Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

SkyPilot

#345
Quote"... suspendat in data de 18.11.2015, pentru o perioada de 12 luni... Ridicarea suspendarii contractului a avut loc in data de 17.01.2017"
12 luni intre cele doua date??? De-aia l-au pus "DIRECTOR GENERAL" pe "Ing. STEFAN IONITA", sa nu greseasca ceva, ca la calcule e p'afarist total! La ce "universitate" se vand diplome de-astea?


rocklee

Ar fi cea mai mare minune  sa înceapă  aceasta autostrada. ...miar place  sa merg  de la Deva  la Brașov  în  2 ore  .....pasarea malai visează. ...

Ionut

Ce sa inceapa mister. Deocamdata ne chinuim sa actualizam SF.



Dan027

http://www.bizbrasov.ro/2017/11/23/autostrazile-brasov-comarnic-si-brasov-sibiu-mai-scumpe-cu-250-de-milioane-de-euro-fata-de-anul-trecut/

QuoteSibiu-Braşov

Programate să înceapă tot anul trecut, lucrările la cei 120 km ai Autostrăzii Sibiu-Braşov urmau să coste 816,44 milioane de euro, iar în 2020 construcţia să fie gata. Deocamdată, termenul de finalizare a lucrărilor s-a transformat în termenul de începere, iar costurile au urcat la 877,29 milioane de euro, fără a lua în calcul şoseaua de centură a oraşului Făgăraş, care va costa şi ea 94,27 milioane de euro. Pentru a circula pe această autostradă va trebui să aşteptăm până la sfârşitului anului 2025, asta în cazul în care acest termen avansat în POIM va fi respectat.
:depressed: :depressed: :depressed: :depressed: :depressed:

vancouver

Nu este realist 2025. Nu intra in finantarea UE actuala. Pana in 2022 se vor concentra pe absorbtie pe proiectele pornite acum. Abia din 2023-2024 vor exista preocupari reale de a face licitatii pe Brasov-Sibiu. Si poate prin 2025-2026 va demara constructia. Prin 2030 ar fi mare lucru sa fie complet gata. Asa vad eu lucrurile.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

2055! :lol:

Hai ca ma straduiesc sa intreb marti si de A13. Aveam in plan sa intreb acum la SCS Transport, dar na, ce sa intreb mai intai. Si in pauza am intrebat de altele. Si Metrorex, si CNAIR... Macar sa intreb neoficial de A13. Vreau oricum sa ma duc la ei si sa avem pe agenda A13, A7, A8, autostrazile cenusareasa, la stadiu de SF sau blocate.

Legat de A13, daca avem gata SF in 2018, in cel mai super fericit caz, abia in 2019 avem castigator pentru lucrari, spre finalul anului. Deci abia prin 2020 in T3-T4 vedem lucrari in teren (ordin incepere, proiectare... apoi teren). Deci prin 2021 incepem sa decontam. In cel mai fericit caz.

horatiu.cosma

Nici nu are sens sa intrebi ceva de A13. E fizic imposibil sa se traga vreun leu pentru lucrari pe POIM. CNAIR nu are documentatie pentru pornirea SF-ului, deci daca chiar s-ar dori lansarea, doar primavara lui 2018 ar aparea ceva pe SEAP; mijlocul lui 2019 semnare (vezi A7), ordin de incepere,  ACB, AMC, Jaspers, corectari, variante de traseu, CTE pentru alegere traseu, lucrari geologice si geotehnice destul de complexe in zona Oituz, analize de laborator, proiectare, acord de mediu (minim 12 luni doar mediul). Deci finalizare SF (daca va fi cat de cat serios) in vara-toamna lui 2021. Licitatie pentru proiectare si executie, semnare contracte final 2022. Proiectare in 2023, ordin de incepere lucrari final 2023, cand deja POIM e pa. Ar fi frumos daca moldovenii ar canaliza energiile intr-o singura directie, nu face bine acest joc copilaros "proiectul care trece pe la mine prin curte e cel mai bun si al tau o mizerie neconstruibila".

panzer

Eu zic sa nu mai faceti planuri dupa POIM. Fondurile structurale se vor diminua foarte tare dupa 2-3 exercitii financiare. UE nu ne va da 4-5 mld pe structurale la infinit sa ne jucam noi in bucatele de autostrada. Si mai e si Brexit-ul.

Ionut

Stati putin. Nu avem SF in executie pentru A13? Ma rog, intre Sibiu si Fagaras. La asta ma refeream eu. De la Fagaras la Brasov... alta data... Dar pentru Sibiu-Fagaras este foarte OK de discutat. Sunt totusi 70 de km. Si avem contract. Ultimele vesti erau ca trebuie JASPERS sa aprobe traseul si sa se apuce baietii de studiul geotehnic.

horatiu.cosma

#356
Pentru Sibiu - Făgăraș sunt în faza de AMC, pingpong între Jaspers și Consitrans pe criteriile din AMC. Aici da, se vor trage fonduri deoarece e mult mai avansată procedura. Credeam că discutați referitor la declarațiile tipului ăla de la Bacău, care vroia Brașov-Bacău în detrimentul A8.

SILVIUFG

Ping-pong avand ca subiect varianta finala de traseu?

dr4qul4

Foarte bine ca Bacauanii nu vor sa renunte la A13. A8 nu-i ajuta in nici un fel. oricat s-ar stradui allti sa masluiasca cifrele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

Ca si bacauan nu renunt la A13, dar nici nu il vad inaintea lui A8. Un tunel half la Oituz +A8 ar fi solutia cea mabi buna MOMENTAN din punctul meu de vedere. Plus repararea DN11 plus eliminarea carutelor de pe traseu. Daca nu (prea) ma ajuta pe mine fiindca sunt din Bacau nu inseamna ca trebuie A13 in loc de A8.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova