Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

După ce mi-a explicat că drumul spre Iași va trece pe la Acățari și Sovata, parcă n-aș vrea să sa vină MVA-ul să îmi explice că drumul spre Timișoara recomandat e pe A0 și PiSi.

mirceaeliade

Pana nu isi trage BV un primar de la un anumit partid, cred ca "centrul tarii" va fi evitat de proiecte de la buget.  Vom avea concertele de la buget cu Enrique Iglesias la Craiova, si giratorii feroviare suspendate la Timisoara, inainte sa avem A4fun pe CoBra sau A4fun_2.0 de la Brasov la Fagaras.  :troll:  Iar A4fun_2.0 exista doar pentru ca un anumit partid nu a detinut scaunul MT pentru cateva luni de zile, cat sa fie scoase din sertare si licitate.  Ar fi complicat daca cumva vreunul din astea 2 proiecte ar fi lasat sa intre in competitie directa pentru finantare cu alte proiecte 'core' gen Focsani-Braila, sau Bacau-Piatra Neamt. As zice ca Brasovul se poate considera norocos daca nu se incearca rezilierea Sibiu-Fagaras... :((

rocklee

Apropo de Brașov...ce se aude de ciotul de la codlea si drumul expres spre aeroport ...
Scuzați-mă  :o

Ciprian85

Compania Karmod din Turcia a lansat un proiect pentru construcția unei tabere cu o capacitate de 1.500 de muncitori care vor lucra la construcția autostrăzii A13 Sibiu-Făgăraș, tronson construit de o altă companie turcească, Makyol.

Un articol interesant pe https://www.economica.net/turcii-de-la-karmod-construiesc-o-tabara-pentru-1-500-de-muncitori-care-vor-lucra-la-autostrada-a13-sibiu-fagaras_765570.html

Dacă aduc 1000 de muncitori din Turcia atunci ar fi perfect.

Ionut

1000 e cam mult. Greu cu permisele de muncă în RO pentru non-UE.

Să vedem, eu sunt reticent cu Makyol dar poate voi fi surprins la fel de plăcut ca în cazul Ozaltin.

Feri

Este dificil dar totuși un pic mai ușor față de adus/păstrat alți extra-comunitari.

Quoteîn baza Acordului de Asociere încheiat de Uniunea Europeană cu Turcia, lucrătorii turci angajaţi legal şi înregistraţi în România, au următoarele drepturi:
după 1 an în care au lucrat în mod legal, au dreptul la reînnoirea permisului de muncă la acelaşi angajator dacă locul de muncă este disponibil;
după 3 ani în care au lucrat în mod legal îşi pot schimba angajatorul şi pot accepta orice ofertă de angajare pentru aceeaşi ocupaţie;
după 4 ani în care au lucrat în mod legal ei beneficiază de acces liber la orice loc de muncă plătit în statul respectiv;
Min. Muncii

voicul

Nu m-ar surprinde un "blat" cu staul roman. Adica si autoritatile stiu situatia + ca ele sunt presate de UE sa facem. Cred ca se vor misca mai cu talent, ca nu sunt angajati pe Tazz.

Acum vedem. E bine si daca aduc 500 de oameni. Evident ca nu sunt 1500, dar mai usor gaseti 1000 de oameni in RO, decat 1500.

andreita

cam de cati oameni/utilaje, ar fi nevoie pentru cele 4 tronsoane, pentru a termina la timp (aproximativ)?


ca sunt si destule structuri din ce am vazut


aproximativ 400 oameni 100 utilaje per lot ?

Ionut

Ca să meargă treaba bine și să ai o șansă să îți respecți contractul, îți trebuie cam 30 de oameni în șantier per km.

Makyol are aproape 70 km pe A13.
Deci vreo 2000 de oameni au nevoie.

Nu TESA, nu prin birouri.

Pe teren 2000 oameni (ai lor plus subcontractori).

reed

Uite si confirmarea in presa turceasca
QuoteFirma turcă Karmod va construi tabără de muncitori de 1.500 de persoane pentru proiectul autostrăzii din România

QuoteISTANBUL

Compania de producție turcă Karmod a lansat un proiect de construire a unei tabere de muncitori cu o capacitate de 1.500 de persoane pentru a sprijini construcția unei autostrăzi lângă Brașov, România, a anunțat joi compania.

Directorul de vânzări Karmod, Ozay Kemal Karakucuk, a declarat că proiectul include o gamă cuprinzătoare de facilități, de la cămine la birouri.

,,Producem și expediem structurile de containere de 15.343 de metri pătrați în 45 de zile. Aceste structuri vor găzdui 1.500 de personal simultan și includ cămine, săli de mese, birouri, bucătării, zone comune, laboratoare și spălătorii", a spus el.

Clădirile de cămine sunt proiectate special pentru a găzdui ingineri, maiștri și muncitori, cu o capacitate totală de paturi de 1.032 de persoane.

Proiectul este executat folosind modele de containere demontabile, care sunt transportate în România rutier, permițând simultan producția din fabrică și instalarea la fața locului.

Karakucuk a subliniat că structurile containerelor sunt echipate cu izolație specială pentru a rezista la condițiile dure de iarnă din Munții Carpați.

,,Clădirile noastre, utilizate în construcția autostrăzii Sibiu-Făgăraș, au izolație din vată de piatră în pereți, panouri de acoperiș și pardoseli pentru a asigura un confort climatic optim pentru personal în condițiile severe de iarnă", a adăugat el.
https://www.aa.com.tr/en/economy/turkish-firm-karmod-to-build-1-500-person-worker-camp-for-romanian-highway-project/3298507

TibiV

Quote... o capacitate totală de paturi de 1.032 de persoane.

Am plecat cu 1500, am ramas la 1000...  :lol:

32 sunt plecati la "fetele vesele" din vecinatate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Am ramas la 1000, DAR sa vedem cat ajung pana la urma in Romania SI cati rezista pana la final.  :lol:

danutzu_1069

@TibiV , restul pana la 1500 sunt din... "liga superioara" care vor sta la cazare închiriată...
Pe undeva este normal ca staff-ul sa fie cazat in alta parte.

Acolo zice 1500 persoane, cazare si birouri...

rocklee

poate in aceiasi tabara isi aduc oameni si ceide la MAPA
de aceia sunt asa multii ieniceri.... :o  :D

mirceaeliade

Cel putin deocamdata, Sibiu-Fagaras nu pare sa se miste rau. Stie careva daca s-a avansat ceva PTE concret catre CNAIR? Ca prin octombrie pe T3 cred ca ar avea termenul pt PT.  Pana la proba contrarie, tind sa cred ca constructorul se va misca mai bine decat CNAIR cand va veni vorba de termene.