Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

pasadia

Daca faci drum de legatura atunci il faci in sudul orasului, pentru a ajunge direct spre centru. Nu vad de ce sa il faci imediat in estul lui.

SILVIUFG

Sa legi Fagarasul de autostrada prin sud? Pai autostrada trebuie sa functioneze ca o centura a orasului nu? Vine omu cu tiru din Brasov, si inainte de intrarea in oras o coteste spre autostrada. Daca aveam continuare spre Brasov a autostrazii era ok dar in ideea in care poate (ma gandesc eu....) se va face prima data ocolirea Fagarasului vor trebui create 2 legaturi cu DN-ul in afara orasului. Spre Brasov si spre Sibiu.

voicul

Nu e informatie noua, dar , dintr-o data, par sa se miste lucrurile pe A13.

Oraşul care va fi înconjurat de trei autostrăzi

După Capitală, încă un oraş din România ar putea fi înconjurat de trei autostrăzi, conform planurilor Companiei de Drumuri. Acesta se va afla pe traseele A1 Bucureşti - Nădlac, A3 Bucureşti – Borş şi A13 Sibiu – Bacău.

http://www.economica.net/orasul-care-va-fi-inconjurat-de-trei-autostrazi_137768.html

pasadia

Silviu, autostrada nu e centura Fagarasului, ce naiba? Autostrada e pentru tranzit, Fagarasul are acces la ea. Si nu are nevoie de 2 noduri, nu e Timisoara. Poate intelegi mai bine din desenele astea doua:



Asta ar trebui sa fie, din punctul meu de vedere, traseul general. Cu albastru A1, lotul Sibiu - Boita (la vest) si amaratul ala de lot din A3 - Cobra (Rasnov - Cristian, la est). CU rosu traseul general Sibiu - Brasov, cu roz bucatile necesare pentru conectarea si continuarea spre Sfantu Gheorghe (ceea ce eu am mai numit ca fiind autostrada metropolitana Brasov). Cu negru ai nodurile, iar Fagarasul are unul singur, la sud, conectat prin acel drum galben.



A face 2 noduri si 2 drumuri de legatura, unul la est si unul la vest, sau, si mai rau, a duce autostrada pe traseul drumului de legatura estic, cel punctat cu linie portocalie, reprezinta un cost suplimentar inutil. Vezi desenele din precedentele mesaje.
Eu tot sper ca actualul SF se va face pana la nodul de la Sercaia. Astfel incat cu ocazia finalizarii constructiei sa scoti traficul si din Mandra si Sercaia.

Dan027

#259
^ al doilea oras cu "3 autostrazi" va fi Sebes-ul

Lucrurile pe A13 se misca de ceva timp (lent dar cel putin se misca), dar nu prea zice nimeni ce se intampla pe aici...

Cred ca s-a rezolvat partial misterul drumului de legatura din vecinatatea estica a Fagarasului, daca ne uitam pe imaginea asta se vede exact unde va fi drumul de legatura (aproape paralel cu d 104B) si pe unde va fi autostrada.


Au pastrat traseul vechiului drum expres si au adaugat o noua legatura cu DN1.



Ce am avea noi de facut acum ar fi de supravegheat daca se respecta calendarul pt constructia VO Fagaras pe care in publicase CNAIR in toamna. (ar trebui sa il cautam sa vedem cum stam)

Dan027

@pasadia este vreo certitudine ca legatura cu A1 se va face via Boita? Cine a zis asta? De unde stie?

pasadia

DRDP-urile au renuntat la executiile in regim propriu, deci cade varianta cu DRDP Brasov care ar executa VO Fagaras la nivel de autostrada.

Totodata varianta prezentata de tine mai are o alta hiba: ar insemna ca tot traficul Fagaras  <-> Brasov + Sibiu sa se faca exclusiv prin estul orasului. Adica exact prin zona cea mai aglomerata si in prezent datorita prezentei Kaufland-ului (sunt convins ca Silviu stie cat de aglomerat e acel sens giratoriu de la intrarea in Kaufland).

Cat priveste intrebarea cu Boita - da, au fost raspunsuri oficiale ale CNAIR in sensul asta. Si nu vad nici o problema in asta, ma irita la culme dorinta de a cauta linii drepte ignorand problemele generate de traseul. Nu, nu vreau 5 km mai putin dar peste Hula Bradului, mi se pare o tampenie sa crezi ca e mai ieftina sau mai scurta executia in varianta asta!

Ionut

La Boita va fi nodul A1 (Sibiu-Pitesti)-A13 si, se pare, ca NU va avea conexiune cu DN7. Va fi doar conexiune A1-A13.

Dan027

#263
Quote from: pasadia on May 15, 2017, 12:24:49 PM
...ma irita la culme dorinta de a cauta linii drepte ignorand problemele generate de traseul. Nu, nu vreau 5 km mai putin dar peste Hula Bradului, mi se pare o tampenie sa crezi ca e mai ieftina sau mai scurta executia in varianta asta!
Facem autostrazi ca sa scurtam durata de parcurs intre un punct A si un punct B. Nu vad de ce nu am alege varianta cea mai scurta tinant cont ca evolutia tehnica din prezent ne permite sa o realizam... In Italia de exemplu cand au facut autostrada Bologna-Florence au ales un traseu ceva mai ondulat pentru ca dpdv tehnic nu puteau sa faca ce au facut acum pe respectiva ruta in anii 60'.

