News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

Un cuc zice ca poate We Build nu contesta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Kitz

Se semnează deci contractul pentru lotul 3 cu Makyol ?

a.l.x

Nu a contestat nimeni pe lotul 3 , deci se semnează cu Makyol. Pe lotul 4 urmează să vină decizia CNSC.

matyi92

Ce stim despre acest constructor Makyol? Am dat un search pe forum dar altceva decat participari la licitatii nu am gasit, inafara ca ei construiesc lotul 1 din Magistrala 6 de metrou din Bucuresti. Speram la un Nurol 2? :D

alecu26

Pai ca la alti turci. La pomul laudat sa nu mergi cu carul. Oferta lor, chiar daca e peste buget este sub ce au ceilalti.
Lipsa multor oferte si lipsa contestatiilor arata ca bugetul a fost strans si oferta Makyol la limita dumpingului.
Firmele turcesti se pot incadra in preturile calculate de ei doar daca aduc multe multe chestii din Turcia si vor produce chestii "in house" dar aste mult mai greu de facut si e un miraj. Pentru ca pe langa profitul anticipat iti asumi si riscuri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

a.l.x

QuoteAn 2023

Dosar 1292

Nume Contestator STRABAG SRL

Denumire Autoritate Contractantă
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.

Număr complet C3

Status dosar Dosar finalizat

Dată decizie fond 10.07.2023

Nr. decizie fond 1582

Soluție
Respinge pe fond


Makyol=loturile 3&4.

Earthchild

Sper ca Makyol să fie văru' lui Nurol, nu al lui Alsim.

mirceaeliade

QuoteSince the AKP came to power, the awarding of public construction commissions has been monopolized by the five big companies Cengiz, Limak, Kalyon, Kolin, and Makyol. src
Nu pare sa apara SPECIFIC numele lor alaturi de stiri controversate.  Probabil ca se vor misca cam cum se misca Cengiz pe PiSi2.  Partea buna e ca fiind jucatori masivi, nu au spectrul problemelor financiare/falimentului prea curand, asa cum a cam fost cazul recent pe unele santiere de la noi.

montaniardul

"Studiul de fezabilitate pentru Autostrada Brașov - Făgăraș are termen contractual de finalizare în luna iulie, potrivit ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu. După această etapă urmează încă două faze de proiectare ce însumează șase luni, astfel că, teoretic, anul viitor ar putea fi lansată licitația pentru construcția celor circa 50 de kilometri ai tronsonului parte din Autostrada Brașov - Sibiu."

https://www.economica.net/autostrada-brasov-fagaras-studiul-de-fezabilitate-trebuie-finalizat-anul-acesta-grindeanu_681805.html

rocklee

ce se mai aude de licitatile de pe loturile 1 si 2 ....

marius.firtonea

Lotul 2 avea termen 10 iulie, dar a fost devansat pt 28 august, iar pt lotul 1 termenul e 27 iulie, dar probabil, va fi din nou devansat.

Hercule

Poate vrei sa zici "amânat".
Deșteaptă-te române!

marius.firtonea

Scuze ca nu am pus "", am crezut ca se înțelege sarcasmul.

mirceaeliade

Nici o stire despre semnarile pe loturile 3 si 4?  Se cer hartii?  Se asteapta aprobari de fonduri?

horatiu.cosma

Strabag-Geiger au mers la CAB pe lotul 4. Să vedem dacă se ajunge și aici ca pe A0 Nord lotul 1, unde CNAIR refuză să semneze contractul până nu acceptă constructorul să ia în spinare toate riscurile.