News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

Nu vreti sa stiti ce fauna este pe fosta platforma a Combinatului Chimic. E un fel de Cernobil. Pe acolo isi au culcusul de ex ursii ce vin in centrul orasului. Oricum in zona aceea dupa ce va fi  autostrada sper sa tina gardurile ce previn intrarea animalelor in sosea.

SILVIUFG

Am vazut o postare de-a lui Horatiu pe alt topic si mi-am adus aminte sa intreb. Se poate afla daca se mai finalizeaza SF-ul pentru Sibiu-Fagaras? Pentru ca in mai 2020 se implinesc 5 ani de cand a fost semnat contractul.  :( :( :(

horatiu.cosma

Ziceau unii colegi că au văzut ceva mișcare de foraje geo în zona Boița. Semn că au făcut vreun șobolănism și au revenit cu traseul pe acolo în loc să îl conecteze la A1 pe la Veștem. Așa o să avem o struță-cămilă de nod într-o zonă dificilă la Boița în loc să fie pe teren prietenos la Tălmaciu. Plus că pe direcția principală est-vest se fac vreo 10 km în plus pe la Boița. Doar fiindcă așa i-a convenit mai tare la Consitrans să proiecteze...

alecu26

Se munceste si in santier la foraje. Cred ca un mic blocaj si studii de variante alternative e la intersectia cu A1. Acolo va fi complicat rau de tot daca ramane varianta de traseu cu nod rutier in zona Boita.

Aparusera in pozele lui Adrian Sibiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SILVIUFG

Asta am vrut sa intreb si eu. La Boita e posibil sa se foreze pentru A1 nu? Totusi nu inteleg de ce mama naibii le ia atat sa se decida asupra variantei de legatura intre A1 si A13? Parca ar face jonctiunea asta pe luna. Inteleg ca asta este punctul nevralgic al SF-ului. Sau mai sunt si altele? Fug de zonele mai accidentate (in cazul acesta Bradu) ca de dracu. Ca alt motiv pentru care nu ai lega cele doua viitoare autostrazi la Vestem nu vad. Totusi ne pregatim sa construim Pitesti-Sibiu nu? Acolo nu mai avem pe unde sa ne mai ascundem. Zic si eu....

pelan87

Cred ca orice varianta de amplasare a nodului A1-A13 la nord de Talmaciu o sa necesite cel putin un tunel de 500m in zona dealului Bradu. Si stim cu totii ce pacoste reprezinta un tunel de autostrada pentru CNAIR, fuge de el ca de dracu (vorba lui SILVIUFG). Daca nu se schimba nimic la nivel de CNAIR (mentalitati, oameni si nu numai), sunt sanse foarte mari sa avem nodul la Boita. Macar de s-ar face mai repede...

TibiV

Tunel?!?!....

Ptiu, necuratule, puschea pe limba!!!...
Mai bine aducem un sobor de preoti!
O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Acum depinde ce intelegeti prin tunel. Ca e diferenta intre un tunel forat si o groapa cu capac (adica un cut&cover). De ultimul nici macar CNAIR nu se teme. In schimb primul e subiect tabu la noi.
Asta desi la nivel de UE clasificarea lor spune ca intre 500 si 1000m (lungime) sunt "tunele mici". iar intre 1000 si 5000m  sunt "tunele ordinare". Ce e sub 100m nici macar nu au relevanta pentru UE.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Pai uita-te la tunele in "manualul" Companiei fu.. i ma-sa de interes national", nu la manualele UE....
(Ma rog, acronimele difera usor... Dar cele de la mine reflecta realitatea nefericita... :( )

Sunt de acoird cu inca 300 de milioane de euro deficit public, daca pe banii astia se fac penitenciare "rezervate" pentru baietasii astia din CNAIR ("Cum Naiba Alegem Infractorul-maxim pe Rutier")... Dar sa fie de maximum 2 stele... Cu buda in curte.

Si, din cate stiu, pe perioada recluziunii nu trebuie sa le mai platim salariile nesimtite, care NU se vad pe drumurile patriei...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDC

#834
Nu știu dacă mai e timp de schimbat ceva, dar un nod la Boiţa ar fi un exemplu imens de lucru făcut fără cap, ca multe altele în materie de infrastructură. Este de-a dreptul tragic faptul că asta e gândirea într-un domeniu care are repercursiuni peste zeci de ani. Nu e ca și cum peste 10 ani se vor gândi alții "hai să mutăm nodul". Dacă acolo se face e bun (sau prost) făcut.
În materie de alternativă ar fi fost și varianta de tunel cut&cover relativ simplu undeva între Săcădate și Cornăţel și mai apoi spre Veștem sau chiar Bungard.

alecu26

Da...va fi amuzant dupa ce a fost mutata autostrada pe inaltimimile de la Boita...ca sa evite situl natura 2000...acum de la Sibiu sa se vina exact in sit....si tot nodul sa fie facut la inaltime. Cu bretele si structuri enorme...ca e intersectie de viteza mare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDC

@alecu26: scuză-mi ignoranța, dar despre care sit vorbim?

NGC


NGC


dr4qul4

Eu am gasit pe arcgis o harta cu sigla MT si cu denumirea de MPGT. Puteti selecta si ariile protejate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist