Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Hai sa nu ne aruncam sa raspundem "pe bune" chiar  la toate ineptiile.. 
La Voila o rezolva simplu, ca spre nord, oricum ar lua-o e ori in zona de protectie a poligonului, ori chiar prin poligon. Poligon care e in plina extindere ca nu mai incap cu tragerile ...

rezin

@dumbravaandrei,

 Nu este nici o problemă dacă nu se poate de la Voila ,ne mutăm cu ieșirea de pe A13 la Sâmbăta de Sus unde avem nod în proiect și ruta va fi : Sâmbăta de Sus - Agnita-Mediaș est - Târnăveni est - Iernut.

Geri

Primul contract semnat pe Autostrada Sibiu-Făgăraș : CNAIR și Makyol semnează miercuri contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3. Makyol, primul contract în România pentru infrastructura mare.

Primul contract pentru Autostrada A 13 Sibiu-Făgăraș va fi semnat miercuri, 16 august, potrivit unui anunț oficial al Ministerului Transporturilor. CNAIR și constructorul Makyol (Turcia) semnează miercuri, contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3 Arpașu de Jos (DN1) și Sâmbăta de Sus(DJ105B), un tronson cu o lungime de 17 km. Makyol a câștigat (și la CNSC)  contractul și pentru Lotul 4, dar acesta este contestat la Curtea de Apel București de Strabag. Pentru Loturile 1 și 2, ale Autostrăzii Sibiu-Făgăraș, CNAIR încă nu a anunțat câștigătorii.

Termenul de realizare este de 4 ani (12 luni proiectare/36 luni execuție), iar valoarea contractului de 1,7 miliarde lei : ,,Constructorul turc MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. a fost desemnat câștigătorul licitației pentru tronsonul 3 al autostrăzii Sibiu-Făgăraș ! Contractul în valoare de 1,77 miliarde de lei, fără TVA este finanțat prin Programul Transport. (PT) Constructorul va avea la dispoziție 48 de luni (12 luni pentru proiectare și 36 pentru execuția a lucrărilor) pentru finalizarea celor 17,61 km ai tronsonului cuprins între Arpașu de Jos (DN1) și Sâmbăta de Sus(DJ105B). Pe traseu vor fi constrite inclusiv 27 de structuri de arta, dintre care un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 820 m.", a transmis în iunie CNAIR.

de aici:
https://economedia.ro/primul-contract-semnat-pe-autostrada-sibiu-fagaras-cnair-si-makyol-semneaza-miercuri-contractul-pentru-proiectarea-si-executia-lotului-3-makyol-primul-contract-in-romania-pentru-infrastructura-mar.html

a.l.x

QuoteAm semnat astăzi contractul pentru proiectarea și execuția primilor 17,6 km ai autostrăzii #Sibiu- #Făgăraș, parte a #A13, #Sibiu – Făgăraș- Brașov -#Bacău (aproximativ 300 km).

Prin semnarea acestui contract în valoare de 1,77 miliarde lei (fără TVA) finanțat din Programul Transport (#PT), începe practic construcția celei de-a doua autostrăzi care va lega #Moldova de celelalte regiuni ale țării, după #A7.

Pe traseul tronsonului 3 (Arpașu de Sus- Sâmbăta de Jos) vor fi construite 27 de structuri de artă, printre care și un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 820 m.

Autostrada Sibiu – Făgăraș (68,04 km) este compusă din 4 Tronsoane:

- Tronsonul 1: Boița (Autostrada Sibiu - Pitești) - Avrig - Mârșa (DJ105G) (14,25 km)

- Tronsonul 2: Avrig - Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1) (19,92 km)

- Tronsonul 3: Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B) (17,61 km)

- Tronsonul 4: Sâmbăta de Sus (DJ 105B) - Municipiul Făgăraș (16,26 km.) și drum de legatură cu DN1 (5,6 km)

#CNAIR #dezvoltare #investiții #infrastructura #CristianPistol

dumbravaandrei

exista celebra clauza contractuala cu inchiderea contractului daca se castiga contestatiile in derulare?

horatiu.cosma

Aici nu au fost contestații.

survola

17,6 din 300 km e bine :(
In plus, sunt si pe la mijloc.

#haideti_mai_repede

user201

Mă bucur că s-a semnat în sfârșit ceva legat și de execuție pe cea mai "temporizată" autostradă din ultimii ani. Să sperăm că este într-un ceas bun și vom vedea la anul și ceva mișcare în teren.

Aș fi curios unde se face acel pod de 820 m pentru că nu știu să existe nu știu ce ape sau râpe în zonă?
În altă ordine de idei, ce se mai întâmplă cu celelalte loturi, în special 1 și 2 unde nu au anunțat nimic și mai pot apărea contestații, după cum se vede pe lotul 4?

Geri

CNAIR și constructorul Makyol (Turcia) au semnat miercuri, la București, contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăras.


La licitația pentru Lotul 4 al Autostrăzii Sibiu-Făgăraș, Strabag a contestat la CNSC și a pierdut, dar a continuat contestația și la Curtea de Apel București.

,,După ceva vreme am reușit să închidem procedura pe lotul 3, lotul de la Sibiu la Făgăraș, un lot undeva în mijloc, dar eu sper, din ce știu, că și celelalte trei loturi vor fi atribuite, semnate contractele în următoarele săptămâni. Unul dintre loturi, lotul 4 a câștigat și la CNSC (Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor) și este aceeași companie. E o companie puternică, solidă financiar, are contracte în multe zone și în Asia și în Africa. Și tronsonul 4 are același câștigător, urmează să se finalizeze procedurile și pe tronsoanele 1 și 2 astfel încât într-o lună, o lună și un pic să avem finalizate (n.r desemnați câștigătorii și semnare) toate cele 4 tronsoane de aprox. 70 de kilometri de la Sibiu la Făgăraș", a declarat ministrul Sorin Grindeanu.

de aici:
https://economedia.ro/autostrada-sibiu-fagaras-s-a-semnat-contractul-pentru-proiectarea-si-executia-lotului-3-grindeanu-anunta-ca-semneaza-cu-makyol-si-pe-lotul-4-fara-a-mai-astepta-decizia-cab.html

Sa vedem castigatorii desemnati pe loturile 1 si 2.
Desemnare amanata mai.2023 si reamanata din iunie.2023 (lotul 1) si iule.2023 (lotul 2).

oc7avian

^^
Pentru astfel de dileme avem harta proiectelor  ;)

dr4qul4

La corbi vad ca e un pod lung peste CF si peste valea aia. Probabil l-au facut asa ca sa fie cat mai drep, sau ca sa evite alunecari de teren sau teren mlastinos. Nu e un pod atat de greu de facut, pentru ca pot sa lucreze de jos.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

a.l.x

@user201  CNAIR e obligată conform legii să semneze tot cu Makyol și lotul 4 , contestația depusă de Strabag fiind respinsă de CNSC.Pistol a zis că le va cere actele pentru semnare, dar când vor semna nu știm :lol:

AlexxC

Viaductul de la Corbi este dictat de linia rosie a autostrazii care trebuie trasata la +5m peste calea ferata.
Daca nu ar fi existat calea ferata autostrada ar fi coborat intr-un debleu scurtand considerabil atat viaductul de la Corbi cat si cel peste DJ105C.

mirceaeliade

E ok ca macar le cere actele pe 4.  Pe lotul 3 au trecut vreo 2 luni de cand se desemnase. Se pare ca cererile de acte dureaza si peste o luna la CNAIR.  Sa dea respingere la CAB in cateva saptamani ca nu va mai putea sa zica ca asteapta actele.  Acum daca dau si OIL curand, ca sa isi poata inceapa lucrul ar fi chiar mirobolant.

horatiu.cosma

Pe 11 iulie s-a respins contestația Strabag. A trecut mai bine de o lună și suntem la faza "o să le cerem hârtiile pentru semnare". Nu se grăbesc deloc. De fapt o să se întâmple fix ca pe A0 Nord. Dacă acceptă turcii să semneze hârtia extra în care să își asume că ies din contract în caz că Strabag câștigă la CAB, se va semna. Dacă nu, nu.