si nodul Targu Secuiesc/Cernat este o distanta foarte lunga (estimez circa 35 de km). As aduaga un nod la Moacsa, intersectarea cu DN11. Plus un pasaj rutier peste CF in acea zona pentru a deservi zona Reci / Covasna si HS Timber Reci

4. As sugera ca e nevoie de o descarcare si in Oituzul maghiar, imediat la est de tunelul de sub pasul Oituz

5. acel nod de la Harja ar trebui mutat mai la est in zona Hanului / Mânăstirii Codreanu din moment ce pe plansele SF-ului (la care am avut si eu acces), e figurat un drum de legatura spre Slanic Moldova (drum care apare in teren, dar e acum un drum forestier / de pamant - banuiesc ca exista vreun plan al CJ BC de asfaltare al acestui drum astfel incat sa lege Slanic Moldova (si Tg. Ocna) de A13

6. Nodul de la nord de Onesti are o forma aparte (descarce intr-un actual DC pentru 2 bretele). Banuiesc ca e impus de configuratia terenului si de constructiile din zona, dar...

7. Mi se pare o nebunie propunerea de nod de la Racaciuni (nod intre A13*A7 si DN2 cu o multime de bretele. As fi spus ca era mai indicat un singur nod, intre cele 2 autostrazi, si separat un nod din A7 la nord de Racaciuni.

Oentru zona Brasov o sa pregatesc alt mesaj, ceva mai lung.

RobertH

La 7) is destul de sigur ca ramane doar nodul asta reconfigurat pentru A13 care rezolva si descarcarea de pe A7. L-am sters oricum pe cel din A7 pentru ca ala era pus dupa o plansa veche.

pasadia

#1919
Nu stiu la ce te referi ca ai șters. Ce vad pe harta proiectelor e identic cu planșa la care am eu acces si e un nod foarte complicat dpmdv intre cele 2 autostrazi si DN (trec peste faptul ca il numesc DN1). Practic sunt acolo 3 pasaje peste CF plus 2 sensuri giratorii construite pe DN.