Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Gio

Nu inteleg, din moment ce stiau ca oferta depaseste limita superioara, de ce au mai depus-o? Macar aici n-o sa se lase cu contestatii.

horatiu.cosma

Ești convins? Sunt 3 praguri la licitația asta:

Pragul 1: valoarea estimată
Pragul 2: valoarea estimată + rezervele de implementare
Pragul 3: valoarea estimată + rezervele de implementare + lucrările similare pe care le-ar putea contracta CNAIR in plus de la constructor

Makiol a fost între pragul 1 și 2, ceilalți între pragul 2 și 3. Rămâne de văzut dacă vor fi sau nu contestații pe speța asta.

Oricum, ce e cert e că Consitrans a dat de gard și cu proiectul ăsta. Să vedem pe celelalte loturi cum sunt ofertele financiare, că dacă acolo vor fi toți între pragul 2 și 3, CNAIR chiar va avea o mare dilemă existențială.

survola

Nu au mai fost oferte la 48%?  :o

mirceaeliade

Deci au fost descalificati:
1)Mapa
2)Bog'Art
3)ucrainienii
Sunt curios cu ce motivatii.  Mapa are contract semnat pe PiSi2, si ucrainienii probabil nu au experienta.  Oricum, nu cred ca nu se vor da runde serioase de contestatii.  Nu as spera la mai mult de vreo 3 desemnari vara asta si o semnare pana la sfarsitul lui 2023 dintre toate 4 loturi.

naivu

Sã-mi fie cu iertare, dar lotul 1 Avrig-Boita mi-as dori sa se blocheze si sa se anuleze, ca sa nu mai bagam banii in ocolul ala inutil si nodul ala megalomanic! Si cine stie ... poate candva se va putea face un traseu normal (e.g. pe sub dealul Bradu si cu nod la Vestem)!

GIV

@naivu  tu chiar esti naiv  :lol:  :lol:

mirceaeliade

Quote,,Sunt cam 100 de clarificări pentru A13 Brașov – Bacău, dar deocamdată nu s-a blocat (n.r suspendat), deocamdată văd că este în termen și sperăm să rămână acolo (n.r. 11 mai). Dacă nici de data aceasta nu se depun oferte suma fiind deja majorată și suficientă...înseamnă că este problema a doua, termenul de 24 de luni și este destul de stâns. Din ce am mai discutat cu diverși proiectanți termenul este o problemă, dacă nu-l respecți sunt trei certificate negative și apoi timp de trei ani nu mai poți câștiga alte contracte (n.r și nu doar la CNAIR, ci și la CFR etc.). Aici e o problemă, o să vedem pe 11 mai. Important este că, și acest proiect este într-o fază finală pentru a aproba și finaliza contractul pentru studiul de fezabilitate și Acord de Mediu", a explicat Urtoi într-un podcast realizat împreună cu activistul civic Irinel Bucur.
https://economedia.ro/autostrada-brasov-bacau-la-al-treilea-contract-pentru-studiul-de-fezabilitate-proiectantii-au-depus-aprox-100-de-clarificari-cnair-cere-proiectantului-camere-video-pentru-transmisia-live-si-siste.html

pasadia

Deci concomitent:

- e o sumă mai mare estimată pentru lucrări ce e posibil sa nu se poată derula în doar 24 de luni

- suntem într-o fază finala, gata de a obține AM-ul

Gura nu îl doare când minte în halul asta?

Geri


Licitatie Brasov - Bacau - Licitatie suspendata

link SEAP





Powered by API/PUM imgur uploader

si postarea pe Economedia : Autostrada Brașov – Bacău: CNAIR a suspendat a treia licitație pentru studiul de fezabilitate


Finalizarea Studiului de Fezabilitate care are durata de 2 ani ( 24 de luni ) ... mult mult
Titlul licitatiei: Finalizare Studiu de Fezabilitate Autostrada Brasov – Bacau

De unde vine intrebarea: de ce nu este Finalizarea SF + PT ? ca doar asa s-a inceput.

TeoH9

cred ca cineva saboteaza cu buna stiinta aceasta lucrare

mirceaeliade

Toate licitatiile in mandatul lui Grinda (inclusiv cele 'la cheie' pe A7 cu PT gata) au fost suspendate/decalate o perioada buna de timp din cauza clarificarilor.  Cred ca e cazul sa se dea niste legi ca orice suspendare sa fie cu termen limita, ca daca la Min Mediului se poate impune o perioada limita pt AM de ce nu si la CNAIR.  A13 a fost tinut la sertar mult peste 5 ani pe Fagaras-Brasov, pe Sibiu-Fagaras a tinut un SF care s-a dovedit a fi de kkt vreo 6 ani, iar pe Brasov-Bacau ar fi trebuit sa fie cam gata pe acum contractul initial daca nu se grabea Grinda sa rezilieze contractul fara macar sa dea penalitati majore. 

Oricum, A13 sunt 100% sigur ca va avea probleme de finantare atunci cand va trece in executie, pt ca acum nu prea mai sunt bani 'pe degeaba' de la Bruxelles.  Si daca ar fi sa ia UMB totul nu va termina la timp pt ca nu vor fi bani de la buget pentru terminarea A13 macar partial in urmatorii 5 ani.

GRG

#2471
@horatiu.cosma

Am mai scris o data despre asta si nu a fost aprobat de mod. Pragurile respective nu sunt domenii pentru incadrarea valorii ofertate.

derby

Totusi nu e cam absurd ca la clarificari CNAIR sa se spele pe maini spunand ca e treaba firmelor care liciteaza sa estimeze  daca sunt necesare lucrari suplimentare si sa includa costurile in oferta.... pentru ca la final CNAIR sa descalifice firmele pentru ca au depasit sumele estimate, tocmai pentru ca au inclus acele costuri  :o

Geri

Care ar fi termenul pentru depunerea contestatiilor pentru Tronsonul 4, Sâmbăta de Sus - Municipiul Făgăraș și Drumul de legătură cu DN1 ?

Termen estimat, la care mai adaugam 2-4 zile pentru posta.

Anuntul a fost facut in 5.Mai.2023.

Declarati castigatori in aceasta faza:
Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS – YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI AS (Turcia).


a.l.x

#2474
^
QuoteBlocaj pe Autostrada Sibiu-Făgăraș : CNAIR nu poate semna cu Makyol contractul pentru lotul 4. Strabag a depus contestație la CNSC

Contractul pentru proiectarea și execuția lotului 4 al Autostrăzii Sibiu-Făgăraș nu poate fi semnat cu Makyol (Turcia) după ce austriecii de la Strabag au depus marți, 16 mai, contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. Contestația a fost depusă în ultima zi legală, termenul fiind de 10 zile de la transmiterea rezultatelor evaluării, conform datelor pe care le-a verificat Economedia. Pentru lotul 4, Sâmbăta de Sus- municipiul Făgăraș (16 km. și drum de legătură), Compania de Drumuri a desemnat pe 5 mai, ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI A.S câștigătoare a contractului pentru proiectare și execuție a lotului 4, valoarea ofertei fiind de 1,1 miliarde lei.

Sursa