Varianta cea mai scurta nu este peste Hula Bradului, si ar avea cu 15 km mai putin. "Castigul" pentru cei 15 km in minus ar fi vreo 10 min si 3l de carburant pentru fiecare camion si vreo 8 min si aproape 1l de carburant pentru fiecare masina. daca luam un trafic de 2 mii de camioane si 8 mii de masini pe zi => 2.000*10 min + 8.000*8 min = 84.000 min si 2.000*3 + 8.000*1 = 14.000l carburant ... la 1 euro pe litrul de carburant, intr-un an rezulta o economie de 5 mil euro numai din carburanti :)



L.E: Infine, discutia asta nu are sens daca deja s-a stabilit traseul autostrazii

SILVIUFG

#264
Tocmai asta spuneam si eu Pasadia dar ori nu m-am exprimat eu bine ori poate nu ai avut timp sa citesti mai atent ce am scris. Noi scriem toate balivernele astea aici pentru ca am vazut de vreo 5 luni ca se foreaza in zona Fagarasului si probabil si spre Sibiu (nimeni nu a confirmat din teren asta...). Avem un contract de realizare SF pentru Sibiu-Fagaras. ATAT!! Eu spre Brasov nu pot discuta nimic pentru ca incolo vad ca e in coada de peste. Daca stii tu altceva lumineaza-ma!!! Si daca spre Brasov deocamdata nu se face sau se va face peste X ani si totusi contractul Sibiu-Fagaras va incepe cu ocolirea Fagarasului atunci e normal sa existe un drum intre autostrada si DN la iesirea spre Brasov pentru ca atunci o sa faci autostrada la Fagaras fix degeaba. Cel putin dpdv al orasului. Tu zici ft bine ce zici in perspectiva realizarii intregii autostrazi sau cel putin a segmentului Sambata-Sercaia pe harta ta. DA!!! Atunci da. Nu vreau 2 noduri la Fagaras. Vreau doar ca traficul de tranzit (mai ales cel greu sa iasa din oras). In varianta ta nu prea iese....

L.E. Tu ziceai de giratoriu de la kaufland ca s-ar aglomera cu nod in est. Sa vezi drumurile din sudul orasului ce faine sunt..... Ca ma gandesc ca nu s-ar face drum nou de legatura pana in centru. Si Orastie are nod intr-o parte a orasului si cred ca e ok....


SILVIUFG

Am trecut si azi pe DN spre Brasov. A ramas o foreza pe partea stanga a DN-ului in directia BV dar ceva mai spre Brasov. Mai aproape de pasarela ce supratraverseaza CF200.

dumbravaandrei

#266
@Dan27 din cate stiu pe unde ai vrea tu sa treaca ,pe valea Hartibaciului ar fi tot neamul de probleme geo... daca te uiti pe dealul din spatele localitatii Sacadate is numai fronturi de alunecare...(un fel de Aciliu)


Articolul prezentat e cllck-bait. Rau si urat.
Un al doilea oras cu 3 autostrazi nu va exista:
1) Prin Brasov nu trece A1
2) Prin Fagaras nu trece A1
3) Prin Sibiu nu trece A3
4) Prin Sebes iarasi nu trece A3.
5) Prin Turda nu trece A1.

Cele mai fericite cazuri de orase cu mai mult de o autostrada, in cel mult urmatorii 30 de ani, vor fi:
Bucuresti (Singurul cu mai mult de 2), Constanta, Ploiesti, Pitesti (daca nu fac capatul A12 prea departe de oras), Brasov, Fagaras,Sebes,Timisoara, Lugoj (desi consider ca e legat la A1 prin A6), Turda, Tg. Mures, Bacau si Pascani. Cu A6 si Craiova am retinerile mele ca in urmatorii 30 de ani vom avea un capat la Craiova.

SILVIUFG

Azi nu am avut stare si m-am mai dus o data spre Brasov sa vad daca mai fac si ce mai fac cei de la Geostud. Daca la ora 13 erau langa DN acum se mutasera mai in camp spre satul Rausor. Las si o poza ca sa nu fiti nevoiti sa ma credeti pe cuvant. Cam de departe dar pana la urma locatia conteaza si cred ca peisajul e mai frumos decat foreza in sine  :lol: Foreza e undeva mica in partea stanga a imaginii, langa copaci.



Am marcat pe google locurile in care i-am vazut ieri si azi. Cu rosu locurile de ieri, cu albastru cel de azi de la 13 iar cu mov pe la ora 19.





SILVIUFG

#268
Azi la 13 am dat o tura scurta pe DC67 spre Rausor. Din drum nu se vede mare lucru pentru ca e cultivat campul si este ceva distanta pana la aliniamentul presupus pe unde se foreaza. Din Rausor am mers de DJ 107D spre platforma chimica dar din drum nu am observat nimic. Zilele urmatoare daca nu-i mai vad langa DN ma duc de-a lungul caii ferate dintre Laguna Albastra si pasarela DN-ului peste CF. Adica ceva mai la sud de cum am pozat azi si ieri. Sau as putea lua trenul de la Fagaras la Mandra ca si asa nu am mai circulat cu trenul din 2008.  :lol:

Dan027

Multumim @SILVIUFG pentru ca ne ti la curent cu ce se mai intampla in teren  :gj: