News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Sincer mi se pare ca se incearca o tergiversare la semnare din partea MT.  Presupun ca stiu ca vor pierde la CAB, dar asta inseamna ca mai trec minim 2-3 luni cu avocatii, ca sa se "subtieze" bugetul necesar investitiilor.

GIV

@mirceaeliade mai trag de timp si cu ordin de incepere lucrari... au de unde... care i graba?

mirceaeliade

Sinteza la inceput de August 2023:

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Fagaras, Tronsonul 1: Boita (Autostrada Sibiu-Pitesti) si Avrig-Marsa (DJ105G), km 0+000- km 14+253""

Din ce au transmis vrabiutele, castigatorul initial este MAKYOL, dar mai dureaza putin.

marius.firtonea

Deci i-au batut pe Porr care erau in zona cam trist.

GIV

makyol 3 din 4 pana acum? (teoretic)

alecu26

Eu am zis careu de asi mai sus. (Nu chiar de asi...dar...careu).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GIV

pacat ca nu e nurol care a demonstrat.

mike_us

Si Strabag sau PORR erau obținui mai bune decit turci.

Duta C

Dar poate makyol sunt un fel de nurol.......vad ca sunt surprize placute si printre ticareti. Voi ce ziceti?

Ionutcatalin

Nu va grăbiți cu Nurol, lotul lor de pe A3 este banal, pe A13 este altceva.

dumbravaandrei

#2532
Ca sa explic babeste....
Daca are cine sa verifice constructorul cum munceste, cat munceste, cum se incadreaza in cheltuieli, fata de ce s-a angajat
Iar la abaterile constatate beneficiarul lucrarii pune presiune sau colaboreaza la deblocarea situatiilor critice pentru remedieri si revenire la planul de executie,
Cu orice ticaret, grec, pakistanez, pitar, macaronar, chinez sau martian faci treaba in mod predictibil si optim.

Daca nu urmareste nimeni constructorul (gen umb) si/sau beneficiarul nu e in stare sa gaseasca o solutie pentru a tine constructorul aproape de planul propus (eliberare autorizatii, exproprieri, deblocari legislative sau procedurale, plati, calitate documentatie, asumare riscuri investitionale)

Atunci ai sa ai autostrada cand o sa i se scoale constructorului... daca o sa i se scoale vreodata...

Daca nu prinzi unul caruia i se scoala des si vartos, n-ai sa te alegi cu autostrada...
Dar si pe cel mai viril, candva, tot il prinde impotenta.. si aia nu vine deodata, mai intai te lasa sa te faci de rusine de cateva ori...

alinuttt

Știe cineva unde pot găsi lungimea deschiderilor principale ale podurilor în arc de pe Sibiu-Făgăraș?

montaniardul

#2534
^^^ Inafara de lotul 1 care include interchange-ul Boita, celelalte loturi sunt usoare din punct de vedere al complexitatii structurilor si al pozitionarii in cadrul treptelor de relief (depresiune usor inclinata in general pe directia sud - nord). Se vor construi noduri, sub si supra travesari, poduri si podete, parcari, ...dar, nu cred ca este ceva de speriat.