Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

O fi sinergie intre ele, dar sincer - daca lucrurile decurg normal o sa fie gata lotul 1 din A13 inainte de a fi gata lotul 2 din PiSi. Strict pentru ca e mai usor de facut (mult mai greu decat celelalte 3 loturi din A13, dar mai usor totusi fata de lotul PiSi care are mai multe tuneluri, vreo 5 poduri peste Olt si CF, accces dificil in multe zone, posibil oricum doar dintr-un DN7 ce va fi foarte  aglomerat, etc...).

De asta incerc sa imi imaginez cum va fi circulatia in zona aia in cei 2-3 ani diferenta (daca vor fi doar atatia). 

horatiu.cosma

Având în vedere că zona de intersecție între PiSi2 și Sibiu-Făgăraș 1 acoperă cam 1,5km din capătul PiSi2 care e și autorizat și relativ simplu, cred că va fi o înțelegere în trei (cu CNAIR) pentru o finalizare la cheie anticipată a acelui sector, în tandem cu Sibiu - Făgăraș 1.

cfdp

Ganditi-va cat a durat viaductul de la Talmacel. Depinde de solutia tehnica dar lot 1 cred ca va dura....


andreita

vad ca pe T3 au 1% progres si pe T4 au 2%. Asta fizic? Cum au 2% pe T4 daca nu au AC ?

pasadia

Contractul include si proiectare, deci se masoara si avansul pe partea de proiectare.

andreita

pai e fizic 2%. Conteaza proiectarea la fizic? T2, si T1 atunci de ce au 0? nu cred ca e proiectarea

alecu26

Contractele astea nu sunt cu doua avansuri? Se poate calcula ușor cât e 13% din contractul lotului 3.
Nu cred ca progresul lucrărilor în șantier și ceva progres la proiectare (nu a fost autorizat parca tot lotul) sa fie asa mare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Se aude că sunt niște mici mari probleme cu autorizarea lucrărilor pe Sibiu - Făgăraș 4, cu posibile consecințe și pe lotul 3 deja autorizat. MTI a cerut confirmarea certificatului de urbanism existent la CJ Brașov, iar CJ Brașov nu a confirmat valabilitatea. Înțeleg că ar fi niște chichițe de genul "CU a fost emis pentru faza SF, acum suntem la faza autorizație de construire". Cineva mai catolic decât Papa de la CJ Brașov s-a trezit că vrea un nou certificat, cu alte avize și chiar a luat în discuție invalidarea AC-ului emis deja pentru lotul 3. O fi Brașovul văduvit de drumuri rapide, dar nici nu își face viața mai ușoară.

pista_bacsi

Merci de informație! Incapacitatea administrativa si ineficienta sunt in floare la CJ Brasov sau administrațiile locale din județ. Vestea asta doar le evidențiază. E unul din judetele care a inventat PSDNL-ul :)

pasadia

Exista un zvon conform caruia unii vor sa scape de arhitectul sef al judetului, Adrian Ibanescu. E in functie de cand era presedinte de CJ Aristotel Cancescu, evident cumva si el implicat inca de atunci in dosarele de coruptie ale aceluia, iar mai recent si-a servit inclusiv prietenii din BOR prin avizarea lucrarilor de pe valea Sambetei (plus multe alte lucruri dubioase).
Asa ca cred ca asta e metoda lui de a se razbuna. Dar o sa ma interesez sa vad ce pot sa aflu.

ncb

Quote𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐀 𝟏𝟑 𝐁𝐫𝐚𝐬̦𝐨𝐯-𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮 : 𝟓𝟓𝟎𝟎 𝐦𝐞𝐭𝐫𝐢 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐚𝐫𝐢 𝐟𝐨𝐫𝐚𝐭̦𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐮𝐥 𝐠𝐞𝐨𝐭𝐞𝐡𝐧𝐢𝐜
Aproximativ 5500 de metri liniari au fost forați pentru studiul geotehnic în cadrul contractului ,,finalizare Studiu de Fezabilitate Autostrada A 13 Brașov-Bacău'', progresul fiind de 1500 de metri liniari față de măsurătorile de luna trecută.
Specialiștii Companiei Naționale de Investiții Rutiere au verificat, astăzi, mobilizarea Prestatorului Consitrans S.R.L, proiectantul care realizează Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii A 13, stadiul fiind următorul :
• Aprox. 5500 de metri liniari, progresul fiind de 1500 metri liniari de la verificarea anterioară (februarie 2025)
• Prestatorul a mobilizat 5 instalații de foraj în județele Brașov și Covasna și lucrează la Codlea (jud. Brașov), Mărcuș, Târgu Secuiesc, Lunga și Brețcu (jud. Covasna)
• În județul Brașov, la Codlea, Prestatorul a început efectuarea forajelor geotehnice pentru structuri, adâncimea maximă fiind de până la 30 metri.
Lungimea estimată a traseului care se desfășoară în județele Brașov, Covasna și Bacău este de 162,5 kilometri, iar durata de finalizare a Studiului de Fezabilitate este de 24 de luni, calculată de la momentul începerii activității, septembrie 2024.
Sectorul Brașov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraș-Brașov printr-un nod de mare viteză în zona localității Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni cu Autostrada Moldovei -A 7.

CNIR - link Facebook cu poze si video

oc7avian

Și un răspuns CNIR la o întrebare: este la aprox. 15-20 % realizare, dar procentul depinde de stabilirea traseului final. Este în analiză o propunere de modificare a traseului.

alecu26

Chiar se mai face autostrada asta? Acum cu A8 mult mult mai înaintată? Și cu A1 și mai înaintată? Ce trafic inexistent vor împărți? (Vorbesc de Bacău Brasov).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rt25

Pana in apropiere de Sfantu Gheorghe are mare sens, e destul de aglomerat BV-SB. Aceeasi discutie ca si al CoBra, ce facem izolam zona metropolitana BV care in sine e al 5-lea pol economic al Romaniei ?