Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

@ovicor....și eu sunt Bistrițean. Dar legatura A3 spre tg Mureș tocmai a fost anulata.
@pasadia îmi amintesc ce spuneam. Recunosc ca am greșit...dar culmea, Consitrans a făcut asa prost și aberant proiectul prin acele poduri în arc si meganodul de la Boita..încât tot am avut dreptate. :))
Cât despre Cobra...au trecut 4 ani și încă nu avem cine știe ce vesti bune despre SF ul Consitrans. Prima condiție sa facem auotstraxa pe acolo (mai ales în concesiune) e sa avem.un SF credibil.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Cred ca am gasit o scuza pentru nodul de la Boita: tinand cont A3 4 fun ... e for fun, atunci turismul se va dezvolat mult pe partea cealalta a muntilor, pentru ca ... ajungi mai repede acolo. Cum din B se vine cel mai mult e o economie de timp si combustibil.
(sigur, la transportatori probabil va fi paguba, dar am vazut si eu mica parte pozitiva).

In rest ... cand ii dau drumul?
Nu ca am mers in coloana, am stat bara la bara pe km.(adevarat 15 August, dar totusi bara la bara si stat).
Pe celalalt sens ... la fel!

Feri

APM Brasov anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul:

"LUCRĂRI CONEXE CU CARACTER TEMPORAR PENTRU AUTOSTRADA SIBIU-FĂGĂRAȘ, LOT 3, EXPLOATARE AGREGATE MINERALE (GROAPA ÎMPRUMUT)", propus a fi realizat în județul Brașov, extravilan comuna Viștea, sat Olteț, înscris în CF nr. 102813 Viștea, nr. cad. 102813, CF nr. 102814 Viștea, nr. cad. 102814, CF nr. 102815 Viștea, nr. cad. 102815, CF nr. 102816 Viștea, nr. cad. 102816, CF nr. 102817 Viștea, nr. cad. 102817, CF nr. 102818 Viștea, CF nr. 102819 Viștea, nr. cad. 102819, CF nr. 102820 Viștea, nr. cad. 102820, CF nr. 102821 Viștea, nr. cad. 102821, CF nr. 102835 Viștea, nr. cad. 102835, CF nr. 102836 Viștea, nr. cad. 102836, CF nr. 102837 Viștea, nr. cad. 102837, CF nr. 102838 Viștea, nr.cad. 102838, CF nr. 102839 Viștea, nr. cad. 102839, CF nr. 102840 Viștea, nr. cad. 102840, conform Certificatului de Urbanism nr. 13 din 25.04.2024, emis de Primăria Comunei Viștea - titular MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM ȘIRKETI ISTANBUL – SUCURSALA BUCUREȘTI


APM Brasov anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul:

"LUCRĂRI CONEXE CU CARACTER TEMPORAR PENTRU AUTOSTRADA SIBIU-FĂGĂRAȘ, LOT 3, EXPLOATARE AGREGATE MINERALE ÎN TERASĂ CU ADUCEREA TERENULUI LA STAREA INIȚIALĂ (GROAPĂ DE ÎMPRUMUT)", propus a fi realizat în județul Brașov, extravilan comuna Ucea, înscris în CF nr. 105659 Ucea, nr. cad. 105659, conform Certificatului de Urbanism nr. 39 din 19.02.2024, emis de Consiliul Județean Brașov- titular MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM ȘIRKETI ISTANBUL – SUCURSALA BUCUREȘTI

Feri

#2868
În sfărșit s-a mai avansat un pic cu procedura de mediu pentru Făgăraș - Brașov, depunându-se memoriu de prezentare.

Viteza de proiectare este de 120km/h, corespunzatoare unei regiuni de deal.

3.1.3 PROFIL TRANSVERSAL
Profilul transversal al autostrăzii are lăţimea platformei de 26,00 m din care:
parte carosabilă (2 benzi pe sens): 4 x 3,75 m = 15,00 m;
bandă mediană (impermeabilizată): 3,00 m;
bandă staţionare de urgenţă, câte una pe fiecare sens de circulaţie: 2 x 2,50 m = 5,00m;
acostamente: 2 x 0,50 m = 1,00 m;
benzi de ghidare: 4 x 0,50 m=2,00 m;
Pe intrega lungime a autostrazii se va prevede spaţiu pentru parapete (în afara platformei): 2 x 1,00 m.

Profilul transversal al buclelor şi bretelelor are următoarele caracteristici:
pentru buclele şi bretelele unidirecţionale: platforma de 6,00 m, incluzând 4,00 m parte carosabilă şi câte două acostamente de câte 1,00 m, din care 0,25 m banda de încadrare. La platformă se mai adaugă câte două zone a câte 1,00 m, zone în care se amplasează parapetele de protecţie;
pentru buclele şi bretelele bidirecţionale: platforma de 10,50 m, incluzând 7,00 m parte carosabilă şi câte două acostamente de câte 1,00 m, din care 0,25 m banda de încadrare. La platformă se mai adaugă câte două zone a câte 1,00 m, zone în care se
amplasează parapeţii de protecţie.

