News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumuri de acces? Platforme de lucru pentru piloți? Nimic?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iulic

Quote from: Ionut on August 03, 2024, 05:33:46 PMDar fă-ți mă și tu sărakule o Brașov Vrea Autostradă sau Împreună pentru A13.
Că CoBra este for fun, s-a stabilit.

Adevăru-i că ăștia guralivi cu "vrea" și "împreună" au stricat strategia API de dezvoltare echilibrată a infrastructurii rutiere naționale. Dupa A1, a doua traversare a Carpaților trebuie să fie CoBra, că finantare de vreo 5 miliarde se gaseste. Moldovenii nu au industrie și oricum nu le trebuie autostradă transcarpatică prea curând, mai ales una de asa de scumpa, de 6 miliarde de euro (finantare nu se gaseste). Eventual ceva drum expres HP prin 2040-2050.

P.S. Lăsând ironiile la o parte, cred că Brașov, oraș important în centrul țării - industrial și turistic, merită să fie conectat cu celelalte orașe pe autostradă.

pasadia

Pare ca ai uitat de lotul ala de 6 km prin care E conectat cu Rasnovul. E suficient.

ps - sper sa fie sterse multe mesaje de genul asta, complet inutile. Precum al meu, precum al tau.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nah, merită citite astfel de mesaje de încă vreo 1000 de ori.

GIV

Scuze  de offtopic, @iulic ce industrie asa mare are Brașovul? Aia care te trimite în 75% mai multe luni și când te întorci la job te pune sa ți dai demisia? :o

alecu26

Sa nu uitam de aeroportul ultraaglomerat. De trenurile ultradecente (și totuși nefolosite).
Valea Prahovei si-a pierdut demult însemnătatea în dezvoltarea tarii asa cum am invatat-o noi la școală.
Și nu.

După Construcția A1 nu vei avea trafic pe Brasov care sa finanțeze decent o concesiune.
Ce se poate face pt Vp e însă o salba de centuri...o salba de tuneluri pe 2 benzi....etc. (sau hai 2+1) sa fie totul cât mai sigur. Nici nu se merita mai mult. Nu în deceniile astea când Europa mai ales vrea înapoi la natura și o natura cât mai naturala dacă ma pot exprima asa. Și ca să meargă Bucureșteanul la un ski foarte scump și prost sau la aceleași nesfârșite plimbări pe Jnepii de diferite mărimi...nici nu e nevoie de mai mult.
Pelerinajul asta aproape religios la munte sper ca va scădea în curând.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MarianD

Va scădea pelerinajul: bucureștenii merg de niște ani în...Bucovina. Deci vor tranzita A7. La modul cel mai serios, Gura Humorului e crimă și pedeapsă de când s-a întâmplat asta... 1h+ tranzit Gura Humorului.
Adică au adus și mersul de VP cu ei.

Totuși, cred că VP trebuie finanțată din motiv de mândrie națională, să ia bani împrumut! Bine că miliarde de Patrioate și F-16 Block SH se găsesc imediat. Dar sa soluționeze o chestiune strategică până la urmă, nu.

Las ca ne împing ăia de la spate să o facem când se enervează vreunu că îi ajunge Abramsu șifonat de la ceva bușeală prin Predeal.  :lol:

ovicor

@alecu26 , iti respect opinia, dar CoBra care va continua spre nord, intersectand A13, A8, A14, ar mai aduce trafic, plus c-ar fi o A(sau DEx) pe relatia N-S in centrul tarii. Sigur ca pot fi subiectiv, bistritean fiind, dar sa ajungi de la Bistrita la Bucuresti via A10 + PiSi e un ocol cam mare daca vrei sa circuli evitand localitatile.

pasadia

#2859
Da, da, are dreptate @alecu26 . Doar tot el ne spunea că Făgăraș - Sibiu e mult prea scumpă pentru că sunt prea multe poduri necesare peste toate râurile alea care curg din munții Făgăraș.

Nu știu dacă știți, dar e o ciudățenie cu Țara Făgărașului, sunt multe cursuri de apa care curg paralele între ele, la distanță mică (în loc să se unească și ele într-un singur râu).  Și autostrada e nevoită sa le intersecteze, și rezultă prea multe poduri, și @alecu26 ne-a spus încă de acum un deceniu că va ieși foarte scumpă autostradă. Țin minte.

Așa că nu e de mirare că "nu e trafic și e inutilă CoBra". Nu mai spunem de Brașov - Bacău, că aia oricum nu se va construi, așa că de ce sa mai inventam contraargumente.

Ps- sunt curios cum o să fie mutat Peleșul la Sălătrucu. Abia aștept.

dumbravaandrei

Stiti locatia unde va fi construita acea tabara de 1500 de persoane? Poate ajung sa fac niste poze pe acolo.

Sorinus

Doar ce am fost pe acolo și râurile sunt foarte mici, deci podurile vor fi mai simpliste decât viaductele din zona de deal. Da, fără ele ar fi fost ca-n palma, e totul extrem de plat, datorita Oltului.

danutzu_1069

Raurile alea mici nu vor mai fi mici la ploi torentiale, sau primavara la topitea zapezilor din Făgăraș. Nu e de glumit sau de joacă .

pasadia

Da' cine îți pare că glumește? Dacă cauți în spate, pe topicul asta, o să vezi că EU sunt cel care a spus că pe valea Oituzului, de la Onesti până la Brețcu, exista doua conducte mari de gaz. Și că o eventuală autostradă pe acolo (slava Domnului, îndepărtată perspectiva) s-ar intersecta mult prea des cu acele conducte și asta ar duce la costuri prea mari.

Da, as putea spune că există soluții, că putem face platforme separate, că există half-profile, sau altele, dar ajung sa mă plictisesc singur. Așa că lasă, mai bine să se construiască autostrăzi pe trasee care nu existau în MPGT, la niste preturi astronomice, desenate de proiectanți analfabeți, într-o piață condusă de o instituție (sau mă rog, două) conectate politic și interesate doar de proiecte din anumite regiuni - și oricum dedicate unor firme de construcții alese pe sprânceană (după ce orice concurență este eliminată prin diferite subterfugii).

Hilară problemă, debitul unor râuri care au un bazin de acumulare ce e a zecea parte din cel al Topologului. Sau inundațiile se vor petrece doar la nord de Făgăraș, nu?

mirceaeliade

Nu stiu de ce lumea tot mai dezbate utilitatea unei autostrazi vs pret cand vad ca vom avea licitat drum cu acces controlat catre Piatra Neamt inainte de cel Rasnov-Codlea. De ce sa se mai faca A13 cand oricum nu ai un 4fun cu care sa o legi, iar Bv nu conteaza pe hartile butonantilor politici.   ::troll::