News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Sunt maxim 3 tuneluri. Restul vor fi deblee. Dar pt a fi reprezentate diferit e nevoie de sf.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax

corect, dar cred ca se putea mai bine, pe zona montana doar 2 tuneluri cu un viaduct intre ele. totul subteran :)

pasadia

Ok, faceti haz cat vreti caci merita filmul ala, dar totusi: la Saliste AVEM un tunel pe autostrada. O fi construit prin cut&cover, o fi foarte scurt, dar exista.

elphax

e clar ca mai mult de  jumatate din cele din film, daca s-ar face, ar fi cut&cover

vancouver

Quote from: voicul on June 20, 2019, 09:14:56 AM
Ai sanse in vreo 5 ani sa vezi pe A1. Dupa care intre 5 si 10 ani e sansa de inca 1 langa Tigveni, pe PISI.

V-am mai explicat, numai constructia propriu-zisa a unui tunel cu o lungime de ca. 1km lungime (pe A1 la Holdea e mai mult) dureaza in mod normal si la costuri normal 5 ani. EXCLUS sa mergi pe A1 prin tunel de acum in 5 ani pentru ca mai trebuie:
- completare studiu fez. cu foraje geo suplimentare (in curs, nu stim cand se termina) = luni: 4
- dupa aceea scoaterea la licitatie in SEAP / SICAP. De obicei se mai intoarce si inapoi - minim 6 luni, incl. clarificari = 6
- CNAIR deschide ofertele si se chinuie un an sa stabileasca castigatorul = 6-12
- contestatii = 1-18 (1 luna daca nu contesta nimeni)
- semnare contract = 1
- ordin incepere proiectare = 1
- proiect = 6-9 (nu e usor)
- avizare proiect = 4-6
- exproprieri si primul AC, taiere copaci ca sa inceapa portalele - din experienta CF nici la 1 an dupa ordin de incepere si AC nu se pot apuca de tunele, ca inca n-au taiat copacii = 6-12
- 60 luni executie in teren

TOTAL 4+6+6+1+1+1+6+4+6+60 = 95 luni = 8 ani, dara numai fara contestatii.
Cu contestii si altele probleme, realist: 4+6+12+18+1+1+9+6+12+60=aproape 11 ani

Da, la A1 PiSi, unde deja suntem la licitare, da e posibil sa vedem de acum in 5-7 ani tunel, la Tigveni, gata. Dar pe Lugoj-Deva exclus.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

DoctorT

Nu inteleg planul complet al A13.  Intre Fagaras si Brasov va fi A3 sau A13?

Ionut

Ambele. Și A3 și A13. Același drum, două indicative. Ca segmentul Sibiu-Sebes, unde drumul are două indicative: DN1 și DN7.

cristi5

Exista vreo proiectare (la nivel SF de ex) Iptana sau Bechtel pe A3/A13 Brasov - Fagaras? Traseul pe care-l avem pe harta o fi de acolo? Merci

pasadia

In aprilie, cand a fost Cuc si Neaga la Rasnov (faza cu amenintarile privind rezilierea pe DN73 cu AZVI), am tinut in mod special sa intreb asta. A raspuns Neaga spunand ca sunt in ceva proces de negociere ca sa primeasca toata documentatia realuzata atunci, ca procesul ar urma sa se incheie prin iunie, si ca in baza acelei documentatii vor da drumul la licitatie pe D&B (legand oarecum acest moment de cel similar pe Fagaras - Sibiu).

Sunt destul de sigur ca a mintit / exagerat pe fata.

Ionut

Păi stai. Cu cine negociază? Cu Bechtel? :lol: Probabil e vorba de Search dar ce sa negocieze cu ei? Cum ce? CNAIR nu are baza contractuală... contractul era semnat cu Bechtel. Plus că e reziliat. Ce sa negociezi fără contract? :lol:

tom_sawyer

#730
@cristi5:

Quote from: tom_sawyer on March 26, 2019, 02:57:59 PM
http://autopalya.adatbank.transindex.ro/ (via http://www.autostrada-transilvania.ro/)

^ careul 70, Iptana si Search Corporation


@Ionut: din contractul Bechtel:




Powered by API/PUM imgur uploader


Dagda

Avem inca o amanare a licitatiei pt SF+PT Autostrada Brasov-Bacau, nu s-a inscris nimeni cel mai probabil...

razvan96

Amanarile nu au legatura cu faptul ca nu s-ar fi inscris nimeni.Am vazut prostia asta la Digi24 cu PPP-ul lui peste.

De obicei decizia de amanare se ia cu minimum 3 zile inainte de termenul de depunere, in timp ce ofertele se depun de obicei in ziua in care e termenul.Deci nu ai de unde sa stii cine (nu) se va inscrie cand amani.

Cauza amanarilor e ca abia s-a raspuns la prima sesiune de cereri de clarificari.Ar mai trebui sa fie una.In mod normal, termenul se va mai amana pana la mijlocul lui august.

NGC

^^^ Noul termen este 01.08.2019, dar nu uitati de concedii.