3.1.5 NODURI RUTIERE
3.1.5.1 Nod rutier Sercaia, DN1
Nodul rutier este amplasat in zona km 36+600 a autostrazii autostrada Brasov – Fagaras, respectiv zona km 215 pe DN 1.
Zona nodului rutier este practic ingradita in triunghiul format de DN 1 si calea ferata.
Bretelele sunt proiectate corespunzator unei viteze de proiectare de 60 km/h.
Pe DN 1 este amplasat un sens giratoriu ovoidal pentru a asigura si acces la centrul de intretinere amplasat in zona drumului national, pe partea stanga a acestuia.




Powered by API/PUM imgur uploader

Din ce văd și din lista lucrărilor de artă, nu este prevăzut vreun tunel.

^
APM Brasov anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul:

"AUTOSTRADA BRAȘOV-FĂGĂRAȘ-INCLUSIV REȚELE DE UTILITĂȚI DIN CULOARUL INVESTIȚIEI" propus a fi amplasat injudețul Brașov, Municipiul Codlea și comunele Dumbrăvița, Șinca, Șercaia și Mândra, conform Certificatului de Urbanism nr. 280 din 02.09.2022, eliberat de Consiliul Județean Brașov, titular Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA prin SEARCH CORPORATION SRL.

 Informaţiile privind proiectele propuse pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului – APM Brasov, municipiul Brașov, str. Politehnicii nr. 3 şi la sediul titularului de proiect - Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA,  Municipiul București, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, în zilele de luni pana joi intre orele 8:00 – 16:30 si vineri între orele 8:00 – 14:00.
Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului – APM Brasov.

Afișat la sediul APM Brașov în data de 03.09.2024.

APM BV


Cipi

Vad ca se vorbeste de debleu de 30 de metri (nu stim pe ce lungime, nici unde, dar presupun ca in zona unde sunt si ecoductele). Oare un astfel de debleu nu s-ar incadra mai bine la un tunel (Cut&Cover?)? (Probabil ca e naiva intrebarea, mai ales in lipsa altor elemente...)

Cipi

Documentatie depusa la APM Brasov pentru organizarea de santier de la Mandra:

QuoteConstructorul Makyol (Turcia) vrea să înceapă organizarea de șantier pentru tronsoanele Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș, de pe raza județului Brașov. În acest sens, a fost depusă la Agenția pentru Protecția Mediului Brașov documentația în vederea autorizării aorganizării de șantier. Potrivit documentației, aceasta ar urma să fie amenajată pe un teren de 46.052 mp de pe teritoriul comunei Mândra. Investiția în amenajări este de 1 milion de euro și include o stație pentru mixturi asfaltice și una de betoane. La acestea se adaugă barăci modulare pentru birouri, sală de mese sau ateliere. De altfel, vor fi realizate și trei foraje pentru alimentare cu apă, dar și un teren de sport, unde se vor putea recrea muncitorii în timpul liber.

Biz Brasov

montaniardul

Ma dispera ca pentru orice metru de sapaturi trebuie autorizatie de mediu. Cand sunt alte tipuri lucrari (defrisari) agentia de mediu se faca ca ploua ...

De ce nu se emite o singura autorizatie de mediu care sa includa absolut toate lucrarile aferente pentru construirea unei autostrazi (exemplu Sibiu (Boita) - Fagaras)?

GIV


danutzu_1069

O autorizatie de mediu nu se emite doar ca ai depus dosarul si gata. Ala mai trebuie verificat, citit din scoarță in scoarță.... si una este sa faci treaba asta pentru un întreg lot + Organizare de Santier (poate mii de pagini) si alta este sa faci pentru o bucata mai mica, organizare de santier (sute de pagini). Si plus ca OS este primul lucru care iti trebuie...

cosminn


"
DRDP Brașov: Primele utilaje au început lucrul pe #autostrada Sibiu – Făgăraș (A13)!

🟠Deocamdată ele lucrează la amenajarea primei organizării de #șantier, din cele patru de pe traseu, în zona comunei Cârța, județul #Sibiu.
🟠Aici vor fi cazați peste 400 de muncitori dar vor exista și birouri pentru personalul tehnic.
🟠Adiacent va exista și o zonă de producție unde au fost aduse deja câteva zeci de utilaje și se lucrează la asamblarea stațiilor de producere a asfaltului și a betonului necesar pentru construcția autostrăzii.
🟠În curând constructorul din Turcia urmează să între efectiv în teren și să înceapă amenajarea drumurilor tehnologice de pe culoarul lotului 3 al autostrăzii Sibiu – #Făgăraș, care se întinde pe 17,5 km între Arpașu de Jos și Sâmbăta de Sus.
"

SILVIUFG

Intre timp si la Ileni pe lotul 4 incet-incet lucrurile avanseaza la organizarea de santier. Suprafata decopertata s-a marit si au aparut 4 platforme betonate.








26ld

Daca vor aduce 400 de muncitori pentru un singur lot, nu e un inceput rau. Sa ii vedem insa la treaba.

voicul

Au pornit cu 1500 doar din Turcia, au ajuns dupa 2 - 3 zile la 1000. Acum cazeaza doar 400!
Nici nu vreau sa stiu la start cat pornesc.  :lol:

Hai, ca misca ceva si pe aici.

SILVIUFG

Pai inteleg ca sunt 400 doar la Carta nu?

marius.firtonea

Daca e sa-i comparam cu vecinii de la Mapa aici arata a organizare de santier.