Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

#435
In comparatie, Sibiu-Fagaras e semnat contract pt SF din 2015 si e in faza de ..... aprobarea variantei castigatoare??  :o Cred... In stadiul acesta suntem de aproape 12 luni. In mai anul trecut am facut ultimele fotografii cu forajele de langa Fagaras.  :((

istvan78

Quote from: Dan027 on April 24, 2018, 02:42:28 PM
Daca totul merge bine va dura vreo 6 ani (#20 24)...
Induiosator....  :D
Sa-ti amintesc ca Lugoj-Deva avea licitatia pornita pentru executie in 2011? Un segment oarecum comparabil, si unul cu sprijin masiv si de la UE.

Ionut

Este incredibil cat de repede uitați. :) Uneori as vrea și eu să uit ce performanțe avem în domeniu. Si sa sper asa usor ca o autostradă ca asta va deveni realitate prea curând.

dr4qul4

Bv-Bc comparabil cu Lugoj-Deva ?!
Pe LD altitudinea maxima a DN-ului este de vreo 350 m (autostrada pb pe la 250-300 maxim) si zona asa-zisa montana are vreo 10 km.
Pe Bc-Bv, altitudinea maxima e de 866 m si zona montana are vreo 30 de km.

Asadar, dupa ce avem finalizate tunelele pe LD2, mai puneti macar 7 ani pt A13.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

Sunt fan al acestei autostrazi dar mă tem ca pe ia vor circula nepoți mei pe care încă nu ii am  :D

voicul

Viitorul suna bine, dar si foarte indepartat.

Daca misca ceva pana la BV e minune. Daca o duc mai departe pana la ... (nu se stie traseul, dar presupun eu) Targu Secuiesc ... este minune.
Pana la BV pana in 10 ani pare plauzibil. Mai departe 2030+ iarasi e rezonabil.

adiarc

actualul cnair si din pacate viitorul cnir nu au capacitatea de a finaliza nici tunelurile de pe A1 si nici A13....e o realitate dovedita de esecul unor proiecte infinit mai usoare ( ultima fiind centura Mihailesti - un ciot la campie....un nimic in materie de infrastructura,dupa standardele moderne )

daca le luam pe rand ( adica chiar sa facem  o companie profesionista,sau sa le desfiintam integral si sa concesionam totul catre privat ),atunci putem discuta.Pana atunci si 2030 e fantezist
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan027

#442
1. Am aflat de ce refuza sa puna la dispozitie plansele cu traseele pt Sibiu-Fagaras... cica nu le-au platit deci nu-s ale lor...
2. In septembrie s-ar putea sa scoata la licitatie constructia autostrazii Brasov - Fagaras (ar fi de intrebat cum au impartit-o in segmente, daca au facut asta) ... oricum este improbabil sa pregateasca caietul de sarcini pentru licitatie intr-o singura luna...
3. Se mentine termenul pt licitarea SF-ului pt Brasov-Bacau

http://www.cdep.ro/interpel/2018/r3537A.pdf



Exista posibilitatea ca autostrada sa nu mai fie numerotata cu 13

Ionut

Super fanteziste aceste termene... dar na, nu e o surpriza.

mihaionescu

Deci sa intelegem ca nu va mai fi nevoie de un SF pentru Brasov - Fagarasi? Se merge pe cel vechi facut de Bechtel?


Dan027

Quote from: Dan027 on April 27, 2017, 10:48:26 PM


Se pare ca le-a luat mai mult de un an sa decida daca revizuiesc sau nu studiul de fezabilitate pentru Brasov-Fagaras...

mihaionescu

Si eu care speram sa il bage direct in licitatie pentru constructie.
Eu nu prea inteleg ce mai revizuiesc acolo. Zona dintre Fagaras si Brasov nu s-a dezvoltat prea mult. Cel mult prin Codlea sa se mai fi construit ceva, dar nu cred ca ar afecta prea mult constructia.
Oare nu s-ar putea face o interpelare in ce consta aceasta noua revizuire si de ce mai trebuie un nou CF?

dumbravaandrei

Din 2003 si pana acum s-au schimbat multe... preturi la materiale de constructie, normative de constructie, proceduri de achizitie publica, norme de mediu...

alin2pas

Poate cu ocazia revizuirii studiului de fezabilitate se vor executa și niște foraje, să nu fie făcut (tot) din birou, după hărți din o mie nouă sute toamna.